Hop til indhold
Guest Den langr

Fruens massage

Recommended Posts

Guest Den langr

Hej... Nogle der ved hvad der er blevet af Fruens massage i Slagelse....? Var der for mange år siden som gav en fantastisk fræk tantra massage i en kælder... Mega sød og fræk kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den langr skrev, for 7 timer siden:

Hej... Nogle der ved hvad der er blevet af Fruens massage i Slagelse....? Var der for mange år siden som gav en fantastisk fræk tantra massage i en kælder... Mega sød og fræk kvinde. 

hende husker jeg godt, i kælderen under et supermarked. ved ikke om hun stadig er aktiv nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte til hende for et par år siden

BDSM Fruen og Fruens Tantra univers

fik at vide hun er stoppet helt og i dag må det være omkring 9 år siden hun er stoppet.

Hun var / er et sødt og dejligt menneske.

Fik også at vide hun har det godt.

Kan huske hun op til julen havde pakket små gaver ind, som man kunne vælge en af.

Hun kunne Tantra.

 

 

 

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun kunne sku det hele , også boby to body massage med olie
Den ene gang kørte hun sin dejlige krop frem og tilbage på mig og pludselig glider hun ned over mig , siger hov og fortsætter ;-)
fræk oplevelse , ved ik om det var med vilje eller lidt et uheld 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom det er mange år siden, så er det med glæde at tænke tilbage på Fruen.

Hun gled rundt over alt indsmurt i olie, husker hun kørte hendes bryster ned over mit ansigt og videre over brystkassen og længere ned og stoppede op så hendes dejlige kvindekøn var lige ud for min mund og jeg kunne smage lidt.

Hun gled rundt overalt og idag vil det hedde pussy glide, dengang var det bare dejligt og frækt.

Samtidig så forsøgte hun at få en til at slappe af og bare nyde og være tilstede i nuet.

Hun var bare så dejlig, sød og rar, med de mest sensuelle øjne.

Stor hilsen til Fruen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...