Hop til indhold

Tysk mia proff massør

Featured Replies

Skrevet

Er der slet ingen der kan fortælle om oplevelse med hende og om billederne er af hende ??

Håber på hjælp :-)

Redigeret af nike10

Skrevet

Hi Folks, hun har været i Brønderslev "nogen" år tilbage... og hun er en frisk lille sag, og jeg mindes hun var okay, men ikke noget til kryds & slange - dog er der løbet noget vand i åen siden, - update... billederne er ægte ud fra memory

Redigeret af cock4woman_only

Skrevet

Nope 

beklager men det var ikk hende jeg mødte 

hun er en ældre dame

buttet , str D bryst 

“fugtig” at røre ved hende som om hun max svedte

absolut ik en go fornøjelse 

burde være gået !

Skrevet

Det er helt sikkert hende på billederne.Men det er gamle billeder.  Jeg er heller ikke 20 længere så hoppede på.  Men en virkelig ringe oplevelse, fik slet ikke de lovede ydelser. Og heller ikke massagen. 

Skrevet

Samme oplevelse som kom igen....

besøgte hende for 7-8 siden hvor billederne var nye...der var nu fræk, nu er det vist bare pengene

• 5 weeks later...
Skrevet

Har lige besøgt hende i Slagelse sa hun var her sidste gang. Og det er mega gamle billeder og hun er tyk nu og fuldstændig våd/klam når man rører ved hende. 

hun er ikke pengene værd desværre 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.