Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft en del gode besøg i Valhalla, så da jeg var mega trængende og så billederne af Melissa, tænkte jeg at det skulle prøves. Det var en god beslutning.

https://annoncelight.dk/showad/289763

Fik let en aftale i stand, 30 min med mega. Hun er super let at kommunikere med.

Da hun åbnede døren var det tydeligt at billederne passer 100%, hold nu op en lækker krop. Lille og petit popo og et par vildt dejlige bryster, alt berøringsvenligt.

Alene synet af hende var nok til at få gang i banditten. Trykket var stort og var klar over at det kunne blive en særdeles kort halv time, så bad hende tage den med ro. Det rettede hun sig 100% efter hele vejen i gennem. Det var vildt godt, hun forstod virkelig at trække den og specielt under afslutningen gav hun sig rigtig god tid. En af de bedste orgasmer jeg har fået længe.

Snakkede lidt bagefter, hun taler super engelsk og er let at tale med.

Både hun og sex’en får topkarakter

Stedet er jo Valhalla, det ligger diskret og ser ok ud indenfor. Badet er ikke det bedste, så det havde jeg klaret hjemmefra. (kan se hun er i Vejle nu)

Besøger jeg hende igen ? Helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenalder skrev, den 18.1.2020 at 18:14:

Har haft en del gode besøg i Valhalla, så da jeg var mega trængende og så billederne af Melissa, tænkte jeg at det skulle prøves. Det var en god beslutning.

https://annoncelight.dk/showad/289763

Fik let en aftale i stand, 30 min med mega. Hun er super let at kommunikere med.

Da hun åbnede døren var det tydeligt at billederne passer 100%, hold nu op en lækker krop. Lille og petit popo og et par vildt dejlige bryster, alt berøringsvenligt.

Alene synet af hende var nok til at få gang i banditten. Trykket var stort og var klar over at det kunne blive en særdeles kort halv time, så bad hende tage den med ro. Det rettede hun sig 100% efter hele vejen i gennem. Det var vildt godt, hun forstod virkelig at trække den og specielt under afslutningen gav hun sig rigtig god tid. En af de bedste orgasmer jeg har fået længe.

Snakkede lidt bagefter, hun taler super engelsk og er let at tale med.

Både hun og sex’en får topkarakter

Stedet er jo Valhalla, det ligger diskret og ser ok ud indenfor. Badet er ikke det bedste, så det havde jeg klaret hjemmefra. (kan se hun er i Vejle nu)

Besøger jeg hende igen ? Helt sikkert

dejligt du have en god oplevelse, hvad oplevede du hvad hun selv "tænte" på ? ja jeg ved godt hun arbejder men derfor må det jo godt være en fornøjelse for hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...