Hop til indhold
Syden

Zsandra & Mona - Harrisleerstrasse 30

Recommended Posts

Jeg var fristet af to dejlige piger med gode bryster :P

Billederne passer fint og Zsandra snakker tysk, men venlighed og service er ikke hendes stærke side. Mona tror jeg ikke snakker tysk.

Efter at have hørt om mulighederne, valgte jeg begge piger i en 1/2time med fransk natur til 100eur.

Jeg havde håbet på at pigerne ville lege med hinanden, men det udeblev desværre. Mona tog lillemand i munden og gav et dejligt blow. Efter lidt tid fik Zsandra den i munden og Mona gav den til sidst lide mere inden der kom gummi på.

Jeg synes Monas krop er super dejlig, så hun skulle have en ordentlig omgang i missionær.....fuck det er dejligt at kneppe hende og lege med to par dejlige bryster samtidig.

Efter lidt tid fik jeg vendt Mona om, så hun kunne begynde en ridetur. Det blev hurtigt for meget for mig, så jeg tømte alt hvad jeg havde i mig op i hende.

Mona er helt klart min farvorit af de to....eneste minus er at hun lige har fået lavet nye bryster og derfor passer hun meget på dem :(

Mona er jeg frisk på igen, men det bliver uden Zsandra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...