Hop til indhold
Guest Skurken

Håndjob til massagen

Recommended Posts

Guest Skurken

Hej, 

Er der nogen af stederne i Slagelse, som tilbyder hj til massagen. Er godt spændt op og kunne godt bruge en times massage. Kunne være guld værd hvis der lige var et ekstra krydderi på. Er det noget man skal spørge om inden, eller under - hvordan foregår det? Erfaringer modtages. 

- Skurken

Hov det kom i den forkerte tråd... jeg kan ikke lige slette det. Sorry! (Har selv anmeldt den til flytning)

 

 

 

Redigeret af Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan altid spørge om der er mulighed for “ekstra” når du er der, de færreste vil tale om det i tlf./sms kun face to face.

Om du bliver spurgt afhænger af flere ting, men har du smidt al tøjet fra start af har hun sikkert duftet lønforhøjelsen.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Nice skrev, for 17 timer siden:

 men har du smidt al tøjet fra start af har hun sikkert duftet lønforhøjelsen. 

"Duftet" er nok det rigtige ord. Husk at tage bad inden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det går nok ikke at komme direkte fra kulminen.

Men nøjagtig som jeg udvælger min partner efter udseende og personlighed, har GP’erne vel også deres krav for hvem de vil det forskellige med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken

Hej igen,

Jeg har nu talt med et sted i Slagelse, hvor hj til en times almindelig massage godt kunne lade sig gøre. Det koster dog 800 kr. Er dette prisen? Jeg har ikke prøvet denne konstellation før, så jeg ved ikke om det er for meget? Hvad siger de erfarne? Man kunne jo få en halv times sex for den pris?

- Skurken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre temmelig meget standard prisen. Som du siger, man kunne få meget andetsteds for den samme pris.

Thai massage er, som det er blevet nævnt andetsteds, noget af et lotteri. For 800 får du måske et kedeligt hj af påklædt kvinde, som du ikke må røre.

Det er derfor jeg går efter steder hvor massagen er god. Det er massagen jeg kommer for. Hvis der så kan komme lidt ekstra sjov for 300, ja så er det måske ikke helt galt. Så hvis du sammenligner med en halv times sex så er spørgsmålet måske om formålet er en god gangs massage, eller om det er sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...