Hop til indhold
LarsB

Ann i Aarhus - en ny gave til os

Recommended Posts

Linket først. 

https://annoncelight.dk/showad/290284

Så er vi blevet forkælet med endnu en dejlig Thai GP, ankommet for 3 dage siden og bliver længe hvis vi er søde ved hende. 

Det er hende på billederne og hvad man ikke kan se, er hun er rigtig sød, smilende og har en gudinde krop, som desværre ikke gjorde det gode ved længden af min ydeevne, men så længe det varede var det en fantastisk oplevelse. 

Fik en god start med massage, B2B og noget nusseri. Blev vendt rundt og fik mulighed for at komme rundt om en flot krop, dejlig store ikke for hårdt pumpede silikone babser, god røv og let behåret, velsmagende fisse og dejlig stram. Vi fik på skift slikket hinanden til mere end klar og endte i en 69er, hvor hun sikkert kunne mærke gummiet skulle rulles på, inden jeg blev forgudet med hende on top og langsomt gled ned over kalorius, kunne simpelthen ikke gøre noget, hendes stramme våde fisse, gyngende store babser og små lyde..... Blev reddet af på faldende stang som @Aarhuselsker bruger og kunne se en smule skuffelse i hendes ansigt :rolleyes: men hun kan bare vente sig kan hun... 

Ann en klar 10er på min liste

Stedet, industriområde men noget trafik i hverdagene, men fint i weekenden. Hun deler lejligheden med Soda, som vist ikke behøver flere kommentarer. 

Value for money en 10er, fp med økoblow til kr. 700 er et fund for 30min. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 minutter siden:

Linket først. 

https://annoncelight.dk/showad/290284

Så er vi blevet forkælet med endnu en dejlig Thai GP, ankommet for 3 dage siden og bliver længe hvis vi er søde ved hende. 

Det er hende på billederne og hvad man ikke kan se, er hun er rigtig sød, smilende og har en gudinde krop, som desværre ikke gjorde det gode ved længden af min ydeevne, men så længe det varede var det en fantastisk oplevelse. 

Fik en god start med massage, B2B og noget nusseri. Blev vendt rundt og fik mulighed for at komme rundt om en flot krop, dejlig store ikke for hårdt pumpede silikone babser, god røv og let behåret, velsmagende fisse og dejlig stram. Vi fik på skift slikket hinanden til mere end klar og endte i en 69er, hvor hun sikkert kunne mærke gummiet skulle rulles på, inden jeg blev forgudet med hende on top og langsomt gled ned over kalorius, kunne simpelthen ikke gøre noget, hendes stramme våde fisse, gyngende store babser og små lyde..... Blev reddet af på faldende stang som @Aarhuselsker bruger og kunne se en smule skuffelse i hendes ansigt :rolleyes: men hun kan bare vente sig kan hun... 

Ann en klar 10er på min liste

Stedet, industriområde men noget trafik i hverdagene, men fint i weekenden. Hun deler lejligheden med Soda, som vist ikke behøver flere kommentarer. 

Value for money en 10er, fp med økoblow til kr. 700 er et fund for 30min. 

 

Hende har jeg også kigget på, men troede egentlig ikke helt på billederne. Dette selvom hverken Soda eller Lili bruger falske fotos. Hun må besøges. Tak for beridder beretningen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Hende har jeg også kigget på, men troede egentlig ikke helt på billederne. Dette selvom hverken Soda eller Lili bruger falske fotos. Hun må besøges. Tak for beridder beretningen :) 

Har ellers et par faste piger på besøgslisten, men Ann er klart kommet på og de ekstra kilo fra julen kommer jeg hurtigt af med :D

"see you tomorrow" fik hun sagt, hun var heller ikke i tvivl om min begejstring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige hjemvendt fra et besøg hos Ann (eller Cherry som hun vist kalder sig nu). Jeg har egentlig aldrig været den store connoisseur inden for thai og thai massage. Jeg prøvede det et par gange for nogle år siden dengang der stadig var Orkidé massage, men har aldrig rigtig syntes at pengene var de sidste 10-15 minutters frækt værd. 

Der har dog i disse tider været nogle interessante emner på annoncelight, men thaipiger der både var unge (under 30), havde flotte bryster takket være en dygtig kirurg, og som ikke var blege for numselege. Så efter at have læst LarsB's fine ord om Ann, tjekkede jeg hendes annonce ud, og så, at der intet stod om anal. Jeg gav det et skud med en sms i går og spurgte, om det var noget hun tilbød. Svaret var nej. End of story - troede jeg...

I dag tog hun selv kontakt med en sms og skrev, at hun gerne ville prøve. Det var jeg selvfølgelig frisk på. 

Stedet ligger diskret i et industrikvarter. Der er de to piger, Ann og Soda, og Ann spurgte selvfølgelig, om jeg ville have Soda med. Jeg valgte dog at køre med kun Ann. Vi havde aftalt en halv time, men under selve akten måtte jeg udvide det til en time. Sammen med lidt small talk gav hun lidt massage, hvilket jeg syntes føltes ganske udmærket. Jeg har ikke prøvet disse massagestunder så meget, så en mere kyndig person vil måske kalde det for nussen. Jeg synes nu det var behageligt. Hun gik selv over til body til body, før jeg vendte mig, og det blev til lidt blow (hvor hun selv stak sit underliv op i hovedhøjde), derefter op på flagstangen og så spørgsmålet, om jeg havde lyst til at gå over til "backside", som hun kalder det.

Jeg troede flere gange, at hun ville springe fra, men på trods for en presset start med mange "slowly", stod hun imod, og vi gennemførte "backside". Det startede blidt og slow, og endte med hård pumpen. Hun gjorde det rigtig godt.

Jeg synes hun er en super sød og fræk pige, og hun vil helt sikkert gerne please. Jeg var der i præcis en time (inkl. en død cola). Næste gang vil jeg prøve med begge piger.

Jeg har naturligvis spurgt på forhånd, om jeg måtte dele denne oplevelse med jer. 

Redigeret af Jones

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jones skrev, for 9 timer siden:

Jeg har naturligvis spurgt på forhånd, om jeg måtte dele denne oplevelse med jer. 

God stil lige at spørge inden og fedt du fik udvidet repertoire hos hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har i mellemtiden skiftet kunstnernavn til Cherry og flyttet til Aarhus C nær banegården, men det er ikke blevet ringere :)

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 1 minut siden:

Hun har i mellemtiden skiftet kunstnernavn til Cherry og flyttet til Aarhus C nær banegårdsgaden, men det er ikke blevet ringere :)

Og Soda har forladt byen. 

Spændende at se hvad der så sker i Risskov huset :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Og Soda har forladt byen. 

Spændende at se hvad der så sker i Risskov huset :) 

Ja, de blev lige pludselig smidt på gaden :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Og Soda har forladt byen. 

Spændende at se hvad der så sker i Risskov huset :) 

Er det på Arresøvej eller ...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 6 minutter siden:

Troede rose og Lilly var der nu. 

Så igår på AL at Rose er i Ålborg mener jeg det var, eller Hobro. Ikke Århus i al fald. Lilli har ikke været der nogen tid. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Troede rose og Lilly var der nu. 

Ann/Cherry var der kun lige en uge sammen med Soda til sidst, @Aarhuselskerhar nok check på AL ;)

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jones skrev, den 20.1.2020 at 21:50:

Jeg er lige hjemvendt fra et besøg hos Ann (eller Cherry som hun vist kalder sig nu). Jeg har egentlig aldrig været den store connoisseur inden for thai og thai massage. Jeg prøvede det et par gange for nogle år siden dengang der stadig var Orkidé massage, men har aldrig rigtig syntes at pengene var de sidste 10-15 minutters frækt værd. 

Der har dog i disse tider været nogle interessante emner på annoncelight, men thaipiger der både var unge (under 30), havde flotte bryster takket være en dygtig kirurg, og som ikke var blege for numselege. Så efter at have læst LarsB's fine ord om Ann, tjekkede jeg hendes annonce ud, og så, at der intet stod om anal. Jeg gav det et skud med en sms i går og spurgte, om det var noget hun tilbød. Svaret var nej. End of story - troede jeg...

I dag tog hun selv kontakt med en sms og skrev, at hun gerne ville prøve. Det var jeg selvfølgelig frisk på. 

Stedet ligger diskret i et industrikvarter. Der er de to piger, Ann og Soda, og Ann spurgte selvfølgelig, om jeg ville have Soda med. Jeg valgte dog at køre med kun Ann. Vi havde aftalt en halv time, men under selve akten måtte jeg udvide det til en time. Sammen med lidt small talk gav hun lidt massage, hvilket jeg syntes føltes ganske udmærket. Jeg har ikke prøvet disse massagestunder så meget, så en mere kyndig person vil måske kalde det for nussen. Jeg synes nu det var behageligt. Hun gik selv over til body til body, før jeg vendte mig, og det blev til lidt blow (hvor hun selv stak sit underliv op i hovedhøjde), derefter op på flagstangen og så spørgsmålet, om jeg havde lyst til at gå over til "backside", som hun kalder det.

Jeg troede flere gange, at hun ville springe fra, men på trods for en presset start med mange "slowly", stod hun imod, og vi gennemførte "backside". Det startede blidt og slow, og endte med hård pumpen. Hun gjorde det rigtig godt.

Jeg synes hun er en super sød og fræk pige, og hun vil helt sikkert gerne please. Jeg var der i præcis en time (inkl. en død cola). Næste gang vil jeg prøve med begge piger.

Jeg har naturligvis spurgt på forhånd, om jeg måtte dele denne oplevelse med jer. 

naturlige eller kunstigt forstørrede bryster? Hun ser simpelthen så lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, for 3 timer siden:

naturlige eller kunstigt forstørrede bryster? Hun ser simpelthen så lækker ud.

Silikone, men på den gode ikke for hårdt pumpede måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt korrespondence med @LarsB (takker)valgte jeg at give Cherry et besøg.

Bestilling gik let via SMS hun arbejde pd og man bliver lukket ind når man står foran opgangen i centrum af Aarhus .Cherry’s billeder er ægte hvad du ser er hvad du får.  Enkelt lille ean kode på venstre skulder. Lidt dusk på toppen, flot pige. Perfekt engelsk.

Cherry var for mig en pige der gør hvad der skal til for at behage, men manglede for mig lidt indlevelse i at modtage. Hun sutter uden som en champ og ellers er alt med kondom. Vi kom ok rundt i div. stillinger minus kys. Blev tilbudt vand og bad efter sex. Lokaliteter er ikke noget at råbe hurra for men det fungerede. Jeg så ikke Wawa som også er på stedet. 

Kommer jeg tilbage ? Sandsynligvis ja da hun vil være her i lang tid.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jones, skriver at pigen ringede tilbage dagen  efter,det er rigtig god stil af pigen,

gid der var flere, som gjorde sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 5 minutter siden:

Jones, skriver at pigen ringede tilbage dagen  efter,det er rigtig god stil af pigen,

gid der var flere, som gjorde sådan.

Hun er på alle måder en dejlig GP, har lige afsluttet mit 4. besøg siden hun kom til byen og det bliver bestemt ikke ringere med genbesøg :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Fyn76 skrev, for 4 timer siden:

Hun lyder som der skal besøges på mandag når jeg kommer til Århus

Så kan du ligesågodt bestille tid med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...