Hop til indhold
den lykkelige

Jessica Serrano Sød, glad, smuk og dejlig Sådan skal GFE være

Recommended Posts

Så har jeg endnu engang været sammen med  Jessica Serrano . Hun er lige kommet tilbage til København og jeg måtte bare se hende igen.

Jeg besøger tit den samme søde pige flere gange. For de søde piger jeg besøger flere gange, er det vigtigste for mig pigens personlighed og at hun er til GFE. Jeg skal føle, at den søde pige meget gerne vil være sammen med mig. Sådan har jeg det med Jessica. Jeg synes det er så dejligt, når man begynder at kende hinanden. Det betyder meget for mig, at Jessica kan huske, hvad vi talte om sidst vi var sammen :)

Jessica er i mine øjne den smukkeste pige jeg har været sammen med. Hun har et utroligt flot ansigt med det sødeste smil og de smukkeste øjne. Jeg bliver aldrig træt af at se hende i øjnene. Hun har en flot slank krop med lækre ungdommelige bryster. Jessica har virkelig god øjenkontakt, er meget smilende og altid glad :P

Hendes kys er så jeg er ved at smelte og hendes blowjob er lige som jeg kan lide det. Jessica er med på mange forskellige og frække stillinger. Hun er så venlig, glad og imødekommende. Jeg har det fantastisk i Jessicas selskab :P

Jeg har aldrig før set Jessica så glad som denne gang. Dejligt at mærke, at hun også er glad for, at jeg besøger hende igen og igen :)

Det der gør det til den ultimative GFE oplevelse for mig er det der sker efter sex-delen. Her lå vi tæt sammen og kærtegnede hinanden samtidig med at vi talte sammen om jul, nytår og ferie. Jessica havde det det sødeste og gladeste smil, mens vi lå der. Vi talte sammen så længe, at vi helt glemte tiden. Det er det der kan ske, når man besøger den samme søde pige flere gange :)

Vidunderligt igen at være sammen med Jessica :P

 

 

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, for 5 timer siden:

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Man skulle næsten tro at Ole Henriksen var gået hen og blevet hetero.... :)

Men tak for endnu et godt skriv og hyldest til Jessicapigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nemlig præcis det, Jessica kan.  Flot skrevet.

Tilbage fra en god juleferie og i ekstra godt humør - jeg er på vej til Frederiksberg :)

Hov, glemte, at jeg har haft besøg idag :-o

Redigeret af [Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, den 18.1.2020 at 12:32:

Så har jeg endnu engang været sammen med  Jessica Serrano . Hun er lige kommet tilbage til København og jeg måtte bare se hende igen.

Jeg besøger tit den samme søde pige flere gange. For de søde piger jeg besøger flere gange, er det vigtigste for mig pigens personlighed og at hun er til GFE. Jeg skal føle, at den søde pige meget gerne vil være sammen med mig. Sådan har jeg det med Jessica. Jeg synes det er så dejligt, når man begynder at kende hinanden. Det betyder meget for mig, at Jessica kan huske, hvad vi talte om sidst vi var sammen :)

Jessica er i mine øjne den smukkeste pige jeg har været sammen med. Hun har et utroligt flot ansigt med det sødeste smil og de smukkeste øjne. Jeg bliver aldrig træt af at se hende i øjnene. Hun har en flot slank krop med lækre ungdommelige bryster. Jessica har virkelig god øjenkontakt, er meget smilende og altid glad :P

Hendes kys er så jeg er ved at smelte og hendes blowjob er lige som jeg kan lide det. Jessica er med på mange forskellige og frække stillinger. Hun er så venlig, glad og imødekommende. Jeg har det fantastisk i Jessicas selskab :P

Jeg har aldrig før set Jessica så glad som denne gang. Dejligt at mærke, at hun også er glad for, at jeg besøger hende igen og igen :)

Det der gør det til den ultimative GFE oplevelse for mig er det der sker efter sex-delen. Her lå vi tæt sammen og kærtegnede hinanden samtidig med at vi talte sammen om jul, nytår og ferie. Jessica havde det det sødeste og gladeste smil, mens vi lå der. Vi talte sammen så længe, at vi helt glemte tiden. Det er det der kan ske, når man besøger den samme søde pige flere gange :)

Vidunderligt igen at være sammen med Jessica :P

 

 

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Jeg havde også samme oplevelse med Jessica  Serrano. En perle  gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se lige her @underdog40

Citat fra Ole Henriksen Du skal være forelsket i dig selv og dyrke lykken, for så kan du være lykkelig hver dag og ikke bare i øjeblikke

Jeg kan ikke være mere enig med Ole Henriksen og der er så mange søde piger (bl.a. Jessica Serrano) og andre ting i mit liv, der er med til at gøre, at jeg er lykkelig hver dag :):)

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...