Hop til indhold
mari999

Ræv/røv

Recommended Posts

Guest Emmalie
mari999 skrev, for 14 minutter siden:

Har oplevet et par gange, hvor en mand ligger penge på bord inden s.x, og så tager han det med igen, når han skal hjem....!:mellow: WTF!!!!

Ahva?! :wacko: 

Hos os tager vi pengene med ind i pigernes rum.. men det er jo noget andet hvis man kører privat.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 34 minutter siden:

Har oplevet et par gange, hvor en mand ligger penge på bord inden s.x, og så tager han det med igen, når han skal hjem....!:mellow: WTF!!!!

Betyder det så at manden har været utilfreds over din service

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS. Har  nu aldrig haft (7-9-13 ) utilfredse kunder/mænd .. Tværtimod, får for meget opmærksomhed bagefter.

Men langt om længe,  jeg er meget samvittighedsfuld, og yder service på første plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, 1 time siden:

Ahva?! :wacko: 

Hos os tager vi pengene med ind i pigernes rum.. men det er jo noget andet hvis man kører privat.. 

Hej Emmalie

Det sket også heldigvis sjældent... 

Den ene begyndt da at kigge i min taske, hvor jeg har pengepung,,,:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor hedder emnet “Ræv/røv”...? Er det en hemmelig retorik som jeg ikke fatter?

Smiler...

Forklaring:

"Ræv".... en der stjæler..

Og så er en "røv" bagefter i mine øjner!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 2 timer siden:

Den ene begyndt da at kigge i min taske, hvor jeg har pengepung,,,:angry:

Hvordan kan gæsten overhovedet komme i nærheden af din taske? Gem private ting i et andet rum og gå ud med pengene, inden I skal lege. Hvis det ligefrem er sket flere gange, ville jeg nok overveje hvilke gæster der kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Hvordan kan gæsten overhovedet komme i nærheden af din taske? Gem private ting i et andet rum og gå ud med pengene, inden I skal lege. Hvis det ligefrem er sket flere gange, ville jeg nok overveje hvilke gæster der kommer.

….amen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker, når det er muligt at afregne ved ubemærket at lægge betalingen et synligt sted. Det fjerner fokus fra pengene og ligesom fuldender illusionen om en kæresteoplevelse.

Afregningsmetoden kræver naturligvis tillid. Det er ærgerligt, at der er nogle røvhuller, der ikke evner at leve op til denne og dermed ødelægger det for os andre. 

Redigeret af Krebs
rettet tyrkfegn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 1 minut siden:

Jeg elsker, når det er muligt at afregne ved ubemærket at lægge betalingen et synligt sted. Det fjerner fokus fra pengene og ligesom fuldender illusionen om en kæresteoplevelse.

Afregningensmetoden kræver naturligvis tillid.

Jeps, sådan har jeg også gæster der gør, sommetider lader jeg pengene ligge til bagefter, men oftest lægger jeg dem væk, mens gæsten er på badeværelset. Jeg har også folk, der først betaler bagefter og enkelte der selv bestemmer beløbet. Den slags kan man gøre med gæster man kender. Ikke med nye, og slet ikke når man er ny i branchen; man lærer altså et og andet om mennesker her ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 5 timer siden:

Har oplevet et par gange, hvor en mand ligger penge på bord inden s.x, og så tager han det med igen, når han skal hjem....!:mellow: WTF!!!!

Sikke da nogle lømler håber det var så godt at du fik lidt ud af det.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
mari999 skrev, for 5 timer siden:

Har oplevet et par gange, hvor en mand ligger penge på bord inden s.x, og så tager han det med igen, når han skal hjem....!:mellow: WTF!!!!

Det du skriver virker meget mærkeligt for mig – måske er jeg naiv og for meget spejderdreng – uanset hvad bør du stoppe øjeblikkeligt med at se den gæst som tilsyneladende stjæler fra dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 3 minutter siden:

Det du skriver virker meget mærkeligt for mig – måske er jeg naiv og for meget spejderdreng – uanset hvad bør du stoppe øjeblikkeligt med at se den gæst som tilsyneladende stjæler fra dig

Mon ikke det er forskellige mænd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 4 timer siden:

Sikke da nogle lømler håber det var så godt at du fik lidt ud af det.

Det er ikke bare penge der handler om.

Men hvor er jeg naivi  og tillidsfuld... 

Pis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Jeps, sådan har jeg også gæster der gør, sommetider lader jeg pengene ligge til bagefter, men oftest lægger jeg dem væk, mens gæsten er på badeværelset. Jeg har også folk, der først betaler bagefter og enkelte der selv bestemmer beløbet. Den slags kan man gøre med gæster man kender. Ikke med nye, og slet ikke når man er ny i branchen; man lærer altså et og andet om mennesker her ;) 

Lige præcis, Liv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet og glemme betalingen og da jeg vendte tilbage var det ikke sådan lige og få hende til og åbne da hun ikke viste hvem der bankede på så måtte ringe og sige hvem det var. Hun havde ikke tænkt over den manglende betaling:))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott
mari999 skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke bare penge der handler om.

Men hvor er jeg naivi  og tillidsfuld... 

Pis.

At være (en lille smule) naiv og tillidsfuld er nu ikke nogle dårlige menneskekundskaber og bestemt ikke noget at skamme sig over;)

Skammen burde høre til den der snyder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 4 timer siden:

Lige præcis, Liv. 

 

Jeg har prøvet at alt er gået perfekt, vi kysser farvel, på vej ud af døren kommer jeg i tanke om jeg ikke har betalt, vender hurtigt om og for at  betale, men jeg er godt nok flov over det, så bliver jeg tvunget til at betale med et godt kys og et kram.

Det gør jeg gerne så billig er jeg

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 11 timer siden:

Det du skriver virker meget mærkeligt for mig – måske er jeg naiv og for meget spejderdreng – uanset hvad bør du stoppe øjeblikkeligt med at se den gæst som tilsyneladende stjæler fra dig

Nåååh....

Det er ikke det samme person..

SÅ naive er jeg heller ikke.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

Jeg har prøvet at alt er gået perfekt, vi kysser farvel, på vej ud af døren kommer jeg i tanke om jeg ikke har betalt, vender hurtigt om og for at  betale, men jeg er godt nok flov over det, så bliver jeg tvunget til at betale med et godt kys og et kram.

Det gør jeg gerne så billig er jeg

:rolleyes:

Hvor er du sød...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 5 timer siden:

Har prøvet og glemme betalingen og da jeg vendte tilbage var det ikke sådan lige og få hende til og åbne da hun ikke viste hvem der bankede på så måtte ringe og sige hvem det var. Hun havde ikke tænkt over den manglende betaling:))

Jeg er da ligeglad hvis man har "glemt" det osv..

Men at kaste penge på bordet og tage det bevidst igen og endda åbne min taske...

Det.... hel ud af min verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mari999 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er da ligeglad hvis man har "glemt" det osv..

Men at kaste penge på bordet og tage det bevidst igen og endda åbne min taske...

Det.... hel ud af min verden.

 

Ja de burde have en røvfuld og ikke af den frække slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 1 minut siden:

Ja de burde have en røvfuld og ikke af den frække slags.

Smiler,,,,:D

Og dog ... russisk mafia er ikke sjovt... Bla bla... :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...