Hop til indhold
hookerhunter

Brovej 11 Roslev

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/249683

Jeg var lige en lille tur forbi stedet, og vil gerne advare om at det meste er fake.

Fake billeder.

Fake beskrivelse af pigen.

Fake beskrivelse af ydelser.

Jeg havde ringet på forhånd og spurgt ind til hvad der var inkluderet i prisen. Svaret var: EVERYTHING is included. 

Da jeg ankom til stedet og ringede på, var det en meget mørk og noget kraftig pige, (Med hængemave og kæmpe store bryster )vel omkring de 35 år, der åbnede og bød mig indenfor med et smil.

Det hele startede egentlig meget godt med at jeg fik lov at benytte badet. Vandet var dog så varmt (og blandingsbatteriet var i stykker så man ej kunne indstille temp.) at kuglerne næsten var kogte da jeg var færdig. Jeg betalte det aftalte beløb og legen skulle starte, og i stedet startede skuffelsen. Da vi kom rigtig igang i missionæren, kunne jeg se at hun sateme også bar en paryk, som hun havde meget besvær med at holde på plads. Hun var bestemt ikke interesseret i at få den i røven, eller give et blow job som der ellers står beskrevet i annoncen at hun tilbyder.

Derfor hold jer langt væk fra det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...