Hop til indhold

Recommended Posts

Langt om længe er der nye piger i "det gule hus" .
Jeg valgte at besøge Nancy 
Smukt ansigt, flotte (formentlig ægte) bryster, nok en lille C-skål, lidt stubbe på missen.
Som altid bestilte jeg en b2b, der startede med den sædvanlige massage, dog kun omkring 10-15 minutter, før b2b gik igang.
Det var rigtig godt, hun har en super kontrol over hvor hendes krop berører min, langt mere end den sædvanlige "gnid bryster lidt over det hele".
Fin variation, og fik derudover mit første footjob nogensinde, også der havde hun fantastisk kontrol over sine dejlige olierede fødder !
Derudover bad sammen, som jo stort set er standard i det gule hus.


Kommer jeg igen, ja sgu !

Redigeret af PaleWhale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er grace rejst -? Læste johnblows anmeldelse af Deer fra 19ende Dec 2019 lyder sgu da som Grace - er grace og deer den samme thai kvinde? Hus overfor macdonalds i Rødovre det er da det gule hus eller? 

Redigeret af Jensen123
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
peregrin skrev, for 3 timer siden:

Mødte du den anden pige også?

Nej jeg så kun Nancy

Jensen123 skrev, for 2 timer siden:

Er grace rejst -? Læste johnblows anmeldelse af Deer fra 19ende Dec 2019 lyder sgu da som Grace - er grace og deer den samme thai kvinde? Hus overfor macdonalds i Rødovre det er da det gule hus eller? 

Jeg tror Grace er rejst fro et par uger siden.
Ja det er overfor McD.
Deer og Grace er ikke samme, jeg har været hos Deer et par gange, og set Grace's billeder. (Deer huserede et andet sted end det gule hus).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen123 skrev, for 3 minutter siden:

Hvor er deer så? Lyder som. Een der er besøget værd 

Hun er ikke i landet i øjeblikket, men var i et hus lidt tættere ind mod Vanløse.
Jeg ved ikke hvornår hun er tilbage, hun har jævnligt været væk nogle uger eller lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til Nancy, for uanset hvor skønne de har måttet være - så overstråler hun klart de tidligere skønheder !

Flot og naturlig , opmærksom og service minded hvor man for engangs skyld får alt hvad annoncen lover.

Kort sagt så er hun lækker og kan tilsyneladende lide hendes job .

Nu er jeg altså ikke hverken pimp eller sponsor - det er bare mit indspark.

Redigeret af Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...