Hop til indhold
Bundstokken

SÆDELIGHEDSPOLITIET

Recommended Posts

I forbindelse med kvindernes internationale kampdag i dag er der lanceret en ny blog. Det er meget seriøse kræfter der står bag, og de vil meget gerne have flere beretninger der beskriver de forhold myndighederne byder sexarbejdere.

"De fleste tror, at sexarbejde ikke er kriminaliseret i Danmark. Men der er en skjult de facto-kriminalisering, med chikane, overgreb, aflytning og retsløshed til følge. Det vil denne blog sætte fokus på."

Læs den , men vær forberedt på at det er skræmmende læsning om sexarbejdernes hverdag:

http://saedelighedspolitiet.dk/

Bundstokken /Spunsen :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg med link, Spuns.

Det er sandelig "opbyggelig" læsning. Når jeg tænker på alle de mandetimer og andre ressourcer, der bruges (læs: spildes) for – egentlig – ingenting, så forstår jeg bedre, at politiet ikke har tid til at rykke ud til selv alvorlige overfald m.m., og jeg forstår nu, hvorfor navnlig yderområderne ikke kan forvente hjælp fra politiet, og jeg forstår nu pludseligt bedre, at regeringen er nødt til at skære bl.a. i SU og kontanthjælp samt rebe sejlene på andre ømme områder. Tingene skal jo finansieres so oder so.

Husker I Ebberød Bank?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I forbindelse med kvindernes internationale kampdag i dag er der lanceret en ny blog. Det er meget seriøse kræfter der står bag, og de vil meget gerne have flere beretninger der beskriver de forhold myndighederne byder sexarbejdere.

Først og fremmest en stor tak til de seriøse kræfter som står bag.... :) Det virker til at visse frivillige, med stor viden og pondus, har taget ansvaret for, at alle vi uvidende kan få et realistisk billede af hvad der virkelig forgår i en glædespiges hverdag. STOR TAK FOR DET! Samtidig fornemmer jeg at, de samme kræfter har været medvirkende til "Bordellet" artiklerne i Politikken... :)

Dernæst er det ganske rystende og beskæmmende læsning, som desværre ikke kommer bag på mig, da jeg selv var møllen igennem sidste efterår, men en aflytning, afhøring og mulig sigtelse hængende over hovedet... Jeg vedstår gerne, at de kører hårdt på, og bliver ganske modbydelige i deres forhørsmetoder.

Tak til dem, som foreløbig har bidraget på bloggen.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...