Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen, jeg er ny på siden. 

Indtil igår vidste jeg ikke at et sådan forum eksisterende :) det er da fantastisk vi kan dele erfaringer herinde.

Igår var jeg hos den lille røde i Islev Rødovre og vil da lige dele min oplevelse med jer. 

Hendes opgivet alder på 46 tror jeg passer fint, lækker brun kulør og et frækt glimt i øjet. Jeg havde bestilt hendes tilbuds pakke på 20 min incl fransk, dansk, græsk, sprøjt og slug. Lækkert nyt diskret rækkehus, hun møder mig i døren i stiletter og kort kjole. Vi skal på første sal og da jeg går bag hende på vej op af trappen ser jeg op i den lækreste fisse, hun har ingen trusser på og går langsomt med vilje :)

Da vi begge er nøgne tager hun lystigt min pik i munden med det samme. Var faktisk et rigtig lækkert sut, jeg måtte sige stop et par gange for ikke at komme, den ene gang kigger hun mig i øjnene og siger, mmm din pik savler, det smager godt. Shit jeg var tændt nu. Jeg kneppede hende både i fissen og i røven og hun sprøjtede meget uanset hvor jeg kneppede hende.. Jeg måtte have en pause, hun spurgte om jeg ville smage hende. Jeg slikkede hendes lidt store dejlige skamlæber, og kørte min tunge hurtigt omkring hende hul og igen sprøjtede hun, kæft det var frækt at smage. 

Nu skal jeg lige suttes klar til en omgang mere men efter 1 min i hundes mund måtte jeg eksplodere... Jeg sagde jeg kommer altså lige om lidt hvis du bliver ved med det der. Det resulterede i hun gjorde det endnu hurtigere og jeg måtte aflevere hele min ladning i hendes sultne mund.. Hun slugte det hele og suttede min pik helt ren bagefter og sagde tak for lækker sperm:) 

Kommer jeg igen? Øh ja fandme så:) 

God weekend venner:) 

https://annoncelight.dk/showad/283573

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blotto skrev, for 41 minutter siden:

Hendes opgivet alder på 46 tror jeg passer fint, lækker brun kulør og et frækt glimt i øjet. Jeg havde bestilt hendes tilbuds pakke på 20 min incl fransk, dansk, græsk, sprøjt og slug. Lækkert nyt diskret rækkehus, hun møder mig i døren i stiletter og kort kjole. Vi skal på første sal og da jeg går bag hende på vej op af trappen ser jeg op i den lækreste fisse, hun har ingen trusser på og går langsomt med vilje

Tak for en god første anmeldelse. Nu du har været tæt på, kan du måske oplyse, om billederne i annoncen er nogenlunde retvisende? Det er uden tvivl en super lækker menu og prisen skræmmer heller ikke, og ser hun samtidig godt ud som på billederne skal jeg da en tur til Islev / Rødovre.

venligst

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 1 minut siden:

Tak for en god første anmeldelse. Nu du har været tæt på, kan du måske oplyse, om billederne i annoncen er nogenlunde retvisende? Det er uden tvivl en super lækker menu og prisen skræmmer heller ikke, og ser hun samtidig godt ud som på billederne skal jeg da en tur til Islev / Rødovre.

venligst

1955

De er fuldstændig retvisende:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blotto skrev, Lige nu:

De er fuldstændig retvisende:) 

Tak er på vej i næste uge :-) Hun er vel ikke dansk - eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er overskriften den lille røde? Er det hendes navn? Troede det var en anden som kalder sig det samme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timy skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor er overskriften den lille røde? Er det hendes navn? Troede det var en anden som kalder sig det samme 

Det er hendes navn... Kan du se i annoncen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Blotto skrev, 1 time siden:

Hej allesammen, jeg er ny på siden. 

Indtil igår vidste jeg ikke at et sådan forum eksisterende :) det er da fantastisk vi kan dele erfaringer herinde.

Igår var jeg hos den lille røde i Islev Rødovre og vil da lige dele min oplevelse med jer. 

Hendes opgivet alder på 46 tror jeg passer fint, lækker brun kulør og et frækt glimt i øjet. Jeg havde bestilt hendes tilbuds pakke på 20 min incl fransk, dansk, græsk, sprøjt og slug. Lækkert nyt diskret rækkehus, hun møder mig i døren i stiletter og kort kjole. Vi skal på første sal og da jeg går bag hende på vej op af trappen ser jeg op i den lækreste fisse, hun har ingen trusser på og går langsomt med vilje :)

Da vi begge er nøgne tager hun lystigt min pik i munden med det samme. Var faktisk et rigtig lækkert sut, jeg måtte sige stop et par gange for ikke at komme, den ene gang kigger hun mig i øjnene og siger, mmm din pik savler, det smager godt. Shit jeg var tændt nu. Jeg kneppede hende både i fissen og i røven og hun sprøjtede meget uanset hvor jeg kneppede hende.. Jeg måtte have en pause, hun spurgte om jeg ville smage hende. Jeg slikkede hendes lidt store dejlige skamlæber, og kørte min tunge hurtigt omkring hende hul og igen sprøjtede hun, kæft det var frækt at smage. 

Nu skal jeg lige suttes klar til en omgang mere men efter 1 min i hundes mund måtte jeg eksplodere... Jeg sagde jeg kommer altså lige om lidt hvis du bliver ved med det der. Det resulterede i hun gjorde det endnu hurtigere og jeg måtte aflevere hele min ladning i hendes sultne mund.. Hun slugte det hele og suttede min pik helt ren bagefter og sagde tak for lækker sperm:) 

Kommer jeg igen? Øh ja fandme så:) 

God weekend venner:) 

https://annoncelight.dk/showad/283573

Hvordan er stedet i forhold diskretion og til tog/bus

Har haft kikket på hendes annonce længe

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blotto skrev, for 8 minutter siden:

Det er hendes navn... Kan du se i annoncen :)

Fuck hvor er jeg blind sorry 

Så kun overskrift, billeder og priser :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timy skrev, for 3 minutter siden:

Fuck hvor er jeg blind sorry 

Så kun overskrift, billeder og priser :razz:

Det er vel også det vigtigste:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig :)

Jeg har igen lige været forbi til 20 min med det hele. Som de andre gange var det vildt lækket og intens. Hun er sgu pisse fræk :)Denne gang sluttede vi med en 69, hun sprøjtede mig i munden samtidigt med at jeg kom i hendes mund....Igen suttede hun min pik helt ren og sagde tak for dejlig sperm ! Vildt frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...