Hop til indhold
Guy

"Censur"

Recommended Posts

Hej alle,

I denne tråd (mener jeg det var)

 

Gjorde en border opmærksom på at der blev tilbudt uden brug af gummi. Jeg ved godt det kan føre til unødig afsporing, det er set utallige gange, men det er på den anden side også problemtatisk, i min verden, at sådanne informationer fjernes. det er da ret vigtig info? Eller er det bare mig?

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 20 minutter siden:

Hej alle,

I denne tråd (mener jeg det var)

 

Gjorde en border opmærksom på at der blev tilbudt uden brug af gummi. Jeg ved godt det kan føre til unødig afsporing, det er set utallige gange, men det er på den anden side også problemtatisk, i min verden, at sådanne informationer fjernes. det er da ret vigtig info? Eller er det bare mig?

/Guy

Det kommer an på om personen annoncere med det på hendes profil, hvis hun gør det fordi du er en god kunde, så råber man ikke op omkring det, ellers er der 1000 liderlig hanbukke der vil have det samme, jeg håber at det giver mening.

Jeg har selv en positiv anmeldelse af en pige, hvor jeg skrev lidt for meget, der hentyd jeg hun tilbød kinky ting, men det viste sig at det kun var for mig.

Man skal tænke sig om, og fortælle pigen at man har tænkt sig at skriv om hende så kan hun komme med Indvendinger, hvis der er ting i har gjort som ikke tåler dagens lys.

Hilsen

Zaq

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 13 timer siden:

Det kommer an på om personen annoncere med det på hendes profil, hvis hun gør det fordi du er en god kunde, så råber man ikke op omkring det, ellers er der 1000 liderlig hanbukke der vil have det samme, jeg håber at det giver mening.

Jeg har selv en positiv anmeldelse af en pige, hvor jeg skrev lidt for meget, der hentyd jeg hun tilbød kinky ting, men det viste sig at det kun var for mig.

Man skal tænke sig om, og fortælle pigen at man har tænkt sig at skriv om hende så kan hun komme med Indvendinger, hvis der er ting i har gjort som ikke tåler dagens lys.

Hilsen

Zaq

Du har helt og aldeles ret - Det er rigtig god stil KUN at omtale de ydelserne pigen selv reklamerer med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 16 timer siden:

Gjorde en border opmærksom på at der blev tilbudt uden brug af gummi. Jeg ved godt det kan føre til unødig afsporing, det er set utallige gange, men det er på den anden side også problemtatisk, i min verden, at sådanne informationer fjernes. det er da ret vigtig info? Eller er det bare mig?

/Guy

Det synes jeg 'bare er dig'.

 

Der er ingen der har ophøjet nogen forum-gænger til at udlevere informationer om pigerne som de muligvis ønsker holdt hemmeligt. Skulle en pige og hendes kunde have fundet enighed om ekstraordinært at droppe kondomet, er det mellem hende og kunden. Det er der ingen der 'fortjener' eller 'har krav på' at vide.

 

I det aktuelle tilfælde, har Natasa selv oplyst i sin annonce at hun tilbyder sex uden kondom - det behøver vi ikke pointeret af en tilfældig person der leger Bent Betjent, eller har fundet en konflikt med deres egen moral.
Netop fordi der altid er nævenyttige navlepillere der, gang-på-gang, har bevist at de ikke er opgaven voksen at holde en anmeldelse fri for selvhellig moraliseren, formaning, og oplysning, er det noget der bare skal slås ned på, når debatten opstår i en anmeldelse.

 

Det særligt provokerende/nytteløse ligger desuden i at det er gentagelser af hvad der står skrevet i annoncen. Det er lige så intetsigende som at pointere "Hun skriver på engelsk" eller "Hun har rødt hår". Vi har alle øjne - og kan læse, se, og forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, for 23 timer siden:

Eller er det bare mig?

Det er bare dig.

Det står jo i annoncen, så det tjener kun til afsporing, ikke til oplysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I rest my case. Den eneste pointe jeg ville frem til, at det grundliggende er en for mange vigtig info. Jeg havde ikke nærstuderet annoncen. I og med det stod der, kan jeg godt se min pointe falder til jorden. 

Nå men tilbage til anmeldelses sektionen  :)

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 23 timer siden:

Det kommer an på om personen annoncere med det på hendes profil

Jeg synes det er mere nuanceret. Nogle steder er det standard på menuen, med enkelte individuelle undtagelser - fx de tre faste kineserbordeller i København. Et af de steder skriver det aldrig i annoncen - de to andre steder skriver det indimellem.

Når de ikke skriver det altid, er det nok for enten at undgå at skræmme nogle kunder eller for at undgå at tiltrække for mange af nogle andre kunder. Af hensyn til de kunder, som går meget op i at undgå dem der tilbyder sex uden gummi, kan man godt forsvare at oplyse om det, når det er mere eller mindre standard, synes jeg.

Omvendt med de tilfælde, hvor det sker "off the record", der er jeg helt enig i, at diskretionshensyn bør veje tungt. Det kan bare være svært for den enkelte kunde at vurdere, om det virkelig var undtagelsesvist eller om det var mere hyldevare.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 26 minutter siden:

Jeg synes det er mere nuanceret. Nogle steder er det standard på menuen, med enkelte individuelle undtagelser - fx de tre faste kineserbordeller i København. Et af de steder skriver det aldrig i annoncen - de to andre steder skriver det indimellem.

Når de ikke skriver det altid, er det nok for enten at undgå at skræmme nogle kunder eller for at undgå at tiltrække for mange af nogle andre kunder. Af hensyn til de kunder, som går meget op i at undgå dem der tilbyder sex uden gummi, kan man godt forsvare at oplyse om det, når det er mere eller mindre standard, synes jeg.

Omvendt med de tilfælde, hvor det sker "off the record", der er jeg helt enig i, at diskretionshensyn bør veje tungt. Det kan bare være svært for den enkelte kunde at vurdere, om det virkelig var undtagelsesvist eller om det var mere hyldevare.

Jeg er slet ikke enig. 

Det er aldrig nuanceret - Tilbydes det ikke i annoncerne, skriver man IKKE om det. 

Det er simpelthen bare ikke fair og ordentlig behandling af pigen, at offentliggøre noget hun tilbyder dig udenfor normale annoncerede ydelser. Som andre har skrevet, så betragt det som noget KUN DU, er blevet tilbudt, eller i hvert fald noget alle og enhver ikke har adgang til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guy skrev, den 17.1.2020 at 11:14:

Hej alle,

I denne tråd (mener jeg det var)

 

Gjorde en border opmærksom på at der blev tilbudt uden brug af gummi. Jeg ved godt det kan føre til unødig afsporing, det er set utallige gange, men det er på den anden side også problemtatisk, i min verden, at sådanne informationer fjernes. det er da ret vigtig info? Eller er det bare mig?

/Guy

Ja det er bare dig!!!!

Ved godt jeg har skrevet flere steder i denne tråd om emnet. Men dette skriv er KUN til TS og ligesindede brødre. 
Hvis DIN moral er, at du ikke vil købe sex af en pige som tilbyder det uden - Hvis hun vel at mærke IKKE annoncerer med det. Så har du i mit optik TO muligheder:

- betragt det som noget hun kun tilbyder dig og særlig udvalgte, og tak pænt nej tak til tilbudet

- tak pænt nej tak og find en anden, og husk; du skal ikke se det som din PLIGT/KALD at fortælle det til andre

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Jeg synes det er mere nuanceret. Nogle steder er det standard på menuen, med enkelte individuelle undtagelser - fx de tre faste kineserbordeller i København. Et af de steder skriver det aldrig i annoncen - de to andre steder skriver det indimellem.

Når de ikke skriver det altid, er det nok for enten at undgå at skræmme nogle kunder eller for at undgå at tiltrække for mange af nogle andre kunder. Af hensyn til de kunder, som går meget op i at undgå dem der tilbyder sex uden gummi, kan man godt forsvare at oplyse om det, når det er mere eller mindre standard, synes jeg.

Omvendt med de tilfælde, hvor det sker "off the record", der er jeg helt enig i, at diskretionshensyn bør veje tungt. Det kan bare være svært for den enkelte kunde at vurdere, om det virkelig var undtagelsesvist eller om det var mere hyldevare.

Jeg er enig med dig et langt stykke hen ad vejen. 

Spørgsmålet er blevet aktualiseret ved "fremmedinvasionen", hvor gummiløst er blevet et parameter på den normale tilbudsskala. Og da mange mænd lader sig friste af det, giver det en konkurrencefordel.

Ganske som dig synes jeg ikke, at det er noget, man bør reklamere åbent med. Det er et forhold, der bør holdes inden for bollerummets fire vægge.

Nogle kunder opnår efterhånden et fortrolighedsforhold til en bestemt pige, hvor det gummiløse kan lade sig gøre. Og det vedkommer ingen andre.

For at undgå misforståelser og spekulationer skal jeg oplyse, at min sidste gummiløse aktion fandt sted i foråret 2015. Det var hos en tantrapige, hvor det efter tre timers session "bare skete". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 7 timer siden:

Det er simpelthen bare ikke fair og ordentlig behandling af pigen, at offentliggøre noget hun tilbyder dig udenfor normale annoncerede ydelser

Jeg tror du skal læse det jeg skriver igen. Jeg skriver om steder, der fast har det på menuen, men det står bare ikke i annoncen.

Jeg skriver også om individuelle tilbud, hvor sagen er en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...