Hop til indhold
Rudo

Polske piger

Recommended Posts

Koldingvej 5 plejer at have retvisende piger i deres annoncer. 
Deres afdeling i Kruså er bestemt også værd at besøge. 
Kender ikke til filialen i Herning ej heller om der er flere adresser rundt i landet, som drives af dette syndikat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 23 minutter siden:

Koldingvej 5 plejer at have retvisende piger i deres annoncer. 
Deres afdeling i Kruså er bestemt også værd at besøge. 
Kender ikke til filialen i Herning ej heller om der er flere adresser rundt i landet, som drives af dette syndikat

Det er så ikke mit indtryk af adressen! Måske det bare var en svipser fra deres side, men da jeg aflagde etablissementet et visit i efteråret, var det bestemt ikke pigen fra annoncen og de lovede ydelser holdt afgjort ikke stik i virkeligheden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 11 timer siden:

Det er så ikke mit indtryk af adressen! Måske det bare var en svipser fra deres side, men da jeg aflagde etablissementet et visit i efteråret, var det bestemt ikke pigen fra annoncen og de lovede ydelser holdt afgjort ikke stik i virkeligheden!

Skal jeg jo ikke kunne sige hvad du har oplevet. Men de har normalt et rimelig godt ry, både mht billeder og beskrivelser samt at leverer varen. Jeg har aldrig oplevet at blive skuffet. Det er et af mine stamsteder - Måske ikke lige Vejle afdelingen, men de to andre steder kommer jeg regelmæssigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Snadremanden ja det var da trist læsning. 
 

Må sige igen, jeg kommer mest i Kruså og Herning, som er samme polske syndikat som Koldingvej i Vejle. Har dog været i Vejle nok 4-5 gange indenfor de sidste par år. Specielt da Doris huserede på skift de tre adresser. 
 

En anden ting der undre mig er, at jeg har aldrig mødt andre end polske piger på adresserne. Ved også at den polske bagmand ofte er fysisk at finde på adressen i Kruså. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 3 minutter siden:

Hende jeg mødte på adressen var, efter eget udsagn, fra Spanien ...

Den polske bag”mand”? ^_^

Jep, du læste rigtigt - Den polske bagmand, ham der sørger for at transporterer pigerne rundt osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden:

Jep, du læste rigtigt - Den polske bagmand, ham der sørger for at transporterer pigerne rundt osv. 

Så er det måske en strå”mand”, der er registreret på adressen i Vejle. Måske “veninden”, som omtalt i min anmeldelse, altså “bordelmutter” herself ... <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 2 minutter siden:

Så er det måske en strå”mand”, der er registreret på adressen i Vejle. Måske “veninden”, som omtalt i min anmeldelse, altså “bordelmutter” herself ... <_<

Det kan jeg ikke lige svare dig på. Men flere af pigerne kender jeg ret godt efterhånden. Og det er også derfra jeg har min viden. Skal gerne spørge ved lejlighed. 
I øvrigt, skulle du smutte til Kruså og besøge Adele - Det er guf med guf på. 
Læs evt min anmeldelse af hende, tror den er et par uger gammel. Har set hun er tilbage i Kruså igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...