Hop til indhold
cock4woman_only

NAUGHTY GIRL ♥️♥️‼️DOLCE MIA FROM ITALY ‼️NEW in AALBORG ONLY FEW DAYS ... 24H 100 % Real

Recommended Posts

Hey folks,

fører et aktivt besøg hos GP højt roste af andre, eller nye udskrevne....

og Dulce Mia her var udskreven til dagsdato, så jeg tillod mig at booke demo hos hende, og fik første overraskelse ved opkaldet fordi hendes stemme er i mine ører fucking sexet og hun er utrolig nem at tale med i telefonen, alt gik enkelt og nemt og hun virkede til at være fuld af energi - og straks efter opkald kom sms med adrs.

så jeg fandt nøglerne efter et dusch, hvor banditten var begyndt at komme til live...B) og den følte sig klar ud fra hendes stemme...adrs er nemt fundet da skilt sider på bue over gennemgang til gården fra gaden. Og modtaget sms med se til højre, hvid dør med tre skridt op og jeg skulle låse efter jeg var kommet ind :-P

inden for kommer en trappe til syne, som ret hurtigt blev forceret da Mia her kaldte “baby come up....” oppe fra 1.sal og jeg tænkte Damn det her skal blive godt hvis hun lever op til første hånds indtrykket man for efter døren er låst efter mig...

og ganske rigtig der stod en kvinde “skåret af en grumme køn pind” og energi og tanker efter opkaldet holdt stik nu hun stod foran mig, og gav mig en krammer og et blidt kys på munden efter fulgt af ordene “Tralaaaa” jeg måtte lige samle hagen op, fordi for en snart aldersmæssigt version 5.0 var den en udstråling ved hende man ville dreje hovedet efter hvis man mødte hende på gade, og personligt gerne havde helt for sig selv “privat” - men det harmonere ikke i min optik!

det økonomiske blev ordnet - følte mig i stødet og tog en time a kr. 1400,- plus kr 200,- for superfransk og vi endte ret hurtigt efter det med hede dybe tungekys og hendes hånd omkring banditten, skylder lige at nævne hygiejne er i top trods jeg kom direkte fra et dusch... hun kaldte det “refresh” så ekstra point der :x banditten og mine fingre blev refreshed og så startede den nok mest tæt på “rigtig” GFE oplevelse hvor jeg lige. Sunde mig kort efter hun lod mig mærke deepthroat blowjob skills... det er intenst “and fuck it was good...” dybt - hele vejen for så med passende vakuum trække sig tilbage så hele banditten får max nydelse, og det er tydeligt hun nyder at sutte pik og hun er god til det, og helt klart min favorit til deep throat blowjob... imens hun har givet den gas er det sparsomt lykkedes mig blidt at åbne hendes skamlæber og fundet hende punkt, og ret hurtigt er hun “oppe” og trække vejret og får med hendes sexet spansk/italiensk stemme sagt “ lick my pussy plz... BABY” og det er da ikke et tilbud jeg kunne sige nej til... og helt skidt måtte tungen ikke være... for det blev en smule højlydt imens vi lagde i 69... da jeg nu nok havde slikket hende nok iflg hendes mening lød ordene...”you wanna fuck baby.?” Fuck ja sku da tænkte jeg... og behændigt kom der gummi på banditten, og en hurtigt 180 gr handling betød hun sænkede hendes ret våde fisse ned over banditten og efter et par stød ind/ud med hende overskrævs kom sætning ingen mand kan være ked af.... hvis nu der skal mægles et par ord eller to...”baby - your Cock is perfect up in my pussy - not to Big :o but also not to small, just perfect..” og med disse ord voksede banditten nu nok til max størrelse - dens ejer fik i hvertfald et selvtillid boost..og kort efter måtte jeg lade ladningen smutte i gummi frakken og hun faldt ned over min krop og vores læber mødtes i et langt dejligt hedt tunge kys - wauw det var godt, og imens vi lagde der hvor banditten stadig var oppe i hende, lavede hun lige et par knibe øvelser der bliver lidt voldsom for en meget følsom bandit kort efter en udløsning, men det gjorden denne GP endnu bedre, for hun er intenst - nærværende - fræk som pokker og selvsikker samt hun har situations fornemmelse for hvad jeg tænder på, så hermed slutter denne anmeldelse med jeg kun kan opfordre jer der trænger til at få posen tømt - prøver denne udskrevne GP indtil denne anmeldelse og deler jeres oplevelse i denne streng - hvis man er til en dejlig kvinde med en lækker formet krop og et par lækre store LEGELYSTNE naturlige bryster og et sæt øjne der siger FUCK ME NOW

GOD FORNØJELSE... nu tager jeg lidt afspadsering og kigger med hos jer andre i anmeldelser der måtte tilgå med et svageligt smil... i did het :x

stedet er nydeligt og udstråler HIGH CLASS

Dulce Mia ligger hos mig nu bestemt også i top - så folks prøv hende...

hendes billeder er Ægte og ja de Jadder ( bryster ) ville jeg gerne lege med igen...

Dulce Mia :x

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit skriv; desværre virker dit link til pigen ikke; prøver lige at søge på hende - håber hun er en lækker ´sag´; hvilket hun også bør være for 1600 kr. i timen; specielt når vi taler om Aalborg-området …..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 1 minut siden:

Tak for dit skriv; desværre virker dit link til pigen ikke; prøver lige at søge på hende - håber hun er en lækker ´sag´; hvilket hun også bør være for 1600 kr. i timen; specielt når vi taler om Aalborg-området …..

På Annoncelight bliver der advaret mod falske fotos - NU er jeg mere end skepsis ift. beskrivelsen - go´ aften til alle derude ;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 1 minut siden:

På Annoncelight bliver der advaret mod falske fotos - NU er jeg mere end skepsis ift. beskrivelsen - go´ aften til alle derude ;;;;;

tro det eller lad være... det er hende på billederne, har godt se advarelse nu - den stod der ikke igår aftes da jeg lettede anker nordenfjords fra... - men underligt link ikke virker, fra min tablet virker det!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ReeferMadness skrev, for 1 minut siden:

Tak for dit skriv. Jeg var umiddelbart en smule skeptisk på annoncen, da billederne også har optrådt i anden profil (https://annoncelight.dk/profile/MARIA30). Men det kan da godt lyde som om man skulle vove sig ud i det her i weekenden.

Kan også se at der bliver fulgt med her i tråden - annoncen er blevet opdateret med link :)

 

Okay... det har jeg ikke bemærket før nu... det som “solgte” hende hos mig var det selfie spejl billlede, og så opkaldet... plejer ikke åbne profilerne med navn for at se alle billeder, som jeg lige har lært nu.. :;) tak og god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, Lige nu:

Hvordan er behåringen syd for navlen?

Øhhh... glat men jeg mener der var sparsomt bevoksning over lysthulen.. men ærlig vil jeg ikke hænges op det, men jeg fik ikke hår i munden i 69er... det er jeg sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hej ! besøgte hende i går aftes, og det er første indlæg ... hun lugter grimt og hun sparkede mig ud med 5 minutter hurtigere uden brusebad !!! er ikke værd at tilbringe tid eller penge sammen med hende! Jeg føler mig søgen, når jeg tænker på lugten af hendes fisse !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedain skrev, for 13 minutter siden:

Hej ! besøgte hende i går aftes, og det er første indlæg ... hun lugter grimt og hun sparkede mig ud med 5 minutter hurtigere uden brusebad !!! er ikke værd at tilbringe tid eller penge sammen med hende! Jeg føler mig søgen, når jeg tænker på lugten af hendes fisse !!!

Det her stemmer ikke helt overens med min oplevelse jeg står 110% indenfor uanset hvad andre skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 11 timer siden:

Okay... det har jeg ikke bemærket før nu... det som “solgte” hende hos mig var det selfie spejl billlede, og så opkaldet... plejer ikke åbne profilerne med navn for at se alle billeder, som jeg lige har lært nu.. :;) tak og god fornøjelse

Mon man kan udlede fra profil billede mixup, at, citat: ( @cock4woman_only ) "skilt sider på bue over gennemgang til gården fra gaden. Og modtaget sms med se til højre, hvid dør med tre skridt op og jeg skulle låse efter jeg var kommet ind" :-) - også gør sig gældende for Maria30 ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 3 timer siden:

Mon man kan udlede fra profil billede mixup, at, citat: ( @cock4woman_only ) "skilt sider på bue over gennemgang til gården fra gaden. Og modtaget sms med se til højre, hvid dør med tre skridt op og jeg skulle låse efter jeg var kommet ind" :-) - også gør sig gældende for Maria30 ?

 

Hey @autobahn og andet godt folk....

jeg giver dig ret, billeder af maria30 kunne passe ret godt med sweetie30... hvilket jeg ikke var obs på eftersom jeg “faldt” for det ene ud af dengang tre billeder, fordi nu er der 4 på profil sweetie30!
men forvirringen bliver ikke mindre nu ud fra keyord “threesome” lige smed en sms til Alice der tilbyder trekant sammen med Rebecca også er på samme adresse... er der noget som tyder på de er flere GP på 1 sal bag døren op ad trapperne, hvilket jeg nu ikke sådan direkte fik fornemmelse af ved mit besøg!

men om jeg forstår en og samme GP skal fremstå med flere profiler giver ikke helt nogen mening... hvorfor ikke blot have en? Vi kan læse om, ud fra hinandens besøg...vil aldrig som @autobahn nu har erfaret blive dobbelt så godt, tværtimod. God nat folks..

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 11 timer siden:

men forvirringen bliver ikke mindre nu ud fra keyord “threesome” lige smed en sms til Alice der tilbyder trekant sammen med Rebecca også er på samme adresse... er der noget som tyder på de er flere GP på 1 sal bag døren op ad trapperne, hvilket jeg nu ikke sådan direkte fik fornemmelse af ved mit besøg!

Jeg har lige skrevet lidt om stedets "signaturer" og antal rum i en anden tråd (anmeldelse af Rebeca her til morgen): https://www.eroguide.dk/forum/topic/116232-aalborg-new-new-❤rebeca-from-italy1st-time-in-denmark-og-stedet/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...