Hop til indhold
Styrvolt

Problemer med billedsøgning

Recommended Posts

Jeg plejer rutinemæssigt at Google billeder af kvinder, der kunne være interessante, men kan se at min billedsøgning ikke er nær så finmasket som andres.

Jeg har forsøgt at hente flere andre apps, men de vil åbenbart ikke forbinde sig til Chrome. Jeg bruger for tiden kun tablet og mobil, begge Android, og har på fornemmelsen at de ikke virker på disse platforme.

Er der nogen der ved mere og evt har et par fif?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Firefox + tilføjelsen "search by image"  så har du et fint fiskenet til billeder 

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/search_by_image/

Det fanger ovenikøbet de billeder der er redigeret i, klippet til, sat sammen eller på anden måde forsøgt sløret med at snuppet andet sted fra.  

 

Der findes sikkert noget tilsvarende til chrome

Redigeret af next
tilføjelse af oplysinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 41 minutter siden:

Firefox + tilføjelsen "search by image"  så har du et fint fiskenet til billeder 

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/search_by_image/

Det fanger ovenikøbet de billeder der er redigeret i, klippet til, sat sammen eller på anden måde forsøgt sløret med at snuppet andet sted fra.  

 

Der findes sikkert noget tilsvarende til chrome

Har lige hentet den, og fandt faktisk noget jeg ikke havde fundet manuelt med Tineye. Jeg får lige prøvet den ordentligt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 minutter siden:

Har lige hentet den, og fandt faktisk noget jeg ikke havde fundet manuelt med Tineye. Jeg får lige prøvet den ordentligt af.

Har også lige hentet den. Men har endnu ikke fundet noget, jeg ikke allerede har fundet med Chrome.

Del dette indlæg


Link til indlæg

www.yandex.com/images.

 

Den bedste, hvis du spørger mig. Har tit fundet noget med den, som TinEye og Google ikke fandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
J93 skrev, for 2 minutter siden:

www.yandex.com/images.

 

Den bedste, hvis du spørger mig. Har tit fundet noget med den, som TinEye og Google ikke fandt.

Den er rigtig god

Det plugin jeg bruger i firefox, laver med et enkelt højreklik en søgning på en eller flere forud valgte billedsøgere, bla TinEye, og Yandex,

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, for 4 minutter siden:

www.yandex.com/images.

 

Den bedste, hvis du spørger mig. Har tit fundet noget med den, som TinEye og Google ikke fandt.

Har også fundet ud af at benytte Yandex. Troede at man kunne søge med alle maskiner på en gang. Men det virker ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, Lige nu:

Den er rigtig god

Det plugin jeg bruger i firefox, laver med et enkelt højreklik en søgning på en eller flere forud valgte billedsøgere, bla TinEye, og Yandex,

Jeg kan hidtil kun få den til at søge med alle eller en ad gangen. Google, tineye og yandex giver rigtigtnok hits, men bing og baidu er bare til besvær. Kan man modificere den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Lauersen skrev, for 26 minutter siden:

Jeg kan hidtil kun få den til at søge med alle eller en ad gangen. Google, tineye og yandex giver rigtigtnok hits, men bing og baidu er bare til besvær. Kan man modificere den?

Ja, du kan ved at vælge menu,  tilføjelser, og under indstillinger for "search by image"  kan du vælge søgemaskiner til eller fra

Redigeret af next
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...