Hop til indhold

Recommended Posts

koontz skrev, for 3 minutter siden:

Ingen som har haft nogle gode oplevelser, syntes kun man hörer om de dårlige.

 

 

Jo da.

Danske Sandra aarhus.

Anna jailak aaehus

Pp thaimassage aarhus

Trisha aarhus.

Rose thai.

Der er flere derude:)

Der er masser af gode oplevelser derude i aarhus.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at have observeret, at de, der frekventerer GP, gladeligt deler både gode og dårlige oplevelser. 

Mens de, der forestrækker SB, godt nok deler oplevelser med (forsøg på) snyd, men holder de gode oplevelser for sig selv - antageligt fordi, de ikke ønsker at dele deres sukkerfund.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes at have observeret, at de, der frekventerer GP, gladeligt deler både gode og dårlige oplevelser. 

Mens de, der forestrækker SB, godt nok deler oplevelser med (forsøg på) snyd, men holder de gode oplevelser for sig selv - antageligt fordi, de ikke ønsker at dele deres sukkerfund.

 

Det kan du have ret i.

Jeg har haft nogle ret gode oplevelser med SB (har en fast nu på 6. måned). Og ja, dem deler jeg ikke. Dels fordi disse piger ikke tager flere kontakter end een eller kun meget få. Dem, der har mange aftaler, kunne ligeså godt være GP. Og oplevelsen med dem er også stort set den samme. Ikke så spændende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 37 minutter siden:

Jeg synes at have observeret, at de, der frekventerer GP, gladeligt deler både gode og dårlige oplevelser. 

Mens de, der forestrækker SB, godt nok deler oplevelser med (forsøg på) snyd, men holder de gode oplevelser for sig selv - antageligt fordi, de ikke ønsker at dele deres sukkerfund.

 

Det er rigtigt. De gode sugarbabes ønsker ikke at blive omtalt et sted som eroguide der er forbeholdt prostitution. Og mændene ønsker ikke at ødelægge det for sig selv ved at lægge dem til offentligt skue på eroguide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes skam seriøse emner på sugardating! Selv om der efter min erfaring kan være langt imellem. De fleste af dem jeg har haft kontakt med på sitet, kommer med nogle helt ublu prisforestillinger for det første møde. En del af dem bliver lidt sure, når man, på en pæn måde, fortæller dem at deres forestillinger er helt ude i hampen, hvilket så kan resultere i en dårlig rating som man må leve med i 14 dage. Men sådan er dét åbenbart.
Men nu har jeg kontakt til en dejlig naturlig 25-årig kvinde, som jeg havde den første date med i fredags. Vi er blevet enige om at ses jævnligt, til en lidt reduceret økonomisk støtte ift. “startgebyret” og jeg glæder mig til at være sammen med hende igen, som et lille barn til juleaften! :P

Det kan, med det rigtige benarbejde og tilgang, sagtens lade sig gøre at lande en god sild til en fornuftig økonomisk støtte, som er tilfredsstillende for begge parter. Bare klø på, men brug nu for Guds skyld en sober tone over for babe’sene, det lader til at skorte derpå fra mændenes side derinde. En sviner kommer man i hvert fald ingen vegne med. Kan I ikke blive enige, så gå videre til næste og ønsk dem held og lykke med den videre jagt. ;)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...