Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu en god oplevelse. Jeg blev fascineret af hendes billeder, især den meget ærlige selfie. Link.

Ja, ingen anmeldelser og billedsøgning giver resultater - og tvivl, men viser også, at hun er en erfaren og aktiv dame.

F.eks. siger hun her på Massage Republic, at hun er i København. Jeg kendte ikke siden i forvejen. Også hit her i Dubai.

Nå, jeg fik let kontakt og tog afsted, det fortrød jeg ikke. Jeg blev mødt med knus af en glad og sød blondine, helt sikkert hende på billederne. Nogle billeder er proff billeder, selfies er helt som virkeligheden. Stedet er til gengæld ikke det bedste, meget lille "arbejdsværelse". Men diskret, det ser ud som om, man går ind til en restaurant. Hun er her i 2 uger og kommer nok igen, til et andet sted næste gang.

Højde 166, vægt 58, alder 34 passer meget godt. Ikke skinny og purung, men slank lækker MILF med ret så store bryster, de er hjulpet op på plads igen. Jeg går normalt langt uden om plastic, men de her er lavet godt. Bløde og krammevenlige.

Efter hurtigt bad finder jeg hende helt nøgen på sengen, dejligt syn. Skøn kvinde. Mange kys med lidt tunge, ikke de helt dybe tungekys, mange kærtegn. Og så den mund - hun kan noget med den mund og de øjne - WOW. Dejlige små fødder, men MEGET kildne... Om resten vil jeg bare sige - erfaren kvinde - på den rigtig gode måde, som kan lide det hun gør...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casper_ skrev, for 1 time siden:

Hvor ca i Kbh er det. 

Vanløse, ikke langt fra krydset Ålekistevej / Jyllingevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EA93 skrev, 1 time siden:

Why she only meet men 35+?

Call and ask? Obviously we can't answer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 7 timer siden:

Om resten vil jeg bare sige - erfaren kvinde -

Pretty please:

Fransk m/u gummi/afslutning?

Hr_T skrev, for 4 timer siden:

Vanløse

Lidt noget andet end Frederiksberg som annoncen siger, så tak for præcisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 4 timer siden:

Fordi vi bare er så lækre :biggrin::PB):D

Life is unfair when the good older experience women only want to meet people of same age or above :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Fransk m/u gummi/afslutning?

Bedste fransk uden. Mulighed for COB eller COF. Ikke CIM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 9 timer siden:

Bedste fransk uden. Mulighed for COB eller COF. Ikke CIM.

Tak, selvom det nu går op for mig, at det står i annoncen. Altid rart med en kundebekræftelse, dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...