Hop til indhold
Hanshj

Klinikker i Trekantsområdet - hvad sker der

Recommended Posts

Hej

Trekantsområdet lyder jo i sig selv kinky :-)

I området er der som bekendt følgende klinikker:

Vojensdream:

https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1

Kolding stjernepigerne:

https://kolding-stjernepigerne.com/

Sukkerpigerne:

https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609


Alle tre steder er kendte for at være steder, hvor man kan besøge dejlige danske glædespiger. Ofte piger som gæste visitter Jylland fra hovedstaden. Dejlige og smukke piger:-)

Jeg har kun besøgt forskellige piger hos stjernepigerne. Jeg synes stedet er fint diskret og hyggerum er ok. Bad kunne være mere lækkert.

Hvis man ser på vagtplanerne i Vojens og Vejle, så er der rigtige mange dage hvor der ikke er nogle gudinder på vagtplanen. En meget kedelig tendens som sikkert sker på de øvrige klinikker i DK også.

Jeg kan ikke forstå at markedet ikke kan bære en klinik af høj standard i Trekantsområdet?

Er det udenlandske piger som presser markedet? Jeg synes ikke der kommer mange nye danske piger i branchen.

Eller er det privat diskret som har taget over?

Fordelen ved en klinik er at det er nærmere at få kontakt på dagen, da der ofte er en telefonpasser. Omvendt kan føler jeg at privat diskret på en måde er langt mere personligt, da det kun et pigen og gæsten.

Hvad er jeres tanker?

Vi må håbe på bedre tider  

Hilsen

Hans

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Trekantsområdet lyder jo i sig selv kinky :-)

I området er der som bekendt følgende klinikker:

Vojensdream:

https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1

Kolding stjernepigerne:

https://kolding-stjernepigerne.com/

Sukkerpigerne:

https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609


Alle tre steder er kendte for at være steder, hvor man kan besøge dejlige danske glædespiger. Ofte piger som gæste visitter Jylland fra hovedstaden. Dejlige og smukke piger:-)

Jeg har kun besøgt forskellige piger hos stjernepigerne. Jeg synes stedet er fint diskret og hyggerum er ok. Bad kunne være mere lækkert.

Hvis man ser på vagtplanerne i Vojens og Vejle, så er der rigtige mange dage hvor der ikke er nogle gudinder på vagtplanen. En meget kedelig tendens som sikkert sker på de øvrige klinikker i DK også.

Jeg kan ikke forstå at markedet ikke kan bære en klinik af høj standard i Trekantsområdet?

Er det udenlandske piger som presser markedet? Jeg synes ikke der kommer mange nye danske piger i branchen.

Eller er det privat diskret som har taget over?

Fordelen ved en klinik er at det er nærmere at få kontakt på dagen, da der ofte er en telefonpasser. Omvendt kan føler jeg at privat diskret på en måde er langt mere personligt, da det kun et pigen og gæsten.

Hvad er jeres tanker?

Vi må håbe på bedre tider  

Hilsen

Hans

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Det ser du også i kbh, der er mange af de gode gamle steder der er lukket, men jeg må sige at jeg er blevet rigtig glad for privat og diskret, da der ikke er nogle der banker på døren, og chancen er mindre at møde en af sine ligesindede på vejen ud er mindre, fordi pigen selv styre sin tid. Også slipper man også for at få tlf damens remse som bliver sagt uden form for indlevelse.

Giv det en chance, der er en del som jeg ville ønske var i kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre en såre generel udvikling. Et godt bud er, som du er inde på, at østpigerne presser på, og mange af dem opererer netop p/d – og fra ofte ganske mondæne lokaliteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 10 timer siden:

Hej

Trekantsområdet lyder jo i sig selv kinky :-)

I området er der som bekendt følgende klinikker:

Vojensdream:

https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1

Kolding stjernepigerne:

https://kolding-stjernepigerne.com/

Sukkerpigerne:

https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609


Alle tre steder er kendte for at være steder, hvor man kan besøge dejlige danske glædespiger. Ofte piger som gæste visitter Jylland fra hovedstaden. Dejlige og smukke piger:-)

Jeg har kun besøgt forskellige piger hos stjernepigerne. Jeg synes stedet er fint diskret og hyggerum er ok. Bad kunne være mere lækkert.

Hvis man ser på vagtplanerne i Vojens og Vejle, så er der rigtige mange dage hvor der ikke er nogle gudinder på vagtplanen. En meget kedelig tendens som sikkert sker på de øvrige klinikker i DK også.

Jeg kan ikke forstå at markedet ikke kan bære en klinik af høj standard i Trekantsområdet?

Er det udenlandske piger som presser markedet? Jeg synes ikke der kommer mange nye danske piger i branchen.

Eller er det privat diskret som har taget over?

Fordelen ved en klinik er at det er nærmere at få kontakt på dagen, da der ofte er en telefonpasser. Omvendt kan føler jeg at privat diskret på en måde er langt mere personligt, da det kun et pigen og gæsten.

Hvad er jeres tanker?

Vi må håbe på bedre tider  

Hilsen

Hans

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Hmmm - ja markedet har jo ændret sig...

Jeg synes det er kanonhyggeligt at besøge et par af mine faste steder, småsludre lidt med tlf. damen, læse lidt med en kop kaffe før den skønne træder ind ad døren - andre foretrækker måske PD.

Men jeg synes da at jeg stadig ser nytilkomne GP’er - også på stederne. Konkurrencen idag er dog benhård - og det gælder også uden for branchen her, hvor den ene shop efter den anden bukker under.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved en af de nævnte steder. Der er en del højere husleje, end skjult/privat bodel. Og der er løn til tlf damen. Dette giver pæn ren hus. Men der kom kun 1-3 gæster. Hvor imod da jeg kom ud til de skjulte bodeller bagefter var der mange flere gæster,  ingen løn til en tlf dame, lavere husleje. Men der kneb det med pæn og ren på mange af de skjulte bodeller. 
Anden bonus/forskel. På de gamledags bodel må der ikke gives fransk uden gummi, dette er en fyring fra stedet, så jeg holdte mig til reglerne og hade det, kondom er ikke min ven i munden, de giver mig pga udslæt og bare elsker en nøgen pik og den indhold. 

Jeg ser fordel og ulemper ved både privat/skjult bodel og de gamle dags bodel. 
Noget man kan på de gamledags er 2 fremme mænd i vente værelse bliver enlig om de tager pigen fælles i en trekants.
En vil se på.  
En er bundet i værelse ved siden af, vil slikke pigen ren efter en anden gæst. 
Forsæt evt selv mulig fantasier i huse med mange rum.  
Jeg synes det er godt der i dag findes noget for en hver smag og behov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 12 timer siden:

Hej

Trekantsområdet lyder jo i sig selv kinky :-)

I området er der som bekendt følgende klinikker:

Vojensdream:

https://www.vojensdream.dk/vagtplan-1

Kolding stjernepigerne:

https://kolding-stjernepigerne.com/

Sukkerpigerne:

https://sukkerpigerne.dk/?page_id=1609


Alle tre steder er kendte for at være steder, hvor man kan besøge dejlige danske glædespiger. Ofte piger som gæste visitter Jylland fra hovedstaden. Dejlige og smukke piger:-)

Jeg har kun besøgt forskellige piger hos stjernepigerne. Jeg synes stedet er fint diskret og hyggerum er ok. Bad kunne være mere lækkert.

Hvis man ser på vagtplanerne i Vojens og Vejle, så er der rigtige mange dage hvor der ikke er nogle gudinder på vagtplanen. En meget kedelig tendens som sikkert sker på de øvrige klinikker i DK også.

Jeg kan ikke forstå at markedet ikke kan bære en klinik af høj standard i Trekantsområdet?

Er det udenlandske piger som presser markedet? Jeg synes ikke der kommer mange nye danske piger i branchen.

Eller er det privat diskret som har taget over?

Fordelen ved en klinik er at det er nærmere at få kontakt på dagen, da der ofte er en telefonpasser. Omvendt kan føler jeg at privat diskret på en måde er langt mere personligt, da det kun et pigen og gæsten.

Hvad er jeres tanker?

Vi må håbe på bedre tider  

Hilsen

Hans

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Jeg påtænker at tage på gæstevisit hos sukkerpigerne i Vejle i februar - eller måske hos deres afdeling i Odense. Så følger lige lidt med i, hvad der skrives om stedet. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt har jeg ikke været på besøg hos Sukkerpigerne i Vejle endnu. Kun gået forbi ude på vejen. Jeg synes det godt kunne lægge lidt mere diskret fra vejen. Hjemmeside og billeder på siden fungerer rigtig godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Sukkerpigerne flere gange, og har ikke noget problem med at en sød telefonpige åbner og viser på plads. Hvis der er en regel om at pigerne ikke må give blow uden gummi, så er det i hvert fald ikke alle der overholder det :-)  - heldigvis ikke min favorit, hun kan det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 timer siden:

Jeg påtænker at tage på gæstevisit hos sukkerpigerne i Vejle i februar - eller måske hos deres afdeling i Odense. Så følger lige lidt med i, hvad der skrives om stedet. :wub:

Vojens ser bestemt også attraktiv ud. Det bliver nok et besøg hvert sted:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 timer siden:

Jeg påtænker at tage på gæstevisit hos sukkerpigerne i Vejle i februar - eller måske hos deres afdeling i Odense. Så følger lige lidt med i, hvad der skrives om stedet. :wub:

Jeg har besøgt Sukkerpigerne både Vejle og Odense.
Jeg synes ikke lokalerne i Odense er gode.
Det er trangt, og badefaciliteterne er noget mystiske .. ;) 

Men lokalerne i Vejle er OK.
Og Vejle er jo også fantastisk, gågaden og centrum er lækkert, et stort, moderne btuikskompleks nede ved Vejle Å .. og fine spadsere- eller køreture omkring Vejle .. 

Hvis du gerne vil forbi Odense, så har jeg besøgt @Liv der en gang.
Det er et rart sted, et helt almindeligt by-hus i stueplan.
Måske kan du spørge hende .. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuser9 skrev, for 5 timer siden:

Det ville være dejligt hvis der kom lidt mere gang i de 3 nævnte klinikker.

Men kun med dejlige danske piger/kvinder :)

Det hjælper jeg nu med til med mine to gæstevisitter. :lol:

Men I mænd har også et ansvar for, at der kommer gang i området. 

Som @Coco Darling skriver, så skete der ikke så meget der, hvor hun tog hen. Det motiverer ikke til, at man har lyst til at komme tilbage. 
Stederne kan måske også gøre noget selv for at tiltrække piger. <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er simpelthen ikke nok Danske piger længere. I takt med indtjeningen gik ned, så forsvandt rigtigt mange. 

Jeg er selv gæstevisitter på Jyske klinikker, og jeg elsker mine ture til Jylland. De fleste ejere er søde, men nogle er ikke fulgt med tiden, og nogle få har alt for høje huslejer. Og det dræber al lyst hos pigerne, hvis indtjeningen har været lav. 

Og let’s Face it - Danske piger er blevet en minoritet i denne her branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Der er simpelthen ikke nok Danske piger længere. I takt med indtjeningen gik ned, så forsvandt rigtigt mange. 

Jeg er selv gæstevisitter på Jyske klinikker, og jeg elsker mine ture til Jylland. De fleste ejere er søde, men nogle er ikke fulgt med tiden, og nogle få har alt for høje huslejer. Og det dræber al lyst hos pigerne, hvis indtjeningen har været lav. 

Og let’s Face it - Danske piger er blevet en minoritet i denne her branche. 

Hvad mener du, at der bør gøres for at følge med tiden. Jeg er med på at den hårde prismæssige konkurrence gør det mindre attraktivt at gøre det til en karriere for danske kvinder. Fremover vil det nok mest være studiner på træk. Lige tage et par år på lagenet for at slippe for studiegæld.

Men hvad kan man ellers gøre for at få os nærige eller "fattige" mænd tilbage i folden? Og hvad gør de galt i Jylland udover for høje huslejer? Med dig på vagtplanen behøver man jo ikke mobile pay, erotiske stimulanser eller andet nymodens pjank. Ved jeg af erfaring :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Der er simpelthen ikke nok Danske piger længere. I takt med indtjeningen gik ned, så forsvandt rigtigt mange. 

Jeg er selv gæstevisitter på Jyske klinikker, og jeg elsker mine ture til Jylland. De fleste ejere er søde, men nogle er ikke fulgt med tiden, og nogle få har alt for høje huslejer. Og det dræber al lyst hos pigerne, hvis indtjeningen har været lav. 

Og let’s Face it - Danske piger er blevet en minoritet i denne her branche. 

Kære Trine

Hvad får sådan en som dig til at blive på bordellerne, du har været med i gamet i et stykke tid, af hvad jeg kan huske.

Hvorfor vælger du ikke privat og diskret.

Ingen tlf dame.

Ingen regler med kun blow med 

Du bestemmer selv hvor mange kunder du vil have 

Billigere husleje.

Du sætter selv din pris.

Jeg er helt sikkert på at de udenlandske piger vil ryste i bukserne af skræk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Styrvolt skrev, for 19 timer siden:

Hvad mener du, at der bør gøres for at følge med tiden. Jeg er med på at den hårde prismæssige konkurrence gør det mindre attraktivt at gøre det til en karriere for danske kvinder. Fremover vil det nok mest være studiner på træk. Lige tage et par år på lagenet for at slippe for studiegæld.

Men hvad kan man ellers gøre for at få os nærige eller "fattige" mænd tilbage i folden? Og hvad gør de galt i Jylland udover for høje huslejer? Med dig på vagtplanen behøver man jo ikke mobile pay, erotiske stimulanser eller andet nymodens pjank. Ved jeg af erfaring :)

 

Trine oprettede faktisk selv en tråd i januar for to år siden under overskriften "Hvad skal der til?", hvor hun efterlyste ideer til, hvordan den danske del af branchen kunne overleve.

Der kom, som jeg husker det, i snesevis af indlæg, men reelt kom der intet konstruktivt ud af det. Når de danske bordeller i øjeblikket ligger i respirator, er årsagen, at østpigerne frister med priser på op til det halve af de etablerede steder. Og den fristelse kan kun få mænd modstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Trine oprettede faktisk selv en tråd i januar for to år siden under overskriften "Hvad skal der til?", hvor hun efterlyste ideer til, hvordan den danske del af branchen kunne overleve.

Der kom, som jeg husker det, i snesevis af indlæg, men reelt kom der intet konstruktivt ud af det. Når de danske bordeller i øjeblikket ligger i respirator, er årsagen, at østpigerne frister med priser på op til det halve af de etablerede steder. Og den fristelse kan kun få mænd modstå.

Mit indtryk er at også fransk uden gummi er en vigtig konkurrenceparameter. Det er ikke noget jeg selv lægger voldsomt vægt på. Kys er langt vigtigere for mig. Men kan jo læse, at det er et must for mange mænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Zaq skrev, for 22 timer siden:

Kære Trine

Hvad får sådan en som dig til at blive på bordellerne, du har været med i gamet i et stykke tid, af hvad jeg kan huske.

Hvorfor vælger du ikke privat og diskret.

Ingen tlf dame.

Ingen regler med kun blow med 

Du bestemmer selv hvor mange kunder du vil have 

Billigere husleje.

Du sætter selv din pris.

Jeg er helt sikkert på at de udenlandske piger vil ryste i bukserne af skræk.

 

 

Jeg tror du misforstår mig :-)

Jeg kan godt lide klinik konceptet. Jeg sætter pris på mine kollegaer, og stemningen pigerne imellem, er helt speciel på en klinik. Man er aldrig alene, og man har altid nogen at sparre med hvis man har haft en bøvlet oplevelse. 

Min eneste anke mod klinik konceptet er at nogle få ejere ikke har ‘set’ nedgangen, og derfor beholder de sommetider, alt for høje huslejer. 

Jeg er blevet ben hård med at vælge de steder fra, som ikke har set ‘krisen’ i øjnene. 

Jeg er ligeglad med fransk uden, det ville jeg heller ikke tilbyde privat/diskret. Og iøvrigt er der altså også en del P/D med dagsleje priser, som var det et palæ. 

Teledamen ville jeg heller ikke vælge fra, jeg elsker mine teledamer, de er valgt med omhu. Undtaget de steder jeg ikke er fast, men kun er på gæstevisit. 

Det er blevet købers marked. Hvilket er så ærgerligt, for sex salg burde altid være på pigernes præmisser. Jeg er klar over at i betaler for fornøjelsen. Men i dag skal en pige jo tilbyde stort set alt, før at hun tjener penge. Så den mere alm søde pige/kvinde, bliver skræmt væk efter få vagter. 

Markedet er så presset i dag, at en stor del af de danske piger er væk. Simpelthen fordi at de ikke føler de kan se sig selv i øjnene, hvis de skal honorere alle de forskellige ‘krav’ der er i dag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis vi for et øjeblik ser problematikken ovenfra, er situationen for danske sexarbejdere ikke anderledes end mange "almindelige" arbejdere. Nemlig konkurrencen fra arbejsskraft fra øst- og sydeuropæiske (vil tro at langt de fleste latinaer har hjemme på den iberiske halvø)
lande.

Dette gælder ikke kun på lønnen, men som Trine er inde på, også "arbejdsmiljøregler", hvor mange ikke-danske arbejdere er villige til at tage højere risici.

Men mon ikke der er lys i sigte? Jeg har hørt at økonomien i fx Polen, er blevet så meget bedre, at tilskyndelsen til at migrere for arbejde er faldende. Så hvis de øst- og sydeuropæiske lande nærmer sig dansk levestandard, vil konkurrencen givetvis blive mindre fra EU-borgere. Både i sexbranchen og i alle andre brancher.

Ikke nødvendigvis en gevinst for samfundet som helhed, fordi vi går glip af de kvikkeste hoveder og de sødeste kvinder, men for visse grupper afgjort en fordel.

Det bliver ikke i morgen at det sker, men formodentlig først om en del år, hvis alt går vel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Styrvolt Så er der også lige alle de andre ‘østblok’ lande de kommer fra. 

Jeg kan ikke huske i hvilken tråd det var, men der blev lagt et link ind til en job søgnings side, hvor danske pimps ligefrem søgte piger. Stort set alle annoncer tilbød 50/50 ordninger. Det er scary. For i virkeligheden betyder det jo, at den slags er langt mere organiseret end vi lige går og tror. 

Og taget i betragtning af at en meget stor del af jer mænd, tror at de er her ganske Independent, og at vi klinik piger, nærmest er gældsat inden vi kommer på arbejde ( flået af grådige mutre), så er det mere end op ad bakke for os danske piger. 

Jeg vil stadig 1000 gange hellere kunne holde fri hvis jeg er syg/ikke har lyst eller lign. End at sidde som østpigerne gør, presset til at arbejde uanset omstændighederne. 

Inden i alle flipper ud - Ja jeg ved godt at nogle få af dem har fundet vej hertil selv. Men det er få og ikke flest. 

Og 50/50 er at være pimp. Big time pimp. 

Vi danske klinik piger, kan trods alt vælge at arbejde steder som ikke flår os i husleje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease
 du har selvfølgelig ret i at her også kommer kvinder fra lande udenfor EU, nok især Rusland, Ukraine og Moldova. Men jeg tvivler på at ret mange af dem har arbejdstilladelse, hvilket selvfølgelig gør dem meget mere sårbare over for udnyttelse af alfonser ( og her tænker jeg ikke mindst på danske udlejere).

Det bliver nok svært at dæmme helt op for, med mindre politiet bruger mange flere ressourcer på det. Men det kræver selvsagt også en højere moral af os kunder. Vi kan og bør jo også være "politiske forbrugere" Jeg er klar over at de udenlandske piger, jeg besøger er i mindretal. Men det er da bestemt mit indtryk, at der kommer flere og flere helt uafhængige og dygtige kvinder til fra resten af EU, som ikke er underlagt andre alfonser end udlejere og annonceportaler. Og flere af dem er ligefrem begyndt at deltage her på Eroguide :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode indspark i tråden. Fedt at både mænd og piger deltager i diskussionen. 

Det er i hvert fald svært at sige det er økonomiens skyld p.t. Da der ikke er krise i samfundet og økonomien og beskæftigelsen har været fin i nogle år. Så det kan godt være at nedgangen med et drastisk fald i antal danske piger startede ved finanskrisen i 2009. Der er et pres på priserne fra østrigerne og timeprisen på de danske klinikker har vel også været holdt uændret i nogle år.

Jeg tænker derfor også at det er den bevægelse som man ser på det øvrige arbejdsmarked. Det er vel også det samme i for eksempel Tyskland hvor østpigerne fylder meget. 
 

Der er også hele sugardating som måske er på retur?

Helt personligt har jeg foretrukket dansk piger ud fra flere kriterier:

1) Jeg føler mig mere tryg end piger som er på gennemfart

2) Har en formodning om at langt de fleste danske piger gør det af fri vilje uden pimp

3) Nemmere at kommunikere med

4) Er i tvivl om hvorvidt udenlandske piger bliver løbende testet for sygdomme

Jeg ser et behov for at de danske klinikker klart differentierer sig skarpt på markedet og tænker nyt. Jeg mener ikke man kan konkurrere på pris og samme services som østpigerne. 

Personligt er jeg også mere til kys end økoblow :-)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, den 18.1.2020 at 22:47:

Tak for de gode indspark i tråden. Fedt at både mænd og piger deltager i diskussionen. 

Det er i hvert fald svært at sige det er økonomiens skyld p.t. Da der ikke er krise i samfundet og økonomien og beskæftigelsen har været fin i nogle år. Så det kan godt være at nedgangen med et drastisk fald i antal danske piger startede ved finanskrisen i 2009. Der er et pres på priserne fra østrigerne og timeprisen på de danske klinikker har vel også været holdt uændret i nogle år.

Jeg tænker derfor også at det er den bevægelse som man ser på det øvrige arbejdsmarked. Det er vel også det samme i for eksempel Tyskland hvor østpigerne fylder meget. 
 

Der er også hele sugardating som måske er på retur?

Helt personligt har jeg foretrukket dansk piger ud fra flere kriterier:

1) Jeg føler mig mere tryg end piger som er på gennemfart

2) Har en formodning om at langt de fleste danske piger gør det af fri vilje uden pimp

3) Nemmere at kommunikere med

4) Er i tvivl om hvorvidt udenlandske piger bliver løbende testet for sygdomme

Jeg ser et behov for at de danske klinikker klart differentierer sig skarpt på markedet og tænker nyt. Jeg mener ikke man kan konkurrere på pris og samme services som østpigerne. 

Personligt er jeg også mere til kys end økoblow :-)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...