Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
Craw skrev, for 14 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/290309
Hun ser rimelig sød og fræk ud.

Nogen som har gjort sig nogen erfaringer?

Det er ganske enkelt op af bakke dette site, den ene I afløser den anden, ja pas nu på hva du skriver Thaimig, pludselig får du en lang ferie, trængt jeg så også til, Tak :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 minutter siden:

Det er ganske enkelt op af bakke dette site, den ene I afløser den anden, ja pas nu på hva du skriver Thaimig, pludselig får du en lang ferie, trængt jeg så også til, Tak :P 

Du må da hjertens gerne svare mig på, hvad efterlysninger er til, såfremt du ikke mener, at mit indlæg lever op til dette?

Jeg har både søgt på Annika og Naomi og kigget efter lokation og thai, og jeg fandt altså intet. Hvis du har bedre held, så fortæl mig endelig hvad jeg skal søge på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, den 15.1.2020 at 22:03:

Ja hun ser lækker ud . Ville have besøgt i næste uge da jeg ikke kan før men hun skrev sidste dag d 18 så det er afsted:)

det er en kvinde der ikke er så lækker når du kommer tæt på , hun begyndte sit liv som en mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt hvad Reno skriver, ærligt hold jer væk, han har også før reklameret sig selv som trans, det er fakti

Craw skrev, den 15.1.2020 at 21:20:

https://annoncelight.dk/showad/290309
Hun ser rimelig sød og fræk ud.

Nogen som har gjort sig nogen erfaringe

sk grotesk at han annoncerer sig selv som kvinde, hvis jeg selv faldt for det der vil jeg virkelig blive sur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Godt at det ikke lykkedes at lave en aftale. Både skrev og ringede uden megen interesse i den anden ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu under navnet nira i aalborg , det er stadig væk en kvinde , der begyndte sit liv som en mand . hold jer rigtig langt væk fra nira i aalborg .

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu er navnet så igen ændret , kalder sig idag ohmmy , det er nyt navn hver dag , hold jer væk fra den svindler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reno skrev, for 8 timer siden:

nu er navnet så igen ændret , kalder sig idag ohmmy , det er nyt navn hver dag , hold jer væk fra den svindler 

på annoncelight frarådes det kraftigt at lave forudbetaling med ohmmy , du er helt sikker på at blive snydt af ohmmy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...