Hop til indhold

Recommended Posts

 

Søndag primo januar.

 

En uge uden svar fra den nys ankomne og lovpriste Anastasia Love … der er spændt op til lir, så hvad nu?

  • Jessica Serrano ude af byen.
  • Filippa (aka Anastasia) besøgt ved nytår, ikke på plads i weekenden, og ingen øko.
  • Sweet Mia også besøgt ved nytår – en mulighed.
  • Klinikkerne … hmmm
  • Ahaa … Lulu (tidligere Buddinge) det er lang tid siden.  Blev vist gen-anmeldt fornyligt og er i byen … men hov, linket til Lulu er nu overtaget af Mia 22 y.o.  Flot slank blondine ifølge selfierne.  Jeg mener at have læst en vistnok positiv anmeldelse, det kan ikke gå helt galt.  Aftale i stand og ind i bilen.

Ankomst til Buddinge Station 3 min over – Øv, sent på den, men har givet besked.  

Mia åbner døren til en diskret lejlighed for enden af en svalegang, det sted, hvor Lulu tidligere holdt til.  

Petite blondine, nej, spinkel.   

Vi sidder et minut ved den køkkenbar, som nogle af jer måske husker.  Lejligheden er ordentlig, hyggelig og nogenlunde ren uden at være shiny.   

Implantater størrelse D.  Næsten for store til hendes lille krop, den vildeste microtalje og lillebitte popo.  Max af, hvad mine små hænder kan gribe om.  Ikke for hårde, men efter min smag havde den naturlige A/B/C-skål havde været bedre.

Det lange blonde hår viser sig at være påsat.  Acrylneglene er lange og spidse som catteklør.  Et par små tusser.  Læberne er pumpet, så det er næsten umuligt at tyde mundbevægelserne.  Det engelske er i forvejen lidt svært.  Det slår mig, at det er som at se John Wayne på en tysk eftersynkronisering.  Jeg når at tænke, at mundbevægelser og lyde nok passer bedre sammen under øko.

Alt i alt lidt mere PSE-look end selfierne, men Mia virker sød og stemningen er fin. ”You like stay?”  Regnskabet klares.

Vi snupper et dusche. Jeg bliver sæbet ind og skyllet af. Mia også.

Over på sengen.  Vi har jo varmet op i badet.  Jeg har bestilt CIM og Mia går i gang.  Blødt, vådt, mundknep. Ingen hænder.

Efter hvad der føles som sekunder, men i virkeligheden nok 5-6 minutter eller mere, gør Mia antræk til at sætte beskytteren på … med en blid håndbevægelse signalerer jeg, at hun skal fortsætte øko.  Mia kigger op med sine store blå-grønne øjne og et spørgsmålstegn malet i ansigtsudtrykket.  En lidt akavet dialog om rækkefølgen på knald eller CIM munder ud i, at flere runder koster flere penge.  Irriterende – overbevist om at profilen skrev ’multicome’ accepterer jeg de 200 DKK ekstra. De betyder vist mere for hende end for mig.  Og lige nu skal den lille skabning blot holdes til ilden, koste hvad det vil.

Efter denne lille afbrydelse kan vi fortsætte. Blødt, vådt, mundknep - alt for meget mundknep og alt for meget hånd.  Jeg får hende over i en 69.  Der falder ro på. Blødt og vådt som jeg kan lide det. 

Udsigten er 2 par fine lyse læber og et par bittesmå balder på hver sin side af kløften med det lille hul, som der ikke bliver solgt billet til. 

Lader en finger blidt køre hele vejen ned igennem kløften og videre ned langs læberne.  Mia stivner et kort sekund - bliver distraheret, men fortsætter.  Lader en finger følge Mias slanke arm, armhulen, den mikroskopiske taljelinje, henover balden og hoften, ned langs låret.  Mia får gåsehud.  Forfra, denne gang fra nakken gennem kløften.  Da fingeren blidt passerer læben igen, går der en lille sitren gennem Mia. Gåsehud over det hele.  Sætter munden på, og lader tungen vandre, medens fingeren blidt trækker nye spor over Mias klejne krop.  Hver gang fingeren blidt passerer et punkt i Mias mellemkød, slår hun et lille sving med halen.  Vi fortsætter i hver sin ende.  

Mærker en antydning af [smagen] og skal til at sætte offensiven ind efter mere [smag] … Mia gør tegn til at ændre stilling.  Tiden må være fremskreden, så OK … beskytteren på, Mia på ryggen.  Ikke så smidig, men med benene over mine skuldre lykkes det at komme helt ind.  Lidt for vinkelret position.

Mia om på knæene.  Mine hænder kan nå næsten hele vejen rundt om Mias micro-talje, medens jeg trænger ind bagfra.

Afslutningen bliver med mig stående på gulvet, Mia på knæ i sengen, medens jeg tømmer flere dages sammensparede spændinger i Mias mund.  Mia sluger, tror jeg, men en del havner vist på sengetæppet som en hilsen til den næste bror.

Der er kun få minutter tilbage.  Jeg spørger, og Mia fortæller, at hun skal hjem en af dagene og hvor ”hjem” er.  Jeg fortæller om steder jeg har besøgt i hendes hjemby, og Mia lyser op i genkendelsens glæde.  De sidste minutter pludrer vi lystigt som en kærlig afslutning på en intim stund – og et signal om, at næste gang kan blive endnu bedre.  Mia ved dog ikke om hun kommer tilbage.

 

 

Stedet:                                 8/10 – Diskret, ordentligt, hyggeligt, ikke helt så rent som jeg husker fra tidligere, men heller ikke snusket.

Pigen:                                  8/10 – fordi hun er sød og lækker, men der er lidt for meget kunstigt pynt efter min smag.

GFE:                                     8/10 med pil op.

Totaloplevelsen:                9/10 – fordi der er potentiale til større oplevelser. Med den rigtige turnéplan og klar kommunikation kan [Smagen] muligvis lokkes mere frem.

Gentagelsesfare:              80% - fordi der allerede er 4-5 VIPs på den sædvanlige turnérute.

Erfaring:                             Endnu en bekræftelse på, at selvom der er penge involveret, så er det den menneskelige relation der afgør resultatet.  1 time er i underkanten.  Ingen hukkedukker til mig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

lækker anmeldelse findes der et link til vedkommende GP????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuloSkør

Perfekt anmeldelse - efter min mening.  Tak !

" det lille hul, som der ikke bliver solgt billet til. " ...  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kr. 700.- for økoblow. CIM,  swallow og de kr. 200.- oven i hatten! Det lyder til at du må have betalt mere i ekstras end for selve knaldet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Kr. 700.- for økoblow. CIM,  swallow og de kr. 200.- oven i hatten! Det lyder til at du må have betalt mere i ekstras end for selve knaldet :) 

Køber sjældent mindre end en time + extras.  Det er dyrt at være en karl :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 11 minutter siden:

Der står hun er på ferie?

 

[Boxen] skrev, for 2 timer siden:

Mia fortæller, at hun skal hjem en af dagene

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 16 timer siden:

t flere runder koster flere penge.

Men det blev så kun én, selvom du betalte ekstragebyret, ikke?

Det er det ultimative argument mod "ekstra":

Man (jeg) kan føle sig dum over at betale for noget, som ikke bliver realiseret. Men i denne situation er det værste at skulle afbryde legen for at finde ekstrabetaling frem - for mig en lystdræber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Men det blev så kun én, selvom du betalte ekstragebyret, ikke?

Det er det ultimative argument mod "ekstra":

Man (jeg) kan føle sig dum over at betale for noget, som ikke bliver realiseret. Men i denne situation er det værste at skulle afbryde legen for at finde ekstrabetaling frem - for mig en lystdræber.

Kære Bebop,

Godt observeret :)

Jeg skulle ikke ud af kanen for at hive portmoneen frem på stedet, og blev heller ikke opkrævet ekstra ved udgangen.
Til gengæld havde jeg ikke bestilt slug, og derfor heller ikke betalt for det (det ville jeg i øvrigt aldrig gøre). Men da hun ikke forlod positionen, er der kun 2 muligheder, den ene er sengetæppet ^_^

Dialogen var lidt akavet og afbrydelsen irriterende. That's it.

Venligst

[Boxen]

Del dette indlæg


Link til indlæg
[Boxen] skrev, for 21 minutter siden:

Jeg skulle ikke ud af kanen for at hive portmoneen frem på stedet

Okay - dog mere til at leve med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...