Hop til indhold
Cesso

Forklaringsproblemer med kønssygdomme

Recommended Posts

Jeg har heldigvis aldrig reddet mig en kønssygdom, men kom til at tænk på muligheden lige efter en dejlig pige havde givet en god sutter. Hvad i alverden skulle jeg sige derhjemme hvis hun havde givet mig noget kedeligt med hjem?

Har I rodet jer ud i den slags, og hvad gjorde I?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal til din dødsdag fastholde påstanden om, at du på farten blev overfaldet af dårlig mave og var nødt til at opsøge et uhumsk offentligt toilet, hvor du må have samlet skidtet op.

Det kan i sjældne tilfælde lade sig gøre på den måde.

Hvis du har reddet dig en gonner i mundslimhinderne, så vil jeg anbefale at finde på en anden forklaring, inden situationen udvikler sig yderligere i pinlig retning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... du på farten blev overfaldet af dårlig mave og var nødt til at opsøge et uhumsk offentligt toilet, hvor du må have samlet skidtet op.

Det kan i sjældne tilfælde lade sig gøre på den måde

Den var da vist allerede en skrøne i min barndom. Med mindre man altså er to på toilettet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har reddet dig en gonner i mundslimhinderne, så vil jeg anbefale at finde på en anden forklaring, inden situationen udvikler sig yderligere i pinlig retning ;)

:lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den var da vist allerede en skrøne i min barndom. Med mindre man altså er to på toilettet

Jeg troede faktisk også, at det var ammestuesnak, indtil min praktiserende læge belærte mig om bedre.

Det kan faktisk lade sig gøre. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal til din dødsdag fastholde påstanden om, at du på farten blev overfaldet af dårlig mave og var nødt til at opsøge et uhumsk offentligt toilet, hvor du må have samlet skidtet op.

Det kan i sjældne tilfælde lade sig gøre på den måde.

Hvis du har reddet dig en gonner i mundslimhinderne, så vil jeg anbefale at finde på en anden forklaring, inden situationen udvikler sig yderligere i pinlig retning ;)

For pokker O. Vi er i år 2013!!

Hvis din kvinde tror på den, så er hun så dum at jeg godt forstår du går andre steder hen, eller også kan hun ikke nænne at vise sin ringeagt :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har praktiseret oral "u" i mere end 10 år nok ca. een gang om måneden i gennemsnit.

Blev tjekket ved lægen for et par år siden, da jeg troede og måske!!!

- ingen sygdom -

Jeg fortalte ham som det var, at jeg havde haft een "oplevelse" med oral uden - (nok nærmere 100).

Han spurgte om det var i udlandet - "nej".

Han sagde, at smitterisikoen var meget lille i DK., men ville bestemt anbefale at beskytte mig en anden gang !!!! - Det skal siges at min læge er 60 +, så han må vide lidt om enmet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede faktisk også, at det var ammestuesnak, indtil min praktiserende læge belærte mig om bedre.

Det kan faktisk lade sig gøre. ;)

Sagde han noget om, hvilke dårligdomme, det drejer sig om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...