Hop til indhold
Kennethjohn

Emilly Frederiksberg, dato på tilbagekomst i DK

Recommended Posts

Hej, er der nogen som eventuelt har besøgt Emilly på Frederiksberg ved den kendte sanseklinik, som har kendskab til hvornår hun vender tilbage til DK? Har længe kigget efter hendes profil på ES guide uden held, håber der en venlig sjæl der kan give håb til en der savner Emilly sindssygt

Hilsen Kenneth 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Kennethjohn skrev, for 9 minutter siden:

Hej, er der nogen som eventuelt har besøgt Emilly på Frederiksberg ved den kendte sanseklinik, som har kendskab til hvornår hun vender tilbage til DK? Har længe kigget efter hendes profil på ES guide uden held, håber der en venlig sjæl der kan give håb til en der savner Emilly sindssygt

Hilsen Kenneth 

er det fordi du ikke kan finde hendes profil eller hvad?????????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg ikke kan findes hendes profil er fordi hun har slettet den fordi hun jo som sagt ikke er i landet. Derfor jeg spørger om der nogen som har kendskab til hvornår hun vender tilbage til Danmark...:))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kennethjohn skrev, for 29 minutter siden:

Hej, er der nogen som eventuelt har besøgt Emilly på Frederiksberg ved den kendte sanseklinik, som har kendskab til hvornår hun vender tilbage til DK? Har længe kigget efter hendes profil på ES guide uden held, håber der en venlig sjæl der kan give håb til en der savner Emilly sindssygt

Hilsen Kenneth 

Hej Kennethjohn,

Babamumu delte en oplysning med os andre den 9. januar, om at Emilly vil være tilbage omkring 16. januar. Han har  flere gange været velunderrettet når han skriver, så mon ikke også denne gang.

Vi har lov at håbe

Mvh
Dane Viking

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dane Viking, 

Tusinde tak for svar, håber virkelig han har ret, fordi så jeg den første som besøger hende når hun ankommer:x 

Du har reddet min dag, for nu har jeg fandme noget at se frem til:lol:

Hilsen en dybt taknemmelig Kenneth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kommer ihvertfald ikke til at fortryde, det kan jeg godt love dig for! Har slet ikke kunnet vente på hendes tilbagekomst, skal have minimum en time med hende alt inklusiv hehe:wub:

Redigeret af Kennethjohn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som muligvis har prøvet anal med Emilly og kan fortælle om hvordan det var, overvejer nemlig stærkt at prøve det af med hende. Vil dog sige at det første gang jeg prøver anal, hvordan føles det, nogen som vil dele? Er der noget som man skal tage forbehold for? 
Hilsen Kenneth 

Redigeret af Kennethjohn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kennethjohn skrev, for 16 minutter siden:

Nogen som muligvis har prøvet anal med Emilly og kan fortælle om hvordan det var, overvejer nemlig stærkt at prøve det af med hende. Vil dog sige at det første gang jeg prøver anal, hvordan føles det, nogen som vil dele? Er der noget som man skal tage forbehold for? 
Hilsen Kenneth 

Jeg tror det er en bedre idé at oprette en ny tråd i Generel debat om analsex. Så er jeg sikker på, du nok skal få mange kompetente svar. Selv har jeg kun prøvet at give det 1 gang, fordi gp'en pludselig bad om det. Men tænder ikke specielt på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God føles godt :D Hvordan forklarer man det? 
Jeg er vild med en god pigenumse, desværre er det en dyr tillægsydelse. Så har egentlig kun prøvet det i privat regí, men det er frækt så und dig selv den oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 minutter siden:

Hol nu kæft har lige set fotos, hende vile jeg ikke kunne, jeg ville blive som en lille bitte dreng, hold da kæft hun er flot.

Hvor ser du fotos af hende? Er hun ankommet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 minut siden:

måske er jeg forvirret! det var foto af Emilliy Brazil jeg kikkede på.

Ah...det er Emily Greece, der er tale om. En lækker, slank tøs, du kan få lov til at rive rundt i en halv time for 500 kr. Det bliver ikke bedre til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 3 timer siden:

God føles godt :D Hvordan forklarer man det? 
Jeg er vild med en god pigenumse, desværre er det en dyr tillægsydelse. Så har egentlig kun prøvet det i privat regí, men det er frækt så und dig selv den oplevelse.

Det ville jeg helt klart prøve af med Emilly, hendes røv er hamrende lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...