Hop til indhold
Lille-mig

Kontakt til GLÆDESPIGER / m.m.

Recommended Posts

Hej gutter og gutinder. 

Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) 

 

Eksempel? 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-mig skrev, for 6 minutter siden:

Hej gutter og gutinder. 

Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) 

 

Eksempel? 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 

Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer.

God fornøjelse ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Den Gamle Greve skrev, for 10 minutter siden:

Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer.

God fornøjelse ! :-)

Hvorfor skal han bestille tid dagen i forvejen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Den Gamle Greve skrev, for 11 minutter siden:

Din tekst er fin - men bestil tid dagen i forvejen. Eller lidt mere. Bekræft på dagen at du kommer.

God fornøjelse ! :-)

Nu stopper jeg så godt nok på fredag, men jeg har hele tiden kørt med, at man har skulle bestille tid samme dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Lille-mig skrev, for 17 minutter siden:

Hej gutter og gutinder. 

Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) 

 

Eksempel? 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 

så fint, jeg skriver blot om den pågældende pige har tid kl det el det, og hvis ja, beder jeg om adresse og skriver 20 min i forvejen at jeg er på vej .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Sdrj6500 skrev, for 1 minut siden:

Nu stopper jeg så godt nok på fredag, men jeg har hele tiden kørt med, at man har skulle bestille tid samme dag.

 

Det er da også det bedste og mest almindelige, hvorfor bestille tid dagen i forvejen, så ved man jo ikke om man har lyst den pågældende dag alligevel .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 8 minutter siden:

Det er da også det bedste og mest almindelige, hvorfor bestille tid dagen i forvejen, så ved man jo ikke om man har lyst den pågældende dag alligevel .. 

Du skal nok være opmærksom på, at en del kvinder ikke modtager helt unge mænd. Åbenbart fordi mange af disse har svært ved at opføre sig respektfuldt. Så det er måske en god ide, at skrive et par ord om, at du opfører dig som en gentleman. Jeg selv plejer at oplyse min alder på +60, så de har muligheden for at sige nej, hvis de synes jeg er lidt for gammel. Hvilket heldigvis aldrig sker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, for 1 minut siden:

Du skal nok være opmærksom på, at en del kvinder ikke modtager helt unge mænd. Åbenbart fordi mange af disse har svært ved at opføre sig respektfuldt. Så det er måske en god ide, at skrive et par ord om, at du opfører dig som en gentleman. Jeg selv plejer at oplyse min alder på +60, så de har muligheden for at sige nej, hvis de synes jeg er lidt for gammel. Hvilket heldigvis aldrig sker :)

Jeg er nu ingen ung mand, var den til mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keitel

 kunne aldrig finde på at bestille dagen før, det er som regel max 1 til 2 timer før. man kan jo ikke vide om man har lyst så længe før.jeg bestiller tid når jeg er in the mood og har den udkårne ikke tid finder jeg bare et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Styrvolt skrev, Lige nu:

Nej, den var til ts.

ok, den var bare skrevet til min kommentar :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-mig skrev, 1 time siden:

Hej gutter og gutinder. 

Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) 

 

Eksempel? 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 

Syns det er så fint at du gør dig en overvejelse over hvordan du skal kontakte en GP, begge dine tekster er fine. Er der mange som godt kunne lære lidt af :rolleyes:

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Mine erfaringer er ikke mange, men er det normalt at præsentere sig selv når GP'en ikke efterspørger det i annoncen? Jeg plejer bare at skrive noget i stil med "Hi XXX, do you have an available hour tomorrow evening. Best regards M" eller tilsvarende på dansk. 

Og så tager vi den derfra, hvis GP'en vil vide mere, så tænker jeg hun vil spørger

Mvh.

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
McFarlane skrev, for 5 minutter siden:

Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? :shock:

Syns da det er fint han spørger, istedet for han bare fyrer et eller andet ligegyldigt afsted, og deraf blive opfattet som useriøs eller andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor skal han bestille tid dagen i forvejen ? 

Efter min erfaring er det ingen god ide at komme brasende ind på en klinik efter en pludselig indskydelse eller efter en pludseligt opstået liderlighed. Ved at bestille tid er man (mere) sikker på:

1) at få tid.

2) at få det tidspunkt, man ønsker og kan.

3) at få den pige man eventuelt ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lille-mig skrev, for 4 timer siden:

Hej gutter og gutinder. 

Hvordan skriver i til gp'er. Uden man fremstår forkert. Eller bliver misforstået (forstået korakt) 

 

Eksempel? 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk.Hvad tager du for 30 min.? Og hvad er dine priser på de forskellige ting?. 

Hej (navn) har set din annonce på annocelight.dk. Lidt om mig. 200 h. 85 kg. Lyshåret. Alder Begyndelsen af 20år. 100% dansk. Kan jeg booke en tid idag kl 12:00. Ønsker 30 min. Med megafransk 

Det  er  en  fin  og  høflig  henvendelse, dog  ville  jeg  helt  klart  stå af  på  den  første  hvor  du  spørger  om  priserne  på  de  forskellige  ting.  Det  lyder  som  om  du  er  i gang  med  at  indhente  det  billigste  tilbud. 

Jeg  vil  foretrække  en  konkret henvendelse  og  husk  at  læse  annoncen  så  du  besvarer  annoncen  og  ikke  spørger  efter  noget  som  allerede fremgår  af  annoncen. 

 

Det  har  aldrig  skadet  at  være  høflig  <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Efter min erfaring er det ingen god ide at komme brasende ind på en klinik efter en pludselig indskydelse eller efter en pludseligt opstået liderlighed. Ved at bestille tid er man (mere) sikker på:

1) at få tid.

2) at få det tidspunkt, man ønsker og kan.

3) at få den pige man eventuelt ønsker.

Hvem har skrevet " at komme brasende " ind på en klinik ? 

Hvis jeg skal besøge en GP, så plejer jeg at skrive eller ringe på dagen og høre om hun har tid på det bestemte tidspunkt .

Det har da fungeret fint i over 20 år for mig, har hun ikke tid, er det så bare ærgeligt .

Det er da ikke det samme at komme brasende ind på en klinik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Det  er  en  fin  og  høflig  henvendelse, dog  ville  jeg  helt  klart  stå af  på  den  første  hvor  du  spørger  om  priserne  på  de  forskellige  ting.  Det  lyder  som  om  du  er  i gang  med  at  indhente  det  billigste  tilbud. 

Jeg  vil  foretrække  en  konkret henvendelse  og  husk  at  læse  annoncen  så  du  besvarer  annoncen  og  ikke  spørger  efter  noget  som  allerede fremgår  af  annoncen. 

 

Det  har  aldrig  skadet  at  være  høflig  <3

når jeg spørger til priser er det for at have penge nok med.og for at se om jeg har råd til pigen den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
TattooGuy skrev, for 4 minutter siden:

Hvem har skrevet " at komme brasende " ind på en klinik ? 

Hvis jeg skal besøge en GP, så plejer jeg at skrive eller ringe på dagen og høre om hun har tid på det bestemte tidspunkt .

Det har da fungeret fint i over 20 år for mig, har hun ikke tid, er det så bare ærgeligt .

Det er da ikke det samme at komme brasende ind på en klinik ?

At "komme brasende ind" betyder i min terminologi at komme uanmeldt. Altså blot at troppe op på adressen uden forudgående.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
knallert skrev, for 6 minutter siden:

når jeg spørger til priser er det for at have penge nok med.og for at se om jeg har råd til pigen den dag

Hvis  prisen  ikke  fremgår  af  annoncen  er  det  jo  helt  fint  at  spørge.   Men  at bede om  at  få  oplyst  alle priserne  på  de  forskellige  ydelser  virker  useriøst.  Hvorfor  ikke  spørger  om  prisen  på  det  man  ønsker ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

At "komme brasende ind" betyder i min terminologi at komme uanmeldt. Altså blot at troppe op på adressen uden forudgående.

Hvem kommer uanmeldt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
McFarlane skrev, for 3 timer siden:

Hold da helt ferie. Skal curling generationen nu også have hjælp til at kontakte glædespiger? :shock:

Sad faktisk og tænkte det samme, troede egenligt først det var en joke ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...