Hop til indhold
larsen9988

Linda- Vejle - måtte prøve igen - meget pirrende massage

Recommended Posts

hej igen - beklager jeg er ikke så god til at svarer på andre - men jeg måtte besøge hende igen, og bad hende om lidt mere hård masssage, ok med hende. Men hold bøtte, når hun begynde på den der pirrende massage, hvor hun tager fat i lillemand, og giver den en omgang - prøv det, det er vrkelig noget der bør nydes. Hun er super sød, og snakker fint Engelsk - tror nok hun er der nogle uger endnu.

og nej - jeg er ikke typen der laver spec. aftaler - skriver kun fordi jeg tror andre muligvis kan have gavn af denne anmeldelse, prøv selv og vurdere om hun er så god, som jeg skriver her

selve sex - er ligeså dejligt, hun er med på de fleste anmodninger .

https://annoncelight.dk/showad/289021

 

sandsynlighed for et besøg mere  - ja tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, for 3 minutter siden:

hej igen - beklager jeg er ikke så god til at svarer på andre - men jeg måtte besøge hende igen, og bad hende om lidt mere hård masssage, ok med hende. Men hold bøtte, når hun begynde på den der pirrende massage, hvor hun tager fat i lillemand, og giver den en omgang - prøv det, det er vrkelig noget der bør nydes. Hun er super sød, og snakker fint Engelsk - tror nok hun er der nogle uger endnu.

og nej - jeg er ikke typen der laver spec. aftaler - skriver kun fordi jeg tror andre muligvis kan have gavn af denne anmeldelse, prøv selv og vurdere om hun er så god, som jeg skriver her

selve sex - er ligeså dejligt, hun er med på de fleste anmodninger .

https://annoncelight.dk/showad/289021

 

sandsynlighed for et besøg mere  - ja tak

Jeg er forvirret? Du har en rimelig ny anmeldelsestråd, som du oprettet om Linda. Og som du har skrevet i for 10 minutter siden. 
Nu opretter du sørme endnu en anmeldelse af samme pige. I en ny tråd.

Jeg fatter intet. 
Kan du gøre mig klogere på formålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 30 minutter siden:

I'm confused? You have a reasonably new review thread that you created about Linda. And as you wrote 10 minutes ago. 
Now you mourn another review of the same girl. In a new thread.

I can't understand. 
Can you make me clearer on purpose?

Totally agree.

There is 2 topics at top both for Linda from same person. Seems weird. You should have written this comment to previous review of Linda maybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
larsen9988 skrev, den 15.1.2020 at 12:34:

hej igen - beklager jeg er ikke så god til at svarer på andre - men jeg måtte besøge hende igen, og bad hende om lidt mere hård masssage, ok med hende. Men hold bøtte, når hun begynde på den der pirrende massage, hvor hun tager fat i lillemand, og giver den en omgang - prøv det, det er vrkelig noget der bør nydes. Hun er super sød, og snakker fint Engelsk - tror nok hun er der nogle uger endnu.

og nej - jeg er ikke typen der laver spec. aftaler - skriver kun fordi jeg tror andre muligvis kan have gavn af denne anmeldelse, prøv selv og vurdere om hun er så god, som jeg skriver her

selve sex - er ligeså dejligt, hun er med på de fleste anmodninger .

https://annoncelight.dk/showad/289021

 

sandsynlighed for et besøg mere  - ja tak

Må lige gi dig fuldstændig ret i hendes massage er fræk og pirrende.  Og fordælen hun er en flot lille pige med super lækker krop og så er hun sød og sjov samtidig. Har fået meget thaimassage og Linda er en af dem man bliver afhængig af. 
Kommer snart igen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...