Hop til indhold
Guest Maleren86

Prag - erotic massage

Recommended Posts

Guest Maleren86

Har været lidt rundt i Prag og vil lige ganske kort give mine hints til hvor man kan søge hen så man ikke får en dårlig oplevelse.

Er man til thai massage m. tilhørende "god behandling" så prøv:
Siam spa - bestilte en halv time til 400 czk - fik 50 minutters luksusbehandling - jeg gav massøren 800 czk i drikkepenge "up front" .
Thajka - bestilte en time for 800 czk - og igen en super behandling som jeg gav 500 czk i drikkepenge for

Hold jer fra de Thai steder der ligger i byen. De kan være gode - men du risikerer også at få en mandlig massør... efter du har betalt.

Er man til super lækker erotisk massage kan man bruge google maps og søge "erotic massage"
Det er typisk russiske, ukrainske og polske piger man møder, og sjældent mere end 25 år.
De fleste steder vil du opleve at pigerne ikke er dem de bruger på siderne.

Jeg har dog et sted mødt det modsatte..
Matahari Prague
Victorie hvis det skal være en GFE
Kim hvis du er til store bryster, men knap så erfaren
Nikola hvis bryster er underordnet og du vil have erfaring og Tantra - og så taler hun rigtig godt engelsk modsat de andre.

God fornøjelse

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Siam Spa og havde den skønneste massage med Jaw, glemmer hende aldrig. Var der 2 gange, hun er sød og dejlig.

Hvem havde du der @Maleren86

Tak for du lige friskede mine minder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
KnudSan skrev, for 39 minutter siden:

 

@Maleren86Tak for du lige friskede mine minder ;)

det var ikke Jaw og heller ikke anden fra deres side.

Men de var kønne

Har kun været hos hos dem 3 gange - Matahari har nemlig åbent samtidig og deres ene afdeling ligger 3 minutter fra Siam. 

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj kampfæller. 

Tak for beretningen og de gode tips @Maleren86

Jeg føler mig lige nødsaget til at bidrage en smule her i tråden. Jeg er for nyligt flyttet til Prag og mandag aften blev jeg temmelig lystig og trængte til noget lækker intim-kontakt med en smuk kvinde. Valget faldt på Matahari Prague efter anbefalingen herinde fra og WOW det var fantastisk. Super god service og de er super søde hele vejen igennem! Egentlig ville jeg have været ved Silva, men hun var optaget, så istedet blev det ved Kamila. Det fortrød jeg ikke et sekund! Hun var hammer flot, mega lækker og helt vildt imødekommende og nærværende. Jeg bestilte en body-to-body pakke og hun var bare fantastisk! 

 

Så hvis i kommer på de kanter og overvejer noget skønt, så kan jeg helt klart anbefale Matahari. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Det var så lidt og selv tak. Glæder mig også meget til mit næste besøg dernede. 

Skulle du rende ind i andre  anbefalelsesværdige steder, lytter jeg gerne til råd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg prøvede sidste år at finde et sted der er åbent efter kl 22, der skulle være lige så godt som Matahari. 

Det er endnu ikke lykkedes mig. 

Det værste sted indtil videre er det her: Imperial Massages

Jeg bookede en tid hos en navngivet pige via deres side. Mødte op kl midnat og der var hun.. Hun var mørkhåret lige som hende på hjemmesiden, men det var også det eneste der sammenfaldende. 

En ung russer på ca. 20. 

Lidt forskræmt og jeg måtte ikke røre noget. 2000 czk for en time, der endte med at være 25 min. 

På trods af det har de meget fine anmeldelser på Google. Den anmeldelse jeg lavede med een stjerne - findes ikke. Jeg ved ikke om de kan købe sig ud af sådan nogle anmeldelser hos Google. 

Det døgnåbne sted jeg har fået den bedste oplevelse ved er lidt uden for centrum. 

Nirvana

Her er pigerne heller ikke dem der er på hjemmesiden. Men det virkede rimeligt pænt og de var søde. 

Men som sagt - mellem 10 og 22 et der ikke noget der slår Matahari 

Redigeret af Maleren86
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 6.2.2020 at 12:46:

Jeg prøvede sidste år at finde et sted der er åbent efter kl 22, der skulle være lige så godt som Matahari. 

Det er endnu ikke lykkedes mig. 

Det værste sted indtil videre er det her: Imperial Massages

Jeg bookede en tid hos en navngivet pige via deres side. Mødte op kl midnat og der var hun.. Hun var mørkhåret lige som hende på hjemmesiden, men det var også det eneste der sammenfaldende. 

En ung russer på ca. 20. 

Lidt forskræmt og jeg måtte ikke røre noget. 2000 czk for en time, der endte med at være 25 min. 

På trods af det har de meget fine anmeldelser på Google. Den anmeldelse jeg lavede med een stjerne - findes ikke. Jeg ved ikke om de kan købe sig ud af sådan nogle anmeldelser hos Google. 

Det døgnåbne sted jeg har fået den bedste oplevelse ved er lidt uden for centrum. 

Nirvana

Her er pigerne heller ikke dem der er på hjemmesiden. Men det virkede rimeligt pænt og de var søde. 

Men som sagt - mellem 10 og 22 et der ikke noget der slår Matahari 

Av! Det er sgu ikke sjovt at rende ind i sådan et sted som Imperial Massages :( Det er simpelthen så ærgerligt! Var der ikke nogen advarselslamper der blinkede for dig da du kom, siden du gik ind med hende istedet for at gå igen?

Jeg tror enten at virksomhederne selv kan gå ind og redigere i de anmeldelser og stjerner de får derinde og så har de formegentlig også enten hyret et bootfirma eller en masse personer til at gå ind og anmelde dem positivt! Det er super træls sådan noget..

 

Nirvana ligger da ikke langt væk, men i Prag distrikt 2 som er utrolig nemt og hurtigt at komme til :D 

 

Da du var hos Matahari @Maleren86, var det da muligt at få sex med i købet? Jeg havde virkelig lyst til at gennembolle min massøse Kamila, men hun spurgte ikke om jeg ville have "ekstra" og jeg kunne heller ikke lige få mig selv til at spørge hende..

Redigeret af MrGentleman14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
MrGentleman14 skrev, for 53 minutter siden:

Av! Det er sgu ikke sjovt at rende ind i sådan et sted som Imperial Massages :( Det er simpelthen så ærgerligt! Var der ikke nogen advarselslamper der blinkede for dig da du kom, siden du gik ind med hende istedet for at gå igen?

Tjoo altså jeg kunne jo ikke vide at jeg ikke måtte røre hende og heller ikke at det kun var 25 minutter. 

Men kommer jo så ikke igen. 

 

 

MrGentleman14 skrev, for 53 minutter siden:

Jeg tror enten at virksomhederne selv kan gå ind og redigere i de anmeldelser og stjerner de får derinde og så har de formegentlig også enten hyret et bootfirma eller en masse personer til at gå ind og anmelde dem positivt! Det er super træls sådan noget..

Ja man kan i så fald slet ikke regne en hat med det. godt vi har et forum som det her. 

MrGentleman14 skrev, for 53 minutter siden:

 

Nirvana ligger da ikke langt væk, men i Prag distrikt 2 som er utrolig nemt og hurtigt at komme til :D 

slet ikke langt væk :) kun hvis man er baseret i centrum og skal gå. 

Men Uber og Bolt (billigere end Uber) fungere jo fantastisk dernede. 

MrGentleman14 skrev, for 53 minutter siden:

 

Da du var hos Matahari @Maleren86, var det da muligt at få sex med i købet? Jeg havde virkelig lyst til at gennembolle min massøse Kamila, men hun spurgte ikke om jeg ville have "ekstra" og jeg kunne heller ikke lige få mig selv til at spørge hende..

Mit indtryk er at de kører det 100% professionelt som en massage biks. Tror ikke de vil have ødelagt deres omdømme ved at blive omtalt som bordel. 

Hvis du er til sex er der jo de 2x Show Parks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Endnu et massage sted. 

https://www.eroticpraguemassage.com/en/

Det ligger i gåafstand til centrum. (som det meste gør i Prag) 

Har åbent døgnet rundt, jeg besøgte en sen efter middag. 

Ringer på til højre for porten og bliver lukket ind. Her går man gennem porten og over til venstre i gården. En flok unge piger står og ryger. Ingen ligner dem på siden - så lad bare være med at brug for meget tid på den. 

Indenfor virker det ret uprofessionelt. Ingen venterum eller receptionist. Bare en pige der siger 'gå herind' - samtidig får jeg lov at vælge blandt to let kraftige piger. Vælger den tyndeste. 

Så i bad - som er i lokalet. Herefter kommer pigen ind og hun giver mig faktisk en ok oplevelse på trods af at hun lugter af røg. 

Så konklusion - er kl mellem 22 og 10 kan det bruges. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 18.2.2020 at 07:49:

Endnu et massage sted. 

https://www.eroticpraguemassage.com/en/

Det ligger i gåafstand til centrum. (som det meste gør i Prag) 

Har åbent døgnet rundt, jeg besøgte en sen efter middag. 

Ringer på til højre for porten og bliver lukket ind. Her går man gennem porten og over til venstre i gården. En flok unge piger står og ryger. Ingen ligner dem på siden - så lad bare være med at brug for meget tid på den. 

Indenfor virker det ret uprofessionelt. Ingen venterum eller receptionist. Bare en pige der siger 'gå herind' - samtidig får jeg lov at vælge blandt to let kraftige piger. Vælger den tyndeste. 

Så i bad - som er i lokalet. Herefter kommer pigen ind og hun giver mig faktisk en ok oplevelse på trods af at hun lugter af røg. 

Så konklusion - er kl mellem 22 og 10 kan det bruges. 

 

Det lyder nu alligevel som et lidt øv sted at komme til, hvis man har en forventning om at møde de piger som de reklamere med på deres hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
MrGentleman14 skrev, den 25.2.2020 at 21:44:

Det lyder nu alligevel som et lidt øv sted at komme til, hvis man har en forventning om at møde de piger som de reklamere med på deres hjemmeside :)

Absolut. Har ikke oplevet at møde de piger du finder på nogen af siderne - når jeg er dukket op. 

Med undtagelse af på Matahari

Her kan det forøvrigt også nævnes at pigerne får knap 200 czk / time, den tid de er der + 500 czk per kunde. 

Så huske at give lidt drikkepenge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 1/15/2020 at 11:58 AM:

Have been around Prague a bit and will just briefly give my hints on where to go so you do not get a bad experience.

If you are into Thai massage with associated "good treatment" then try:
Siam spa - ordered half an hour for 400 czk - got 50 minutes of luxury treatment - I gave the masseur 800 czk in gratuity "up front".
Thajka - ordered an hour for 800 czk - and again a super treatment for which I gave 500 czk in gratuity

Stay away from the Thai places located in the city. They can be good - but you also risk getting a male masseur ... after you pay.

If you are looking for super delicious erotic massage, you can use google maps and search for "erotic massage"
It is typically Russian, Ukrainian and Polish girls you meet, and rarely more than 25 years.
In most places you will find that the girls are not the ones they use on the pages.

However, I have met the opposite somewhere ..
Matahari Prague
Victorie if it is to be a GFE
Kim if you are for big breasts, but less experienced
Nikola if breasts are subordinate and you want experience and Tantra - and then she speaks really well English as opposed to the others.

Enjoy

 

 

 

 

I was looking for this kind of a massage place but not a brothel. So thank you for the review! 

I am visiting Prague next month. And my hotel is 450 m to Matahari :) I am excited for this. 

But just a question. We will pay in the reception before the massage I guess. Later, you also advice to tip the girl? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jok7r skrev, for 10 timer siden:

I am visiting Prague next month. And my hotel is 450 m to Matahari :) I am excited for this. 

But just a question. We will pay in the reception before the massage I guess. Later, you also advice to tip the girl? 

Lucky you. 

You pay after the service like with all real good professionel services. 

You can tip the girl then - or in the room after the massage. 

Looking forward to hear about your experience. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
AdamC skrev, den 29.5.2020 at 22:45:

Jeg var på Rabbit Hall
Den bedste massage

Umiddelbart tror jeg at den her anmeldelse er falsk.
En anmeldelse af et sted der åbner stort set samme dag som anmeldelsen er indgivet.

Det er nok ejeren der har fået en liste over steder man bør lave et indlæg for at få lidt besøgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er der intet mere afslappende end en god massage! Efter en tur til Prag, hvor jeg først prøvede Tantramassage, blev jeg en rigtig fan af forskellige former for massage. Jeg vil prøve dem alle, så nu får jeg en massage hver everyeekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...