Hop til indhold
Guest Maleren86

Leverkusen efter kl 22?

Recommended Posts

Guest Maleren86

Jeg har nul erfaring i den slags her - men kommer til at stå i Leverkusen efter kl 22 og kunne godt tænke mig lidt sjov i gaden.

Har forsøgt mig en gang med "Blowup Nightclub". Her blev den store tunge hoveddør låst op og jeg blev inviteret indenfor.
Her sad så præcist 2 ludere og 1 lommetyv. Lommetyven var i gang med at bort forklare at han ikke kunne betale sin barregning på 600 euro.

Jeg fik en Gin og Tonic og gik så igen - Pigen der lukkede mig ind fulgte mig ud og sagde "Sorry"...

Hvor skal man gå hen og gerne lidt detaljer for en nybegynder.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Maleren86 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har nul erfaring i den slags her - men kommer til at stå i Leverkusen efter kl 22 og kunne godt tænke mig lidt sjov i gaden.

Har forsøgt mig en gang med "Blowup Nightclub". Her blev den store tunge hoveddør låst op og jeg blev inviteret indenfor.
Her sad så præcist 2 ludere og 1 lommetyv. Lommetyven var i gang med at bort forklare at han ikke kunne betale sin barregning på 600 euro.

Jeg fik en Gin og Tonic og gik så igen - Pigen der lukkede mig ind fulgte mig ud og sagde "Sorry"...

Hvor skal man gå hen og gerne lidt detaljer for en nybegynder.

:)

evt et link eller to til hvor man kan skabe kontakt med en pige..? 

mit tysk er ok - men har haft svært ved at finde ud af Google mig frem til noget brugbart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Pinkman skrev, for 38 minutter siden:

Man kunne også gå all in... ca 25 km i bil (ca 1 time med tog/bus) til FKK-klub Samya i Köln. Webside siger åben til 05.. 

jow. hmnn.. 

men hvordan foregår det? 

man dukker bare op og betaler indgang? 

smider tøjet og tager en badekåbe på? 

hvordan betaler man pigerne? har man så pungen med i kåben? 

er der så fuld af tyrkere (synes det kunne virke sådan, når man googler på det) der ryger 3 smøger i timen og høj musik? 

 

hmnn - tror jeg er lidt for ny til at turde kaste mig ud i den slags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 47 minutter siden:

jow. hmnn.. 

men hvordan foregår det? 

man dukker bare op og betaler indgang? 

smider tøjet og tager en badekåbe på? 

hvordan betaler man pigerne? har man så pungen med i kåben? 

er der så fuld af tyrkere (synes det kunne virke sådan, når man googler på det) der ryger 3 smøger i timen og høj musik? 

 

hmnn - tror jeg er lidt for ny til at turde kaste mig ud i den slags. 

Du møder bare op og betaler indgang. Der er styr på det de steder og man kan spørge hvis noget er uklart. Der er altid mange tyrkere på Samya, men også mange der ikke er tyrkere. Samya er altid en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har nul erfaring i den slags her - men kommer til at stå i Leverkusen efter kl 22 og kunne godt tænke mig lidt sjov i gaden.

Har forsøgt mig en gang med "Blowup Nightclub". Her blev den store tunge hoveddør låst op og jeg blev inviteret indenfor.
Her sad så præcist 2 ludere og 1 lommetyv. Lommetyven var i gang med at bort forklare at han ikke kunne betale sin barregning på 600 euro.

Jeg fik en Gin og Tonic og gik så igen - Pigen der lukkede mig ind fulgte mig ud og sagde "Sorry"...

Hvor skal man gå hen og gerne lidt detaljer for en nybegynder.

:)

Jeg ville tage en taxi til Club Mondial fordi den ligger tæt på Leverkusen. Du kan læse om Mondial her  http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?1491-FKK-Mondial
HHvis du ikke vil på klub så prøv at finde en der har åbent efter kl. 22 på ladies.de  https://www.ladies.de/leverkusen/sex-anzeigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
oxen skrev, den 15.1.2020 at 19:36:

Jeg ville tage en taxi til Club Mondial fordi den ligger tæt på Leverkusen. Du kan læse om Mondial her  http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?1491-FKK-Mondial
HHvis du ikke vil på klub så prøv at finde en der har åbent efter kl. 22 på ladies.de  https://www.ladies.de/leverkusen/sex-anzeigen

Tror ikke jeg er klar på fkk endnu. Må se om jeg kan få lidt ud af de links. 

Der er desværre ikke nogen med emails. 

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

nå.. 

Det blev til lidt alm massage sjov m. tilhørende hj. (et enkelt sted med bj endda) 

Der ligger 3 steder i Leverkusen. Første sted "Thaimassage Warin"er helt uden 'sjov', og massagen var også ret ringe. 

Sted nr 2 http://www.chinesischemassagen.de/ ved hvad de laver. Rigtig god massage og 60% inde i tiden.. så "vendes der om". Umiddelbart inden skal de nok sørge for at du ikke kan vende dig om uden er være i godt humør. 

Det koster ca 40-50 euro for en time og du bliver ikke bedt om at betale ekstra. Det er ligesom en del af prisen uden nogen siger noget om det. Pigerne er kinesere og i alderen 22 til 50. Men alle dygtige. 

Sidste sted er http://www.meinewellnessthaimassage.de

Det er lidt en rodebutik. En tidligere stor butik men nu med vægge der ikke går helt op. Der er mange forskellige massører men har oplevet at ca halvdelen af gangene er det ældre, tyske kvinder der giver massagen. De vil gerne yde lidt ekstra, hvis du kan tie stille... Spændende nok :) Her var prisen også 30 euro for en time + hvad man nu vil give for det ekstra. Det gav jeg som drikkepenge. Blev ikke bedt om at betale ekstra på noget tidspunkt. 

Jo forresten. Den ene gang, med en Thai - og det var så også med bj. Det gav jeg en 20 euro for. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...