KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 15. Januar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/290168 Denne trans er den samme som: https://annoncelight.dk/showad/239733 Sidst nævnte har jeg besøgt og anmeldt hvor jeg gik igen. Prøver nu med hijabi men tror næppe det bliver bedre. Har fulgt sidstnævnte på snap og det er vilde ting der sker. Bunker af hårde stoffer , knivstik / mordforsøg osv. Så holder mig pænt væk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 15. Januar, 2020 Mener du, at du nu besøger (hvad du ved er) samme person, hvor du "gik igen" og "holder dig pænt væk" fra, i håbet om at oplevelsen bliver bedre under et andet annonce-alias ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 15. Januar, 2020 (edited) fejl dobbeltopslag - slettet Redigeret 15. Januar, 2020 af Pinkman fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 15. Januar, 2020 Nej tog kontakt til den nye hijabi og fik samme kontakt info med samme snap. Så dette blot en advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 15. Januar, 2020 KøbenhavnerSnuden skrev, for 1 time siden: Prøver nu med hijabi men tror næppe det bliver bedre Pyha, tak, så forstår jeg meget bedre (ovenstående formulering fik mig helt i tvivl) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 20. April, 2020 Nu bliver man åbentbart også kontaktet herinde af de GP man omtaler. Jeg har modtaget en besked og blev bedt om at tage denne anmeldelse ned. Tror ikke engang dette er muligt hvis jeg ville. Men jeg står ved det jeg skriver. Men der brød omtalte sig ikke om. Efter at jeg troede jeg afsluttede samtalen og forklarede jeg stod ved min oplevelse, modtager jeg idag en besked som skal virke tillokkende på et nyt besøg. Højst mærkværdigt. Kan også se at omtalte har mange annoncer med forskellige “nationaliteter”. Latino, araber osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 25. April, 2020 KøbenhavnerSnuden skrev, den 20.4.2020 at 18:07: Nu bliver man åbentbart også kontaktet herinde af de GP man omtaler. Jeg har modtaget en besked og blev bedt om at tage denne anmeldelse ned. Tror ikke engang dette er muligt hvis jeg ville. Men jeg står ved det jeg skriver. Men der brød omtalte sig ikke om. Efter at jeg troede jeg afsluttede samtalen og forklarede jeg stod ved min oplevelse, modtager jeg idag en besked som skal virke tillokkende på et nyt besøg. Højst mærkværdigt. Kan også se at omtalte har mange annoncer med forskellige “nationaliteter”. Latino, araber osv. Tænker for din egen sikkerhedsskyld burde du nok bare holde dig væk, kunne være en grund til det med de tillokkende tilbud du nu modtager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 27. April, 2020 average joe skrev, den 25.4.2020 at 17:23: Tænker for din egen sikkerhedsskyld burde du nok bare holde dig væk, kunne være en grund til det med de tillokkende tilbud du nu modtager Jeg ville aldrig besøge omtalte lige meget hvor lokkende tilbud der kom;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slave_til_Piger_og_Ladyboy 0 Skrevet 30. April, 2020 Er det virkelig så slemt. Er der nogle oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet_TS_Chanel 5 Skrevet 2. Juni, 2020 Slave_til_Piger_og_Ladyboy skrev, den 30/4/2020 at 17:46: Er det virkelig så slemt. Er der nogle oplevelser? kun fra denne enkelte person, men har mange tilfredse kunder, især med de varme & dybe blowjobs. kunders beskrivelse af mig, er på snapchat : missnicole27 forsat skøn dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet_TS_Chanel 5 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Må lige prøve at tage mig selv til forsvar her: 1. tager ikke stoffer som denne mand har behov for at påstå. (cannabis er en helt anden sag) 2. at jeg bliver stukket ned i mit eget hjem og berøvet for alle mine ejendele jeg har arbejdet mig til, aldrig kast skylden på offeret når du ikke kender historien til det. som prostitueret er du dobbelt så udsat for overfald og røverier så det faktisk en del mangel på respekt af hvad vi risikere. bare så man ved det 3. alle billeder er 100% ægte og er mine træk ikke feminine nok til ens smag må man med glæde finde en anden der passer mere til ens smag. det ik sjovt hvis partneren heller ikke har lyst. forsat skøn dag & vil i have en mere sandfærdig beskrivelse af stamkunder så bare add snap: Missnicole27 i må ha det frækt Redigeret 2. Juni, 2020 af Sweet_TS_Chanel 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg