Hop til indhold
KøbenhavnerSnuden

Hijabi trans tøs er samme som latina trans Monique

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/290168
Denne trans er den samme som:

https://annoncelight.dk/showad/239733

Sidst nævnte har jeg besøgt og anmeldt hvor jeg gik igen. Prøver nu med hijabi men tror næppe det bliver bedre. Har fulgt sidstnævnte på snap og det er vilde ting der sker. Bunker af hårde stoffer , knivstik / mordforsøg osv. 

Så holder mig pænt væk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du, at du nu besøger (hvad du ved er) samme person, hvor du "gik igen" og "holder dig pænt væk" fra,  i håbet om at oplevelsen bliver bedre under et andet annonce-alias ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 1 time siden:

Prøver nu med hijabi men tror næppe det bliver bedre

Pyha, tak, så forstår jeg meget bedre :) (ovenstående formulering fik mig helt i tvivl):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver man åbentbart også kontaktet herinde af de GP man omtaler. Jeg har modtaget en besked og blev bedt om at tage denne anmeldelse ned. Tror ikke engang dette er muligt hvis jeg ville. Men jeg står ved det jeg skriver. Men der brød omtalte sig ikke om. 
Efter at jeg troede jeg afsluttede samtalen og forklarede jeg stod ved min oplevelse, modtager jeg idag en besked som skal virke tillokkende på et nyt besøg. Højst mærkværdigt. Kan også se at omtalte har mange annoncer med forskellige “nationaliteter”. Latino, araber osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, den 20.4.2020 at 18:07:

Nu bliver man åbentbart også kontaktet herinde af de GP man omtaler. Jeg har modtaget en besked og blev bedt om at tage denne anmeldelse ned. Tror ikke engang dette er muligt hvis jeg ville. Men jeg står ved det jeg skriver. Men der brød omtalte sig ikke om. 
Efter at jeg troede jeg afsluttede samtalen og forklarede jeg stod ved min oplevelse, modtager jeg idag en besked som skal virke tillokkende på et nyt besøg. Højst mærkværdigt. Kan også se at omtalte har mange annoncer med forskellige “nationaliteter”. Latino, araber osv. 

Tænker for din egen sikkerhedsskyld burde du nok bare holde dig væk, kunne være en grund til det med de tillokkende tilbud du nu modtager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, den 25.4.2020 at 17:23:

Tænker for din egen sikkerhedsskyld burde du nok bare holde dig væk, kunne være en grund til det med de tillokkende tilbud du nu modtager 

Jeg ville aldrig besøge omtalte lige meget hvor lokkende tilbud der kom;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slave_til_Piger_og_Ladyboy skrev, den 30/4/2020 at 17:46:

Er det virkelig så slemt. Er der nogle oplevelser? 

kun fra denne enkelte person, men har mange tilfredse kunder, især med de varme & dybe blowjobs.

kunders beskrivelse af mig, er på snapchat : missnicole27 <3 forsat skøn dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må lige prøve at tage mig selv til forsvar her: 

1. tager ikke stoffer som denne mand har behov for at påstå. (cannabis er en helt anden sag)

2. at jeg bliver stukket ned i mit eget hjem og berøvet for alle mine ejendele jeg har arbejdet mig til, aldrig kast skylden på offeret når du ikke kender historien til det. 

som prostitueret er du dobbelt så udsat for overfald og røverier så det faktisk en del mangel på respekt af hvad vi risikere. bare så man ved det :)

3. alle billeder er 100% ægte og er mine træk ikke feminine nok til ens smag må man med glæde finde en anden der passer mere til ens smag. det ik sjovt hvis partneren heller ikke har lyst.

forsat skøn dag & vil i have en mere sandfærdig beskrivelse af stamkunder så bare add snap: Missnicole27 <3

i må ha det frækt 

Redigeret af Sweet_TS_Chanel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...