Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Er der slet ikke andre der kan berette noget her?? Jeg må sgu af sted når der kommer løn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 15.1.2020 at 07:09:

Godmorgen. Lyder jo dejligt. "Høj" skriver du - hvor højt er det? Og vil du røbe prisen?

 

Ved ikke højden i cm, men høj af en thai at være. Måske 165 cm? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 15.1.2020 at 07:09:

Godmorgen. Lyder jo dejligt. "Høj" skriver du - hvor højt er det? Og vil du røbe prisen?

sextossen skrev, den 15.1.2020 at 09:19:

hmmm Hvad mon du fik??

 

30 min. med massage og HJ mens jeg slikkede hende, for 600,-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak langesen. hun ser sød, og lidt blød på den sød-sexede måde. Må se at komme afsted. Håber at hun giver "superskøn service" ikke kun på engelsk, men også på fransk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende. Dejlig pige!! Og er egentlig forbløffende enig med hr- Langesen - måske ville jeg bytte rundt på karakterende på servicen  og pigen.

Og ja, hun er høj af en thaipige at være. Og meget asiatisk i ansigttræk som billederne også viser. Nok nærmere 170 end 165. Store, ægte bryster. Regnede med at de var med silikone, men nej! Lidt chubby, men dejlig fordi hun har den unge fasthed og så meget kvinde med de dejligt runde hofter m.m.

Så besøge igen - ja. Men jeg ved jo at jeg hele tiden får lyst til at se en ny kvinde nøgen så - - - ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
stein skrev, for 5 timer siden:

Så fik jeg besøgt hende. Dejlig pige!! Og er egentlig forbløffende enig med hr- Langesen - måske ville jeg bytte rundt på karakterende på servicen  og pigen.

Og ja, hun er høj af en thaipige at være. Og meget asiatisk i ansigttræk som billederne også viser. Nok nærmere 170 end 165. Store, ægte bryster. Regnede med at de var med silikone, men nej! Lidt chubby, men dejlig fordi hun har den unge fasthed og så meget kvinde med de dejligt runde hofter m.m.

Så besøge igen - ja. Men jeg ved jo at jeg hele tiden får lyst til at se en ny kvinde nøgen så - - - ?

Hvilke ydelse fik du? Og hvad pris? Sutter hun godt uden kondom?? Er hun fræk og kneppe?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, den 23.1.2020 at 02:37:

Hvilke ydelse fik du? Og hvad pris? Sutter hun godt uden kondom?? Er hun fræk og kneppe??

Godmorgen Fynfyr. Beklager det sene svar. Har lige skullet vænne mig til dine meget direkte formuleringer, men det er jo ikke et forum for etik og rette formuleringer så;

Jeg fik 45 min med lidt massage til mig og hende. B2B, superfransk og så sex i forskellige stillinger. Tidligere stod priser i annoncen - 30 min 800, 60 1200, og jeg betalte lige midt imellem.

Fræk? det er ikke lige det superlativ jeg vil bruge, men dejlig at dyrke sex med, og det passede mig fint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
stein skrev, for 10 timer siden:

Godmorgen Fynfyr. Beklager det sene svar. Har lige skullet vænne mig til dine meget direkte formuleringer, men det er jo ikke et forum for etik og rette formuleringer så;

Jeg fik 45 min med lidt massage til mig og hende. B2B, superfransk og så sex i forskellige stillinger. Tidligere stod priser i annoncen - 30 min 800, 60 1200, og jeg betalte lige midt imellem.

Fræk? det er ikke lige det superlativ jeg vil bruge, men dejlig at dyrke sex med, og det passede mig fint

Haha, ja jeg taler lige ud af posen.. jeg vil have direkte fakta på bordet... jeg fik oplyst 30 min med superfransk og sex til 1000... jeg har lidt fornemmelsen af thai kvinderne eller hvem der nu styrer det har priser som vinden blæser... måske jeg er galt på den..,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 1 time siden:

jeg har lidt fornemmelsen af thai kvinderne eller hvem der nu styrer det har priser som vinden blæser... måske jeg er galt på den..,

Jeg har snarere en fornemmelse af at når der er gang i forretningen profitmaximerer man. Vel ikke et ukendt fænomen blandt danskere heller. Vi må jo bare sige nej tak hvis vi synes det tager overhånd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Ja lige præcis, vi kan jo bare tænke med det rigtige hovede og smutte igen hvis ikke pris eller billeder passer.. det burde alle gøre... det ville nok hjælpe på priserne ville være lidt mere fornuftige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...