Hop til indhold
Langesen

Sexy Clare in Middelfart - My ass

Recommended Posts

Øv hvor surt. Det er desværre the name of the game nogen gange... 

jeg har også prøvet det flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, den 14.1.2020 at 23:32:

Helt anden kvinde du møder: Sur, tvær, meget hun ikke vil/gider og i et job, hun ikke skulle være i (for hende og for os). UNDGÅ!

Pigen:1/10

Sexen:0/10

Sted:3/10 diskret men iskoldt og ingen varmt vand. 

https://annoncelight.dk/showad/266922

Jeg har også haft hende i kikkerten. Det er nok mere reglen end undtagelsen det sted, at man møder en anden end den på billederne.

Men hvem møder man egentlig på adressen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår altså heller ikke, at man vælger piger, som ikke har danske annoncer

De er her i en kort periode, flytter landsdel hele tiden og er derfor ligeglad med omdømme

De danske derimod skal leve af det og har brug for et godt omdømme

Ja undskyld det sure opstød, men læser gang på gang disse dårlige anmeldelser af udenlandske piger og har altid gået i en stor bue udenom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spillelæreren skrev, for 16 minutter siden:

Jeg forstår altså heller ikke, at man vælger piger, som ikke har danske annoncer

Da der er mange flere forskellige udenlandske piger end der er danske, er der langt større mulighed for at finde en der lige falder i ens egen smag. Problemet er så bare at billederne tit og ofte ikke stemmer overens med sandheden. Synes det er blevet meget værre det sidste års tid. Om det så bare er mig der er blevet endnu ældre og derfor også mere sur skal jeg ikke kunne sige. ;-) Men når det så er sagt er der absolut også udenlandske piger der leverer varen og stemmer overens med det man ser på billederne. Mange/nogen af de udenlandske piger kommer også igen og igen til samme by og benytter sig af samme annonce. Så tror jeg reelt godt at de selv kan regne ud at de nok skal levere en ordentlig ydelse for at få folk til at komme igen. 

Men ellers er jeg nok ret enig med dig i en del af det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på det er samme sted i et industriområde (Har været der for flere år siden da stedet åbnede). Og så er der nok lidt udskiftning af de samme piger hen af vejen, men ikke 100% sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...