Hop til indhold
TheBoss

MajbrittAarhus .. mulig advarsel

Recommended Posts

Føj da, hun skriver at hun er bevæbnet med en saks, så pas på med hende. 

Mon sakse går ind under våbenloven på lige fod som f.eks. hobbyknive?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 4 minutter siden:

Føj da, hun skriver at hun er bevæbnet med en saks, så pas på med hende. 

Mon sakse går ind under våbenloven på lige fod som f.eks. hobbyknive?

Det er vist kun højrehånds sakse .. venstrehånds sakse er fritaget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kristian_k

Hun er totalt fake - fik denne besked fra hende i morges efter lidt skriveri frem og tilbage.

Godmorgen Frække :)

Du må undskylde at der går så lang tid imellem mine svar. Jeg har haft en del overarbejde her på det sidste og jeg bruger min mobil til arbejde, hvor jeg ikke bare kan give mit nummer ud.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men det kunne være meget lettere hvis du kunne skrive til mig på Dirty2Night: https://dirty2night.com/#/public/CIL632rk7zyxvg8
 
Så kan jeg skrive tilbage med det samme fra min mobil og vi kan få aftale nærmere. Evt her i næste uge.
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig og jeg håber at du nyder de andre billeder, som jeg har på min profil :)
 
Så lad være med at indlade jer på noget med hende - totalt fake!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kristian_k skrev, for 1 time siden:

Hun er totalt fake - fik denne besked fra hende i morges efter lidt skriveri frem og tilbage.

Godmorgen Frække :)

Du må undskylde at der går så lang tid imellem mine svar. Jeg har haft en del overarbejde her på det sidste og jeg bruger min mobil til arbejde, hvor jeg ikke bare kan give mit nummer ud.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men det kunne være meget lettere hvis du kunne skrive til mig på Dirty2Night: https://dirty2night.com/#/public/CIL632rk7zyxvg8
 
Så kan jeg skrive tilbage med det samme fra min mobil og vi kan få aftale nærmere. Evt her i næste uge.
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig og jeg håber at du nyder de andre billeder, som jeg har på min profil :)
 
Så lad være med at indlade jer på noget med hende - totalt fake!

Lige præcis dén tekst har jeg også været præsenteret for. Kommunikationen op til, så også meget mystisk ud, men denne besked cementerede min mistanke om at “personen” bag var fuld af fup ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg fik en mere målrettet tekst ud fra hvad jeg havde skrevet med en mailadresse hvor vi kunne skrive videre på. Formålet det samme. 

Profilen er nu slettet. 

Præcis samme situation som dig. Formuleringen på svarene tydede på noget Google-translate-agtigt. Kontakt med profilen oprettet via sexhunt, som jeg heller ikke er aktiv på længere, pga generel stor useriøsitet og dødvande på sitet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror sgu ikke at det er en kvinde, men derimod en mand som skriver, har lige fået en tilsvarende besked fra en "Linette Christensen" fra Greve, og op til denne besked så lød alting normalt, men denne besked herunder fik alle mine alarm klokker til at ringe :lol:
Men pyt, jeg er en voksen mand, og op på hesten igen ;)

Citat

"Du må undskylde at der går så lang tid imellem mine svar. Jeg har haft en del overarbejde her på det sidste og jeg bruger min mobil til arbejde, hvor jeg ikke bare kan give mit nummer ud.
Jeg vil rigtig gerne finde ud af mere med dig, men det kunne være meget lettere 
hvis du kunne skrive til mig på Dirty2night :https://dirty2night.com/#/public/CQE477SJvXgugFI
Så kan jeg skrive tilbage med det samme fra min mobil og vi kan få aftale nærmere. Evt. i denne uge?
Jeg glæder mig til at finde ud af mere med dig og jeg håber at du nyder de andre billeder, som jeg har på min profil :)
Knus :)."



Jeps den er god nok, præcis samme tekst, stort set ingen variation, andet end det endelige link he he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...