Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nævnt det før, men Nanci fortjener en rigtig anmeldelse.

Lokket af en omtale i dette forum, besøgte jeg  hende  forleden.

Det var rigtig hyggeligt at ankomme. To thaikvinder var ved at lave mad, så der duftede godt.

Massagen blev aftalt til oliemassage og et hj. Jeg gjorde mig klar og Nanci var hoppet ud af kjolen og var nøgen under hele sceancen -- uden gebyr. Prisen var iøvrigt ret standard.

Massagen var lige som jeg kan li' den, og der gik ikke så længe før hænderne gav diller og mellemkød en god og kærlig behandling. Det er noget af det bedste, jeg har oplevet i en thai-klinik.

Det er tydeligt, at hun gider gøre sig umage. Det er ikke så almindeligt, som man kunne håbe.

Der er rimelig diskret indgang. Jeg kommer helt sikkert igen. Nok snart!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende, da hun var på 505 i Hvidovre, og hun var altid god for en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun har en mc tatoo har jeg haft fornøjelsen for ca. 5 år tilbage.  Og når jeg husker hende har det været godt. Erindre at Nanci inviterede på rose McGee om aftenen. 
Der var detsværre aftalt andre planer. 
Men klart anbefaling 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Hvis hun har en mc tatoo har jeg haft fornøjelsen for ca. 5 år tilbage.  Og når jeg husker hende har det været godt. Erindre at Nanci inviterede på rose McGee om aftenen. 
Der var detsværre aftalt andre planer. 
Men klart anbefaling 

8000

Jeg husker, at hun havde en "vansiring" på højre skulderblad, der stammede fra fjernelse af en tatovering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...