Hop til indhold
Guest NordFyr

Smukke danske Anna Nørresundby

Recommended Posts

Guest NordFyr

Kære brødre og søstre

Så fik jeg for anden gang besøgt denne frække jyske skønhed.

Jeg kan desværre ikke indsætte link.

Efter første besøg var jeg helt oppe at ringe. Så nu havde jeg endeligt sparet nok op,  så jeg kunne få Anna udforsket lidt mere.

Hun er en helt vildt dejlig kvinde. Intelligent, humoristisk, sød, fræk, liderlig og piksulten.

Jeg vil ikke komme ind på alle detaljer, men kun beskrive højdepunkterne.

Hendes blow er et kapitel for sig og hun mestrer dette til UG.

Da jeg er babsoman er jeg nødt til, at fremhæve hendes bryster. De er forsynet med silikone, men virkelig godt lavet og hun nyder, at de bliver krammet, slikket og nusset.

Efter opfordring havde Anna forsynet 2'eren med en butt-plug, da dagens tema skulle være anal samleje. Det var mega frækt, at slikke fisse mens at butt-pluggen var monteret.

Efter at jeg havde haft "lillebror" oppe i fissen blev det tid til anale fornøjelser, hvor jeg til slut eksploderede i kondommet, mens jeg var helt oppe i 2'eren.

Sted, diskretion, sex og pigen: Stort 10-Tal.  På 10 skalaen.

Hold nu op, hvor hun gør det godt. :wub:

Så kære Anna: Tusind tak for to uforglemmelige besøg. Du komme til, at døje med mig mange gange i fremtiden<3

Kærligst

NF

Redigeret af NordFyr
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Bumle12 skrev, for 55 minutter siden:

Hun lyder og ser virkelig fræk ud! Hun er på min liste i nærmeste fremtid :D

Ja. Det er bare afsted. Du bliver ikke skuffet, hvis du kan lide det hun beskriver i sin annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordFyr skrev, den 14.1.2020 at 18:22:

Kære brødre og søstre

Så fik jeg for anden gang besøgt denne frække jyske skønhed.

Jeg kan desværre ikke indsætte link.

Efter første besøg var jeg helt oppe at ringe. Så nu havde jeg endeligt sparet nok op,  så jeg kunne få Anna udforsket lidt mere.

Hun er en helt vildt dejlig kvinde. Intelligent, humoristisk, sød, fræk, liderlig og piksulten.

Jeg vil ikke komme ind på alle detaljer, men kun beskrive højdepunkterne.

Hendes blow er et kapitel for sig og hun mestrer dette til UG.

Da jeg er babsoman er jeg nødt til, at fremhæve hendes bryster. De er forsynet med silikone, men virkelig godt lavet og hun nyder, at de bliver krammet, slikket og nusset.

Efter opfordring havde Anna forsynet 2'eren med en butt-plug, da dagens tema skulle være anal samleje. Det var mega frækt, at slikke fisse mens at butt-pluggen var monteret.

Efter at jeg havde haft "lillebror" oppe i fissen blev det tid til anale fornøjelser, hvor jeg til slut eksploderede i kondommet, mens jeg var helt oppe i 2'eren.

Sted, diskretion, sex og pigen: Stort 10-Tal.  På 10 skalaen.

Hold nu op, hvor hun gør det godt. :wub:

Så kære Anna: Tusind tak for to uforglemmelige besøg. Du komme til, at døje med mig mange gange i fremtiden<3

Kærligst

NF

Kære NordFyr

Wow at lukke op til så flotte ord gør mig fuldstændig glad i låget :wub:

Jeg nød vores frække seance i fulde drag, og glæder mig til du får lyster i min retning igen, så lad os krølle lagnerne når sol stjerne og måne står rigtigt igen:)

Frække smil og tanker fra Anna, som glæder sig til du kommer og giver mig din frække "banana" uhm :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

er spændt på at blive taget af hendes strapon, nogen der har prøvet

Pele10 skrev, den 28.11.2019 at 16:45:

"Ikke ligefrem køn"? Har desværre ikke set hende live men bortset fra tattoos så ser hun nu køn nok ud til en tur i høet *s*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
telemaster skrev, for 2 timer siden:

er spændt på at blive taget af hendes strapon, nogen der har prøvet

 

Det kan du godt glæde dig. Min krop rystede 10 min efter jeg var kommet.... På den gode måde. Anna er en ener:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 17.1.2020 at 21:57:

Hun ser da godt nok lækker ud og lyder fræk. Hun må besøges snarest! :razz:

Ja du har ret, men hun tager kun imod skandinaviske mænd :( selvom jeg er stort set dansk efterhånden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...