Hop til indhold
Anna - fræk og sexet

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP?

Recommended Posts

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor nord for København,  jeg kunne godt køre til Jylland, for at mødes med en speciel pige @Nemtøs unden at nævne nogle navne :eek: hvis hun ellers har lyst :smile: så svaret er ret langt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være.

Det er jo bedst om man kan aflægge et besøg på vejen, så man ikke behøver behøver bruge alt for lang tid på en mindre omvej - derfor er det mest strategisk rigtigt for dig at placere dig hvor flere veje mødes, så flere har mulighed for at kigge ind uden at det virker alt for påfaldende at de skal bruge lidt ekstra tid på et mindre ærinde eller arbejdsopgave.

Derfor er der ikke noget at sige til at trekantområdet har flere bordeller per indbygger end andre steder ;-)

PS. prøv at holde åbent meget tidligt om morgenen fra 5 - 6 tiden, hvor mange kører til/fra arbejde - og hvor mange andre glædespiger sover skønhedssøvn, så du ikke har så stor konkurrence ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er klart, der er himmelvid forskel på København og Jylland.

I københavn er der næsten for langt fra Østerbro til Hestehaven - i hvert fald i myldretiden.

I Jylland, som du jo spørger til, har jeg kørt op til 60 km for at møde en speciel GP, og det kunne klares på 40 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Har da kørt op til 150 km. med grænsen idag er omkring de 75 km.

Et centralt sted i forhold til meget af Jylland og Fyn er i nærheden af Lillebæltsbroen. Men også Vejle og Kolding er en mulighed.

Lej et sommerhus, her om vinteren er prisen til, at overse og der er ikke mange nysgerrige naboer. 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

For den/de rigtige kører jeg gerne. 
Med udgangspunktet Aarhus, har jeg både været i KBH flere gange samt besøge mange både på Fyn, nord-, vest-, samt Sydjylland. 
 

Så for mig er det ikke afgørende, når jeg nu har bil. Men for andre kan det jo være en fordel at du vælger en lidt større by, hvor mulighederne er god mht offentlig trafik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger oftest piger efter arbejdstid. Det betyder myldretid :wacko:, så der skal helst ikke være alt for langt, det gør det svært at beregne tiden, især når det er steder jeg ikke plejer at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor i nærheden af Køge og kører ofte til kbh, men så gider jeg heller ikke køre meget længere for et knald - 30-40 min i bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mature Touch

Det er rigtigt at der er masser af udvalg i KBH området af blandede kvalitet.
Men finder jeg noget meget spændende der tænder mig. . Køre jeg gerne langt
Enda meget langt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Jeg har gået og overvejet, om jeg måske på et tidspunkt skal tage en tur til Jylland på gæstevisit. Spørgsmålet er for mig,  hvor i Jylland det så i givet fald skal være. Det fik mig til at tænke over følgende:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 
 

Her tænker jeg IKKE på mig personligt, men generelt:D

Ikke ret langt  føj da at se på andre mænd nøgne samtidigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bor i Østjylland og kører gerne til Odense, Flensborg-Hamborg, Esbjerg såfremt jeg vil møde en pige, hvor jeg ved kvaliteten er i orden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Jeg køre ingen steder, i Aalborg er der nok at vælge mellem - dog køre jeg gerne til Aarhus hvis jeg deltager i gang bang

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge at besøge Aalborg i nord, Aarhus i midt, og måske Odense - så tror jeg du er dækket fint ind, men det kommer self. An på hvor mange dage du ønsker at bruge på det - hvis du valgte denne model, vil du måske kunne udelukke byer til næste gang du vil på tur 

håber at se dig i Aalborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Det er jo bedst om man kan aflægge et besøg på vejen, så man ikke behøver behøver bruge alt for lang tid på en mindre omvej - derfor er det mest strategisk rigtigt for dig at placere dig hvor flere veje mødes, så flere har mulighed for at kigge ind uden at det virker alt for påfaldende at de skal bruge lidt ekstra tid på et mindre ærinde eller arbejdsopgave.

Derfor er der ikke noget at sige til at trekantområdet har flere bordeller per indbygger end andre steder ;-)

PS. prøv at holde åbent meget tidligt om morgenen fra 5 - 6 tiden, hvor mange kører til/fra arbejde - og hvor mange andre glædespiger sover skønhedssøvn, så du ikke har så stor konkurrence ;-)

 

Tak for en meget brugbar feedback. Særligt det med tidligt åbent. Der er måske Efterspørgsel efter dette i Jylland? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Hvor langt er I mænd parate til at køre for at besøge en GP? 

Op til 100 km eller ca. en times kørsel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...