Hop til indhold
Guest allo-allo

Interessant artikel om Only Fans

Recommended Posts

Guest allo-allo

Interessant og læseværdig artikel fra The Economist 1843 om App’en Only Fans. Læs den HER

God fornøjelse

Redigeret af allo-allo
Rettelse af stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

OnlyFans er en genial opfindelse. Jeg fulgte en del amatørmodeller med Tumblr-epidimien før de blev kropsforskrækkede og nu på diverse redditsubs, og mange af disse er nu hoppet over på OnlyFans. Det er en god måde, hvorpå man kan personliggøre interaktionerne med sine fans og det rent faktisk er modellerne selv, der tjener pengene. Jeg har stadig svært ved at fatte successen som nogle af disse modeller har opnået, hvor flere af dem jeg følger har over 13.000 abonnenter til 10$, hvilket giver en indtægt på 130.000$ pr måned, fratrukket 20% kommission er vi så nede på 104.000$ - en dansk månedsløn på ~700.000 kr. Det er vanvittigt.

Indtjeningen er ganske vist svingende, men når man tænker sig om er 13.000 personer fordelt over hele verden jo ingenting. Så det er vildt at se hvordan nogle modeller har betalt deres huslån af på 3-4 måneder og har sagt deres fuldtidsjobs op. Hende jeg følger med 13.000 abonnenter er amatør, men har meget store naturlige bryster (som jo er sjældent i sig selv) og viser sig selv primært topløs, men også helt nøgen og i diverse hardcorescener med sin mand.

Redigeret af danny81
Typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...