Hop til indhold
Guest JohnWayne83

GB Gråsten 18/1

Recommended Posts

Hej John

jeg har tilmeldt mig til på lørdag. Hun ser lækker ud. Og er med på det meste siger hun.

glæder mig til at være med til at knalde hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Nu har jeg også fået svar på min mail inkl. et par billeder, hvilket virker lovende.

Har tilmeldt mig og håber på det bedste :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6400
JohnWayne83 skrev, for 6 timer siden:

Hej,

 

Er der nogle tilmeldte her på forum?

https://annoncelight.dk/showad/290160

Har sendt mail om mulig interesse afh. pigens data/udseende.

Har også meldt mig til gangbang. Og har mødt Nana tidligere . Hun er en et es .. uimodståelig fræk og lige til. ..  Så det kan ikke gå hurtigt nok til det bliver lørdag aften  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
6400 skrev, den 13.1.2020 at 20:04:

Har også meldt mig til gangbang. Og har mødt Nana tidligere . Hun er en et es .. uimodståelig fræk og lige til. ..  Så det kan ikke gå hurtigt nok til det bliver lørdag aften  ;)

Har hun tidligere haft annoncer under andet navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Hej.

Ja, så hopper jeg også fra. 
Har hun brugt andet navn tidligere - synes ikke jeg har set hendes annoncer i denne landsdel før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
6400 skrev, for 3 minutter siden:

Ups.. Og før du melder ud om ny bruger. At du lige skulle undersøge brugers mellemskab. og se under tidligere debatter. 

Stop din hetz af hende, stop med at sende hende mails, beskeder, jeg læser med på sidelinjen, og ser alt det du skriver til hende.

Stop med at sprede løgne om sygdom, for der er intet what so fucking ever.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er min overbevisning at annoncen er fake og måske er det kriminelle der har gang i noget. Da jeg ikke fik adressen én time før, kørte jeg et andet sted hen. Det er min viden at kriminelle er gået ind i emnet gb. Opgiv ikke følsomme oplysninger, betal aldrig forud på mobilpay.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-60 skrev, for 8 timer siden:

De er min overbevisning at annoncen er fake og måske er det kriminelle der har gang i noget. Da jeg ikke fik adressen én time før, kørte jeg et andet sted hen. Det er min viden at kriminelle er gået ind i emnet gb. Opgiv ikke følsomme oplysninger, betal aldrig forud på mobilpay.  

Nu er en del kommentarer blevet slettet fra tråden grundet hetz af en bruger. Men GB var blevet aflyst for dage siden . Så hvordan kan du være tilmeldt ?? Det var jo aflyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...