Hop til indhold
Mar1705

Frk. Joyce og Lady Lola

Recommended Posts

Hej nej de lyder rigtig spændende men der er ikke sex på menuen  men syntes de lyder spændende vil geren opleve dem og høre ligså om, andre s oplevelser hos dem i Hobro de har ikke en www side eller foto 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg forbi Hobro; stedet er meget inde midt i en skov (super-diskret) min gps kendte ikke lige adressen, men bare følg vejen, så kommer du dertil.

Lola og Joyce giver virkelig god value for money. De kan deres kram og ved hvordan man håndterer en mand,

De lider IKKE af berøringsangst og er heller ikke bange for at blive rørt, man mærker tydeligt at de ikke kun gør det for pengenes skyld.

Det de beskriver i annoncen er det du møder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 3 timer siden:

Er det dominere som har være andre sted før eller nye start?

De har, siger de selv, arbejdet i klubber rundt omkring men er nye på det "frie marked"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg hjemme fra ferie, tak for tilbagemeldinger, det ser meget interessant ud, må heller se om jeg kan få det passe ind.

Frk. Joyce og Lady Lola er Subbdsm jeres bruger på EG? Hvis det er, så er det det super fedt, I byder ind.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej i 2 Frk Joyce og lady lola   hvad betyder Sub bdsm  ved godt hvad sm  står for  og har evt slavpige 7 tøj  på tapetet senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi lola og Joyce idag, fantastiske femdoms tak for den bedste slaveoplevelse i mange år, i er bare fantastiske begge to

Del dette indlæg


Link til indlæg
Subbdsm skrev, for 12 timer siden:

Betyder submassiv. Og bdsm ved du vel hvad er

Ja Ved hvad BDSm står for men det første har du  ikke forklaret BDSm er bondage -Disepline og Sado og mashokist

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...