Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Keli , Frederikshavn

Recommended Posts

Guest Hardrock_west

https://annoncelight.dk/showad/271417

Har besøgt denne pige og kan bekræfte at billederne er ægte.  Men skal lige sige, at disse billeder er professionelt taget og du møder en pige der mere normal.

Oplevelsen var under gennemsnit. Skulle bede hende op at tage undertøjet efter hun var gået igang.  Skulle bede hende om kys, selvom jeg havde betalt for kys. Jeg fik hvad jeg havde betalt for, dog heller ikke mere.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er interessant, på baggrund af Kelly's gentagne positive anmeldelser fra Kbh, specielt omkring GFE. 
Var det din fornemmelse at hun muligvis har haft for mange kunder deroppe i Frederikshavn (udkørt)? Eller for få (uinspireret)? 

Jeg var i Aalborg i lørdags, og faktisk lige ved at køre op for at besøge hende, men var ikke i topform pga. noget festivitas aftenen inden - og var bekymret for om hun ville knalde mig midt over!
Så jeg valgte at hygge mig med en ligeledes polsk søster, uden anmeldelser, i Aalborg i stedet. Måske en god beslutning.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 24 minutter siden:

Så jeg valgte at hygge mig med en ligeledes polsk søster, uden anmeldelser, i Aalborg i stedet

Kommer den anmeldelse så senere ? :):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
autobahn skrev, for 23 minutter siden:


Var det din fornemmelse at hun muligvis har haft for mange kunder deroppe i Frederikshavn (udkørt)? Eller for få (uinspireret)? 

 

Ved ikke om hun har haft formange kunder den dag. Hun var lige kommet til Frederikshavn. 

Jeg tror, at jo flere penge du betaler jo mere service. Det spiller bare ikke i min bog.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 16 minutter siden:

Kommer den anmeldelse så senere ? :):D

Jeg vil ikke afspore en anmeldelse af Kelly. 
Men har egentlig sagt til mig selv at jeg vil skære ned af antallet af egne anmeldelser, da der ikke synes at være så stor interesse for mange af de piger jeg besøger - mange af dem vel i kategorien som i anden tråd fornylig noget nedladende blev diskuteret som "leverpostejen". Jeg har overvejet at skrive en hyldest til dem alle !   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 24 minutter siden:

Ved ikke om hun har haft formange kunder den dag. Hun var lige kommet til Frederikshavn. 

Jeg tror, at jo flere penge du betaler jo mere service. Det spiller bare ikke i min bog.

Jeg synes ellers Kelly har en glimrende, gennemsigtig prisstruktur. Standardpris og derudover en GFE pris inkl. alt hvad hun tilbyder! 

Holdt det ikke stik da du besøgte hende?  (Du skriver at du betalte ekstra for kys, det er en del af GFE, sammen med mega, swallow osv. - så i udgangspunktet er man da godt informeret på forhånd).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...