Hop til indhold
Frøns

Sweet Kate in Kolding

Recommended Posts

Jeg kender hende ikke, men annoncen er opdateret her til aften.

At selve profilen er oprettet tilbage i juli 2019, tror jeg ikke du behøver at lægge noget i.

Profilnavnet "Aaa12345" kunne tyde på, at det ikke kun er tænkt til een pige, men at flere kan have brugt annoncen, og bare skifter tekst og billeder ud løbende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøns skrev, for 10 timer siden:

Halløj 

Er der nogen af jer boys som har været her:

https://annoncelight.dk/showad/289973

hendes profil er fra 7. mdr 2019 og ingen anmeldelse - hvad skal man ligge i det..???

God aften/Frøns 

Der må ligge anmeldelser af hende, da hun har været her flere gange. De billeder har jeg mindst set 2-3 gange både på Fyn og Jylland

tror det er hende her, men er dog ikke helt sikker 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr1time, tak det er det sikkert - jeg synes også selv at have bemærket hende/billede og derfor tænke jeg også at nogen må kunne hjælpe.. 

Men som en af anmelderne skriver - man kommer nemt til at føle sig som et nummer i rækken - desværre er det jo også virkelighed, men vi ønsker og håber, hver gang på noget særlig og ikke mindst en personlig betjening med overskud og indlevelse til “kunden” men det forstår kun de færreste... suk! ^_^

/Frøns

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...