Hop til indhold

Recommended Posts

:x Nikita i Nordjylland :x

well boys.....

vi nordjyder kan være svære at imponere sådan ved første øjekast....

men Nikitas annonce klokken møj tidligt denne søndag havde noget over sig....

så trods der stod tlf først blev åbnet timer senere på morgen “fyrende” undertegnet en sms afsted, jeg kunne nu nok være pænt interesseret i at stifte nærmere bekendtskab med hende!

og hvor skulle jeg senere erfare, det var ikke nogen dårlig beslutning at møde hende på stedet hun nu tog imod i det nordjyske!

fordi efter at have antydet hendes 45min nu nok var det vi gik efter sammen, og jeg lod mig friste af hendes ekstra tilbud om uden... men ville min mavefornemmelse råde mig - fordi det gør man normalt ikke bare med en GP - vel Boys?

fremme på adrs. Bankede jeg spændt på døren, og frem kom denne perfekt formet Q på 27 år - som jeg bestemt tror på passer....

og blev budt velkommen med et dybt tungekys:o blev jeg lige blød der?

det tror jeg nok! - hun snakkede og udviste et nærvær og så bare godt ud stående der i g-streng og bh - der bare stod super til hendes vildt sexet krop.... og vi ordnede det økonomiske for de 45min....1/2 min var hun væk og så kan det ellers nok være hun var over mig, og der blev kysset og kælet og “banditten” blev vækket først med hånden, siden efter tøjet var smidt rundt om sengen lagde vi der og kyssede som om det var det mest naturlige, Wupti vendte hun og tog ham i munden (damn siger jeg bare.... vådt og dejligt blowjob 6 stjerne ud af 5 mulige) og tilbage igen i min arm.... kys og masser af opmærksomhed til banditten med hendes ene hånd, fik fremstammet må jeg ikke slikke dig.... og Wupti igen sad hun overskrævs og jeg kunne slikke hendes mens hun suttede pik.... wauw tænkte jeg undervejs det er godt, det skulle blive bedre....

for behændigt drejede hun rundt og banditten blev sat imod hendes skamlæber og så gled hun bare ned over banditten i et stød:wub:

hun red mens hun stønnede mig pik var god oppe i hende og hendes bevægelse med inderlivet var fantastiske og hun vred sig bagover for i næste øjeblik frem for at mødes i et hedt tungekys.... og før jeg vidste af det spurgte jeg hvor jeg måtte komme.... og hun stønnede med den mest sexet stemme “du fyre bare den af hvor den er nu... jeg vil ha det nu” og kort efter pumpede jeg min ladning afsted op i hendes “lysthule” 

og her må jeg så bekende boys - jeg gjorde det som jeg frækt tænkte tidlig morgen kunne være Nice - kneppede hende uden kondom, bl.a. fordi hun bedyrede hun blev hyppigt testet og så blot det fakta da jeg så hende første gang, tænkte jeg hende SKAL jeg kneppe....

og det gjorde jeg så til en udløsning jeg sjældent har leveret, og derefter rullede hun sig ind til mig på ryggen med hovedet på min arm, og spurgte om det havde været godt?

No shit Sherlock - uden sammenligning var det godt......Rigtigt godt på nordjysk!

og hun roste os nordjyder for at være nogle dejlige mennesker mens vi hygge snakkede, der holdt der aftaler og generelt var hun glad for at komme i nordjylland 

jeg giver hende mine varmeste og hedeste og frækkeste anbefalinger...... 

også selv om jeg helst ville have det for mig selv det var uden kondom, tænker jeg nu - det var med en portion god mavefornemmelse og så var det intenst som fanden, at være a natural pik i fisse - at nu ved i det derude!

til referat er jeg selv testet og selvfølgelig sygdomsfri ellers havde jeg aldrig gjort det!

i kan nå hende endnu, vist frem til 22:00

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

Hvordan er stedet

Nydelig bolig - beliggende i forbindelse med større gård/ejendom, sidde stykke rundt om hegn er markvej - men diskret sted

indenfor var der ikke en finger at sætte på stedet - kan ikke sige noget negativt andet end hvad jeg bemærkede når ellers ikke hun var over mig og “tryllebandt” mig 120% Så det var vel ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden:

Hvor ligger det henne i Nordjylland

Nu har blodet vist forladt øverste etage i en vis fart... Prøv at klikke på linket øverst i trådstarters anmeldelse :)

cock4woman_only skrev, for 3 timer siden:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg læste overskriften, troede jeg lige, det var den ægte Nikita D, som blev anmeldt. Så jeg blev helt skuffet :-) Men da jeg så læste anmeldelsen, kunne jeg sagtens regne ud, at det ikke var hende …

Men godt for dig at du havde en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francis skrev, for 4 timer siden:

Da jeg læste overskriften, troede jeg lige, det var den ægte Nikita D, som blev anmeldt. Så jeg blev helt skuffet :-) Men da jeg så læste anmeldelsen, kunne jeg sagtens regne ud, at det ikke var hende …

Men godt for dig at du havde en god oplevelse.

Jeg er ikke helt sikker på dit budskab i ditskriv....?

men jeg kan forsikre dig om, den oplevelse jeg modtog igår var til top karakter hos “Nikita” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 13 timer siden:

fortalte hun hvor længe hun vil være i ålborg?:)

Kun søndag.... tror hun sagde det var kun i weekender hun er GP, havde job i hverdagene som primære, men brugte Nick “Nikita” og kom fra Horsens (tror jeg nok - ik helt sikker..) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sku godkendt 

Sex 9/10 kun småting mangler som nok kommer efter et par besøg mere

Pigen 8/10 lidt mager til mig og ret høj men ellers helt ok, der er måske lidt botox i læberne.

Stedet 8/10 ældre pænt rent diskret sted

Hun ville muligvis komme igen i februar 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Frankie38xl skrev, for 15 timer siden:

Betalte du for at kneppe uden

Evt prøv at læse hendes annonce - tag dig evt god tid hvis du har svært ved det. Alt information du spørger om står i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Evt prøv at læse hendes annonce - tag dig evt god tid hvis du har svært ved det. Alt information du spørger om står i annoncen.

Du er sku dygtig, men prøv at læse hvad manden skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 59 minutter siden:

Du er sku dygtig, men prøv at læse hvad manden skriver. 

Han skriver , at han kneppede hende uden gummi , og han har jo nok også betalt for det .. 

Hvad er det , du ikke forstår ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...