Hop til indhold
Guest Elpedro

Sexklub erfaringer

Recommended Posts

Guest Elpedro

Nogle gode/mindre gode erfaringer med at besøge sexklub, fx Joys i Århus. Jeg overvejer det som mand (midt 40’erne).

skal man mon bare springe ud i det :)

Ps. jeg er til kvinder..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lang tid siden, jeg har været der sidst

den gang, var det meget forskelligt, hvor meget action der var fra aften til aften

men ellers var der en afslappet stemning,

tag bare springet intet at være nervøs over :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  været  i  joys  2 gange i selskab  med  en  bekendt.  Har  været  der  om  eftermiddagen.  Der  er en  god afslappet  stemning og  de  gange  jeg  var  der  var  der  flere  kvinder, men  selvfølgelig  overtal af  mænd. 

God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle klubber i dk har jeg aflagt et besøg.

Joys, Tucan, afrodite, swingland, adam og eva no.1 og alle steder er gode på sin måde, men skulle jeg ligge min tid ved, så er det swingland som ligger i Ishøj, sjællænder er generalt mere modtagelige og åbne, imens de som besøger Tucan er mere sammenspist og de holder sig i de grupper de nu har ført sig sammen i.

Men et sted jeg også nyder og komme i er Joys, der er mange fyre og par.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 51 minutter siden:

de som besøger Tucan er mere sammenspist og de holder sig i de grupper de nu har ført sig sammen i.

Men et sted jeg også nyder og komme i er Joys, der er mange fyre og par.

Jeg har været i både Joys og Tucan, og jeg har haft den modsatte oplevelse af dig. 

Joys, kun par og single fyre, og i det hele taget ikke mange mennesker de to gange jeg har været der, begge gange på en lørdag aften. Her oplevede jeg netop sammenspiste grupper som du kalder det. 

Tucan derimod, har jeg  været 8-9 gange, mange flere mennesker, par, single piger og single fyre. Her synes jeg det er langt nemmere at komme i kontakt med folk, og få en rigtig hyggelig aften ;)

 

Til trådstarteren:

Spring ud i det, gør dine egne erfaringer, og husk: i en swingerklub er det lige som at prøve at score alle andre steder, hvis du bare sætter dig i et hjørne og er passiv, ja så sker der nok ikke så meget, men vær derimod opsøgende, smilende og venlig. 

Tjek eksempelvis Tucans kalender ud på deres hjemmeside, de har mange sjove arrangementer synes jeg. 

God fornøjelse med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elpedro skrev, 1 time siden:

Tak for input..jeg springer da ud i det:) 

Sådan mester, ;)

Giv et feedback om dine oplevelser, og bare skriv hvis du har et par spørgsmål, enten her i tråden eller pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Der er et par klubber (nok mere swinger end sexklubber) der ikke er nævnt i tråden.

Jylland.

Gclub.dk noget sexklub i Århus

Eclaire ?? i Ålborg, tidligere pussycat??

https://bellafantasia.dk/ helt ny klub, ligger nord for Ikast, hvis navnet lyder bekendt er  det fordi ejeren havde klub med samme navn for ca 10 år siden.

https://euroclub300.dk/, ligger ca 30 min fra Tucan, Kolding.

Fyn.

https://www.darksecret.dk/ ligger i Glamsbjerg, åbnede 2019. 

Der ligger vist også noget i Odense..?

Sjælland.

Der er jo cs1 og cs2 (gamle xxdark), der kører som vanligt

 

Klub56, dybbølsgade 56,Vesterbro  er stadig åben, selvom hjemmesiden er deaktiveret,

 

Swingersfun (Allerød), Adam og eva, er lukket. 

Men i Adam og evas gamle lokaler i Vanløse åbner ny klub d. 28 marts kl 2000. den kommer til at hedde secretswingers.

Det er den gamle bestyrer af Adamog Eva der kommer til at køre den, Det er i hvertfald hende der har købt domænenavnet.

 

Derudover er der swingergaarden i Slagelse og rygtet siger nogen arbejder på en Swingerklub ved Tuse Næs, Holbæk.

 

Det er min erfaring at oplevelsen på en klub er meget afhængigt af de gæster der tilfældigvis er der når man selv kigger ind, og dine egne sociale evner..En klub er god i dag, i morgen er det en anden der er gang i..:) Det er lidt et lotteri, men det hjælper lidt hvis der er en god hjemmeside.

 

Vh

Sejanus

 

Redigeret af sejanus
stavefejl og dato rettet til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...