Hop til indhold
Livsnyder69

Nina på Trøjborg - jubiii/øv

Recommended Posts

Var en tur på Trøjborg med en aftale med Nina.  En dejlig lille nips. https://annoncelight.dk/showad/287370

Havde bestemt mig for 30 min med fp, men da jeg så hende ændrede jeg det til 45 min. Det skulle jeg desværre fortryde.

Hun spurgte om jeg var til blød eller hård massage. Jeg kan lide, der bliver taget ved, så det blev dejlig lækker hård massage. Efter ca 20 min blev jeg bedt om at vende rundt. Hun tog den lille kjole af (billedet) og den lille spinkle krop med et par gode bryster, der helt sikkert er hjulpet på vej, kom til syne ... Wuav.      

Derefter begyndte skuffelsen at indtræde. Hun pakkede gummiet ud, ind i munden og prøvede så med munden at rulle det på pikken, som endnu ikke var kampklar. Hun blev nede mellem mine ben, og arbejdede med at få ham klar. Det lykkedes og der blev i den grad arbejdet med hånd og mund. Jeg bad hende stoppe og ville gerne slikke hende og kysse/lege lidt med hendes bryster. Det kunne jeg ikke få lov til. Hun rejste sig fra sengen, olie i hånden og så blev fissen smurt godt og grundigt ind. Hurtigt op og sidde på pikken, hvorefter hun langde sig ned på min brystkasse. Helt klart at jeg ikke måtte lege med hendes bryster. Måske de var ømme, ved det ikke men øv øv ...

Efter 10 min sex  (35 min ialt) stod jeg på gaden.

Fantastisk massage, men sexen var ikke en gentagelse værd. 

 

Redigeret af Livsnyder69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...