Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må desværre undskylde, at jeg ikke har skrevet denne anmeldelse før. Men der pga. jeg ville beholde hende for mig selv (meget selvisk). Jeg har været hos hende 6 gange.

Alexandra's forældre kommer fra Jamaica. Alexandra kommer fra London

Hun er vidunderlig dejlig, meget naturlig. Har den lækreste krop. Dejlige bløde bryster, med store brystvorder. Hun dufter rigtig godt og er altid ren.

Hun giver bl.a. fransk med gummi, da hun tænker meget på sin og andres helbred. Jeg har elsket hende i missionær-stilling, doggy style og blevet redet.

Hvis man er til en mørk kvinde, der er meget våd mellem bennene, så er det Alexandra. Hun er meget våd og velsmagende.

Jeg skriver kun denne anmeldelse pga. nød. Alexandra har desværre ikke haft så mange kunder (det forstår jeg ikke). Så hvis det ikke bliver bedre, vil hun tage tilbage til London. Det vil jeg ikke kunne bære. Så derfor denne anmeldelse.

Om jeg vil komme tilbage ? er svaret JA

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16673

http://amazing-girlz.com/alexandra/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øhhhh..

Undskyld en blåøjet naiv Københavner, men......... :shock:

Mon ikke admin skal slette denne her?? Det er da den tåbeligste reklame jeg endnu har set, men måske bare mig..???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må desværre undskylde, at jeg ikke har skrevet denne anmeldelse før. Men der pga. jeg ville beholde hende for mig selv (meget selvisk). Jeg har været hos hende 6 gange.

Du er godt nok en selvisk slyngel, diamant :evil:! Og så 6 gange :mrgreen:!

Til straf har jeg tænkt mig at afprøve om dine påstande om den små holder vand... :twisted:

Bortset fra det er der krise derude for de små piger. En polak jeg besøgte den anden dag havde givet op efter 4 dage, og ville tage hjem om aftenen (hun så nu brandgodt ud, men da hun lukkede hendes annonce og flygtede hjem var der ikke nogen grund til at anmelde hende); hun berettede om 1 dag helt uden besøg, 2 med et besøg og så kun mig indtil midt-eftermiddag på sidstedagen. Sidst hun var her, i begyndelsen af december, havde hun haft kr. 30.000 til sig selv på en uge, og hendes priser var bestemt ikke høje.

Så støt samfundsøkonomien, få gang i forbruget og brænd nogle gysser af på de små piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øhhhh..

Undskyld en blåøjet naiv Københavner, men......... :shock:

Mon ikke admin skal slette denne her?? Det er da den tåbeligste reklame jeg endnu har set, men måske bare mig..???

Helt ærligt, ja, det er bare dig...

Hvori består reklamen?

Hvis du checker hvad manden ellers har skrevet er der da ingen spor af at det skulle være reklame-spam. Jeg har selv været på en af hans beskrevne piger, Yvette, også med positivt resultat.

Forstår godt at nye skribenter til tider taber modet. Kom igen frit frem med dine oplevelser, Diamant :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg skriver kun denne anmeldelse pga. nød. Alexandra har desværre ikke haft så mange kunder (det forstår jeg ikke). Så hvis det ikke bliver bedre, vil hun tage tilbage til London. Det vil jeg ikke kunne bære. Så derfor denne anmeldelse.

Pga af nød???

Var bl.a. det jeg faldt over, og så de meget familiære ting:

Alexandra's forældre kommer fra Jamaica. Alexandra kommer fra London

mmm

men ok. Jeg trækker mig, og undskyld!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bkg1394

Jeg elsker ikke kun med Alexandra. Jeg snakker også med hende. Og jo det er lidt af en annonce.

For som jeg skrev, hvis hun ikke får flere kunder, så rejser hun væk fra Danmark. Jeg må indrømme, at jeg er blevet meget glad for hende og ser helst hun er her i landet så lang tid som muligt. De fleste gangen har jeg købt 1 time sammen med hende. Jeg er ikke den største tyr i sengen, men kan godt lide at tale med hende, samtidig med at vi kæler for hinanden. Jeg har flere gange købt en god flaske tør hvidvin, som jeg har delt med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg også var en smule skeptisk over for anmeldelsen. Der er et eller andet ved ordlyden, der slår mig, som får den til at virke uægte.

Jeg siger ikke at den er det, jeg siger bare at jeg bed mærke i noget usædvanligt ved den. Med det samme vil jeg sige, at på det sidste er jeg faldet over flere anmeldelser som virker utroværdige. Det er en ærgelig udvikling hvis nogen betaler nogen for at lave gode anmeldelser.

Igen jeg siger ikke at denne anmeldelse er falsk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft den her dame på to-do listen i lang tid, men pga. sygdom og diverse andet er jeg bare ikke kommet omkring at besøge hende endnu.

Men nu hvor du har været der, kan du så ikke sige: Hvor langt er billederne på amazing girlz website fra virkeligheden? På hendes billede 3 og 4 i nederste række har hendes maveskind blandt andet fået så dårligt et photoshop job at det får hende til at ligne en voksdukke.

Og evt. noget bud på hendes alder?

Jeg har været på besøg hos en anden af pigerne på adressen og kan sige at ind- og udgang er diskret, lejligheden er lækker og ren, badefaciliteterne er glimrende og håndklæderne rene. Så rammerne fejler altså ikke noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sweetums

Hun har et ar ved navlen. Derfor har hun en specielt hofteholder på. Hele hendes krop er dejlig fast og aldern på 26 år passer fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg har været hos hende igen i dag. Hun rejser torsdag d. 14/3. Så sidste dag er onsdag d. 13/3. Hun har lovet mig hun vil komme tilbage. Så det ser jeg frem til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bkg1394

Jeg elsker ikke kun med Alexandra. Jeg snakker også med hende. Og jo det er lidt af en annonce.

For som jeg skrev, hvis hun ikke får flere kunder, så rejser hun væk fra Danmark. Jeg må indrømme, at jeg er blevet meget glad for hende og ser helst hun er her i landet så lang tid som muligt. De fleste gangen har jeg købt 1 time sammen med hende. Jeg er ikke den største tyr i sengen, men kan godt lide at tale med hende, samtidig med at vi kæler for hinanden. Jeg har flere gange købt en god flaske tør hvidvin, som jeg har delt med hende.

nej hvor sødt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...