Hop til indhold
Miller's Crossing

Filippa - hvilken skønhed, hvilken sex❤️

Recommended Posts

Lad mig bare tage en udfordring op her. 

Min påstand:  Filippa er den smukkeste GP på markedet. Jamen så kommer der straks modreaktioner. Jamen jeg har været sammen med den og den. Og de er så og så dejlige. Fuck sådanne argumenter. For I har ikke mødt Filippa. 

Men Filippa er ikke kun smuk og dejlig Hun befinder sig på gudindernes rangliste. A moment of zen. På  @cobham’s 9. orden. Hun er det, der gør livet værd at leve for en ældre gut som mig. 

Jeg har skrevet om hende så mange gange før. Og hvorfor skriver jeg så igen? Jamen sublim oplevelse, sublim kærestesex :P Som to kærester.  Tilbage til jeg var 22.  Tilbage til jeg var forelsket. Tilbage til fremtiden. 

Den bedste sex, det kønneste væsen, det sødeste væsen - bare kom an. Waauw for en tøs. 

Jeg gider næsten ikke give mere 10/10 over hele linjen, men hvis I vil opleve fortiden, the moment of zen, ja så er der ingen vej udenom denne kvinde, denne godess, denne helt fantastiske danske kvinde:D

Det nye for mig på dette sjette besøg, var ud over genkendelsesglæden umiddelbart den glæde, som Filippa har ved sex. Jeg har slet ikke formåen til at tilfredsstille hende. Åhh jeg må have hjælp. Enten tager jeg fremover en masse blå piller,  eller også må nogen af de yngre brødre supplere. Denne kvinde må og skal tilfredsstilles:D

Min helt store drøm: Filippa og Lizbeth sammen. 

Jeg må prøve det. Jeg må foreslå det. Fortsættelse følger:wub:

Miller’s 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Lad mig bare tage en udfordring op her. 

Min påstand:  Filippa er den smukkeste GP på markedet. Jamen så kommer der straks modreaktioner. Jamen jeg har været sammen med den og den. Og de er så og så dejlige. Fuck sådanne argumenter. For I har ikke mødt Filippa. 

Men Filippa er ikke kun smuk og dejlig Hun befinder sig på gudindernes rangliste. A moment of zen. På  @cobham’s 9. orden. Hun er det, der gør livet værd at leve for en ældre gut som mig. 

Jeg har skrevet om hende så mange gange før. Og hvorfor skriver jeg så igen? Jamen sublim oplevelse, sublim kærestesex :P Som to kærester.  Tilbage til jeg var 22.  Tilbage til jeg var forelsket. Tilbage til fremtiden. 

Den bedste sex, det kønneste væsen, det sødeste væsen - bare kom an. Waauw for en tøs. 

Jeg gider næsten ikke give mere 10/10 over hele linjen, men hvis I vil opleve fortiden, the moment of zen, ja så er der ingen vej udenom denne kvinde, denne godess, denne helt fantastiske danske kvinde:D

Det nye for mig på dette sjette besøg, var ud over genkendelsesglæden umiddelbart den glæde, som Filippa har ved sex. Jeg har slet ikke formåen til at tilfredsstille hende. Åhh jeg må have hjælp. Enten tager jeg fremover en masse blå piller,  eller også må nogen af de yngre brødre supplere. Denne kvinde må og skal tilfredsstilles:D

Min helt store drøm: Filippa og Lizbeth sammen. 

Jeg må prøve det. Jeg må foreslå det. Fortsættelse følger:wub:

Miller’s 

Tror nu nok hun bliver tilfredsstillet irl af yngre lækre fyre, du behøver ikke at skrive flere beretninger om hende, for vi ved godt hun er en lækker tøs, dit skriv bærer tydligt præg af du er i ekstase, men fald nu ned ven for vi har fattet at hun er en unik dejlig tøs .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lizbeth og Filippa..... wuhuuuu ... a dream come true.... :-) . Simpelthen to piger på min top 10 pt.

Lizbeth havde denne annonce, sidst hun var her, og det er hende her:

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet Miller’s. I mine øjne kommer ingen  andre i nærheden af Filippas niveau. Ved hvert besøg hos Filippa kan jeg ikke undgå at føle en særlig taknemlighed over livet og over at få lov at opleve så meget skønhed, nærhed, fryd og glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Millers - så du kan dårligt håndtere een ad gangen og nu vil du ud i to på een gang? Og så de to der måske er allerbedst til at sørge for at man forsvinder helt ind i deres verden (ogedød Cobham?)?

Rationelt giver det ingen mening, men jeg forstår dig alligevel! Det er næsten ‘Se Venedig og dø’. Det er dobbel op på Tivolis fyreværkeri nytårs aften! Det er totalt YOLO, baby!

Anyways, jeg ville ikke kunne håndtere det. Men jeg tænker du vil overleve og berette for os andre dødelige :D go go!!!


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten
Miller's Crossing skrev, for 5 timer siden:

Min påstand:  Filippa er den smukkeste GP på markedet. Jamen så kommer der straks modreaktioner. Jamen jeg har været sammen med den og den. Og de er så og så dejlige. Fuck sådanne argumenter. For I har ikke mødt Filippa. 

Hvad hvis man har mødt Filippa og stadig er uenig? Eller er det et paradoks i sig selv, at have mødt hende og ikke være enig? ;)

Spøg til side, tak for endnu en anmeldelse @Miller's Crossing. Jeg synes det er super du skriver om den samme pige igen(med forbehold for spam) - hvis de gode kun fik én anmeldelse så ville nye medlemmer jo måske aldrig vide hvad de gik glip af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 7 timer siden:

Jeg må prøve det. Jeg må foreslå det. Fortsættelse følger:wub:

@TattooGuy  Du har ret i, at jeg er bragt i en stemning af eufori. Og derfor er dette forslag da heller ikke gennemtænkt, da jeg er kommet i tanke om, at Lizbeth slet ikke er til threesome. Det har hun selv fortalt mig. Så jeg må: keep on dreaming. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 12 timer siden:

Lad mig bare tage en udfordring op her. 

Min påstand:  Filippa er den smukkeste GP på markedet. Jamen så kommer der straks modreaktioner. Jamen jeg har været sammen med den og den. Og de er så og så dejlige. Fuck sådanne argumenter. For I har ikke mødt Filippa. 

Men Filippa er ikke kun smuk og dejlig Hun befinder sig på gudindernes rangliste. A moment of zen. På  @cobham’s 9. orden. Hun er det, der gør livet værd at leve for en ældre gut som mig. 

Jeg har skrevet om hende så mange gange før. Og hvorfor skriver jeg så igen? Jamen sublim oplevelse, sublim kærestesex :P Som to kærester.  Tilbage til jeg var 22.  Tilbage til jeg var forelsket. Tilbage til fremtiden. 

Den bedste sex, det kønneste væsen, det sødeste væsen - bare kom an. Waauw for en tøs. 

Jeg gider næsten ikke give mere 10/10 over hele linjen, men hvis I vil opleve fortiden, the moment of zen, ja så er der ingen vej udenom denne kvinde, denne godess, denne helt fantastiske danske kvinde:D

Det nye for mig på dette sjette besøg, var ud over genkendelsesglæden umiddelbart den glæde, som Filippa har ved sex. Jeg har slet ikke formåen til at tilfredsstille hende. Åhh jeg må have hjælp. Enten tager jeg fremover en masse blå piller,  eller også må nogen af de yngre brødre supplere. Denne kvinde må og skal tilfredsstilles:D

Min helt store drøm: Filippa og Lizbeth sammen. 

Jeg må prøve det. Jeg må foreslå det. Fortsættelse følger:wub:

Miller’s 

Men du må nok mere hos Lizbeth end hos Filippa ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hon kan vara värd en milion, men hon har ett alldeles för högt pris.

Jag betalar aldrig mer än 1200/tim och där är redan top piger för det priset. Det finns ingen anledning att betala 2100/tim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hammer on skrev, for 5 timer siden:

Hon kan vara värd en milion, men hon har ett alldeles för högt pris.

Jag betalar aldrig mer än 1200/tim och där är redan top piger för det priset. Det finns ingen anledning att betala 2100/tim

Du får altså ikke en million for 1200 DKK.  Det skulle lige være, hvis det er en million svenske pesetas :D

WYPIWYG - What You Pay Is What You Get.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...