Hop til indhold
Aarhuselsker

Hovs da

Recommended Posts

Men ret beset så er han en heldig kartoffel. 

De fleste kvinder knepper jo udenom:mrgreen: men hende her bruger dog kondom. Meget hensynsfuldt synes jeg. Det forhindrer samtidig at der kommer børn til verden som ligner hende, og det er nok meget godt. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 36 minutter siden:

Det var da i hvert fald lidt af en påstand :razz:

Meget enig; det holder overhovedet ikke vand; heller ikke i Aarhus ;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Blue man skrev, for 33 minutter siden:

Det var da i hvert fald lidt af en påstand :razz:

Ja, og næppe sand. I hvert fald ikke hvis man kigger på tallene fra projekt SEXUS, hvor tallet kun er ca. 14%. Men ok, måske de fleste kvinder også lyver når de besvarer spørgeskemaer...:rolleyes::D

Sex i Danmark - Nøgletal fra Projekt Sexus 2017-2018

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk engang prøvet at finde en "tut" fra et kondom med tungen da jeg slikkede en pige efter at have givet den gas med en god omgang knep. Da jeg kiggede ned var den jeg havde på intakt, så det må have været fra ham den forrige.

EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden:

Gør de???

Hvor tror du alle de dejlige piger du kan besøge kommer fra? Tror du ikke de har mænd/kærester derhjemme? Jeg ville egentlig ikke have noget imod hvis min kone havde noget kørende ved siden af, men det er jo ikke til at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Høvdingen skrev, for 25 minutter siden:

Meget enig; det holder overhovedet ikke vand; heller ikke i Aarhus ;;;;;

Så kender i ej meget til hvor Århus Havn ender :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 15 minutter siden:

Hvor tror du alle de dejlige piger du kan besøge kommer fra? Tror du ikke de har mænd/kærester derhjemme? Jeg ville egentlig ikke have noget imod hvis min kone havde noget kørende ved siden af, men det er jo ikke til at vide.

Altså nu besøger jeg ikke nogen, men hvis jeg gjorde... så er det jo ikke de fleste kvinder der arbejder som GP, det tvivler jeg på der er marked til.

Jamen held og lykke med konen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Kaspersen skrev, for 11 timer siden:

Ja, og næppe sand. I hvert fald ikke hvis man kigger på tallene fra projekt SEXUS, hvor tallet kun er ca. 14%. Men ok, måske de fleste kvinder også lyver når de besvarer spørgeskemaer...:rolleyes::D

Sex i Danmark - Nøgletal fra Projekt Sexus 2017-2018

 

 

 

Come on guys. 

Dette er hyggesnak. Her skriver vi med et glimt i øjet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 10 timer siden:

fleste kvinder der arbejder som GP,

Altså vi er i hyggesnak" Hyggesnak, ikke - det er der hvor man kommer med sjove udsagn osv. 

Men i øvrigt behøver man jo ikke arbejde som GP for at få sig lidt fremmed tissemand. :mrgreen: 

Hvis jeg ser tilbage på min lange live, så er jeg helt fuldstænding sikker på at langt over halvdelen af danske kvinder enten har fået, eller gerne ville have fremmed diller. Kvinder er ikke så meget anderledes end mænd på det punkt. Kvinder er bare meget mere diskrete. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det håber jeg sandelig  ikke    men kvinder er vel ikke bedre en mænd  kvinder bliver bare ikke opdaget    kvinder   er mere" raffineret " 

 den  Kvantitativ  metode  er ikke så retvisende    da ingen opdage  om personen lyver   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

langt over halvdelen af danske kvinder enten har fået, eller gerne ville have fremmed diller

Nu er der så alligevel noget forskel på at ville have og har fået. Men ok, vi er jo i hyggesnak såååå..... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, den ‎12‎-‎01‎-‎2020 at 10:40:

Come on guys. 

Dette er hyggesnak. Her skriver vi med et glimt i øjet :D

Ja, der skal ikke meget til at få folk op i det røde felt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
Jan Kaspersen skrev, den 11.1.2020 at 23:24:

Ja, og næppe sand. I hvert fald ikke hvis man kigger på tallene fra projekt SEXUS, hvor tallet kun er ca. 14%. Men ok, måske de fleste kvinder også lyver når de besvarer spørgeskemaer...:rolleyes::D

Sex i Danmark - Nøgletal fra Projekt Sexus 2017-2018

 

 

 

Jeg blev overrasket da jeg så tallene fra SEXUS med utroskab, fordi jeg har godt nok mødt mange kvinder der har knaldet lidt til siden (og det både i branchen her, men OGSÅ ude hos Hr. og Fru danmark ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 1 time siden:

Jeg blev overrasket da jeg så tallene fra SEXUS med utroskab, fordi jeg har godt nok mødt mange kvinder der har knaldet lidt til siden (og det både i branchen her, men OGSÅ ude hos Hr. og Fru danmark ;) )

Nemmerlig. Man skal aldrig lægge ret meget i den type undersøgelser. Man spørger et "repræsentativt udvalg af befolkningen". Hvordan ved man at de er repræsentative? Jo man har vedtaget i branchen at såfremt man spørger, jeg mener det er små 2000, udvalgt tilfældigt, så får man valide svar. 
Problemet er her nok, at man spørger om folks sexvaner, og der har folk det med at lyve. Mænd overdriver og kvinder skjuler deres eskapader og våde drømme. 

Nå nu vil jeg ud og nusse min 25 cm stang og tænke på de 8 kvinder jeg har glædet med en ordentlig ladning idag. God fredag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Emmalie skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev overrasket da jeg så tallene fra SEXUS med utroskab, fordi jeg har godt nok mødt mange kvinder der har knaldet lidt til siden (og det både i branchen her, men OGSÅ ude hos Hr. og Fru danmark ;) )

Tja, bare fordi du er overrasket og dem du har din omgangskreds knalder udenom, er det jo ikke ensbetydende med at tallene fra undersøgelsen er forkerte. Jeg kan ikke se hvorfor man skulle lyve i den slags undersøgelse. Men jeg ved det ikke og er faktisk også ligeglad. Og da vi jo er i hyggesnak betyder sandheden mindre...har jeg hørt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Kaspersen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvorfor man skulle lyve i den slags undersøgelse

Fordi du bliver ringet op på dit offentligt tilgængelige telefonnummer, og dermed ikke er anonym ;) Måske sidder du og svarer mens der er andre, evt din ægtefælle, i rummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Fordi du bliver ringet op på dit offentligt tilgængelige telefonnummer, og dermed ikke er anonym ;) Måske sidder du og svarer mens der er andre, evt din ægtefælle, i rummet. 

Ja, den havde ikke været god. :DDet er nu også længe siden at det var den foretrukne data indsamlings metode. Og i lige præcis SEXUS var det online og ikke direkte personhenførbar - så ikke noget "Velkommen Hans Peter Hansen, har du været en lille grisebasse???" som velkomst. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jan Kaspersen skrev, Lige nu:

Og i lige præcis SEXUS var det online og ikke direkte personhenførbar

Og hvordan fandt de så respondenterne? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...