Guest Lappen86 Skrevet 11. Januar, 2020 Hej med jer. Er der nogle der har mødt hende her før?https://annoncelight.dk/showad/289976 Jeg regner med at bestille tid ved hende i aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 89 Skrevet 11. Januar, 2020 Ingen foto, kan jo godt blive en udfordring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 11. Januar, 2020 Ingen billeder så vil jeg nok holde mig fra det, men det er op til dig selv hvad du vil men det er som at købe katten i sækken når man ikke kan få en fornemmelse af hvordan hun ser ud det kunne være en tyk trunte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 11. Januar, 2020 Jeg giver den et skud, så skal jeg nok melde tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 11. Januar, 2020 Ser frem til en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 11. Januar, 2020 Jeg kan kun anbefale hende, smuk kvinde med en dejlig krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 13. Januar, 2020 Ja hun er pæredansk. Jeg fik et blowjob, og det kunne hun bestemt finde ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 89 Skrevet 13. Januar, 2020 Der findes ingen billede af denne, åbenbart skønhed.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lappen86 Skrevet 13. Januar, 2020 Jeg tog bare chancen, jeg blev bestemt ikke skuffet. Men smag og behag er jo forskelligt. Det er jo ikke værre end du kan gå igen hvis du ikke kan lide hvad du ser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg