Hop til indhold
aktivnydende

Sød og uskyldig ser hun ud.......den Nemtøs

Recommended Posts

Havde efter en del besvær booket en aftale en onsdag sidst på eftermiddagen. Aftalen var hun selv skulle låse sig ind og jeg ville tage imod hende der. Jeg var spændt, da jeg aldrig havde set hende før udover de billeder vi alle herinde har set......spændingen blev udløst da døren gik op og en høj, smuk kvinde med det uskyldigste ansigt stod foran mig og jeg fornemmede at hendes krop sagde tag mig nu og vi endte i en hed kysseseance.....har en fornemmelse at hun nyder det da jeg mærkede en dråbe der ramte min bare fod mellem hendes ben....da magtkampen mellem vore tunger var ovre og vi ligesom havde indset, at det måtte være mig der bestemte for en stund beordrede jeg hende om på alle 4, så hendes store bryster hang nedad. Derefter snørede jeg dem ind i blå malertape, da hun vendte sig om igen stod de som 2 lodrette teltpæle........

herefter hentede jeg en tung pisk som jeg havde lagt klar og begyndte at lege med hendes bryster og kors, hvor hun nød det. Piskens leg henover bryster og hendes lår i varierende tempi og pludselig ramte den hendes skød, det var en god fornemmelse der mødte mig, da jeg så hendes uskyldige ansigt samle sig i nydelse.................
Hun sagde at jeg skulle se i hendes taske, om der var noget jeg kunne bruge. Der var nogle brystklemmer som jeg tog i brug, men iveren i mig gjorde, at jeg måske strammede dem for meget, men da hun ikke gjorde brug af hendes stopord og hendes øjne sagde heller ikke nej...........

Dildoer og siliconebaseret glidecreme blev taget i brug i stor udstrækning. Efter lydene at høre nød hun det i stor udstrækning og da tiden var ved at Ebbe ud gav jeg hende en G punkt udløsning eller nu hvor mange det blev til. 
det var en rigtig god oplevelse for mig, at se så en uskyldig pige nyde så meget...........

Pas nu på hende derude..........spørgsmål om tid, sted, pris og selvfølgelig sikker sex svarerjeg ikke på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  fræk  kvalitetstid  - jeg  nød  hvert  sekundt i dit  selskab.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det super fedt at høre om at i har haft en rigtig fræk tid sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
rebellen skrev, for 12 minutter siden:

Nemtøs har det smukkeste ansigt og de største og dejligste bryster <3

Mange tak for dine  søde ord 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hapsen skrev, for 1 minut siden:

@Nemtøs er smuk og dejlig over alt, ikke kun bryster og ansigt:)

Tak frække  mand  - jeg  håber  du kom  i mål  med  din  liste  over  kvinder  du  gerne ville  besøge  i 2019 på  trods  af  travlhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 45 minutter siden:

Tak frække  mand  - jeg  håber  du kom  i mål  med  din  liste  over  kvinder  du  gerne ville  besøge  i 2019 på  trods  af  travlhed. 

Selvtak frække kvinde.

Det gjorde jeg ikke, men har ikke opgivet listen, men måtte søge andre muligheder da de to på listen ikke lykkes, både pga travlhed men umiddelbart ikke kun min skyld, så måtte finde 2 suppleanter:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det glæder mig at læse din anmeldelse @aktivnydende af fin oplevelse med @Nemtøs

Selvom jeg hverken er til malertape eller pisk, så er det frækt at læse om jeres gode tid sammen.

Jeg savner også de flotte og også akrobatiske billeder af Nemtøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...