Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg valgte at tage forbi Arabella, da hun så sød ud på billederne. 
 

Så snart man kom frem til døren, begyndte den dårlige stemning, på trods af der havde været SMS dialog få minutter inden, hvor alt var fint. 
 

Hun arbejder "non stop" - Ved ikke om det har gjort at hun er på krigsstien hele tiden. 
Hun forstod ikke hvorfor jeg var der og jeg vendte om efter få udveksling af dialoger med hende.
 

Dette ville ikke føre til en god oplevelse for nogen af os. 
 

Jeg anmelder dette på baggrund af, at det er pisse ærgerligt at tage hele vejen ud mens en anden har ført SMS-samtalen og der er total sure miner fra start. 
 

Jeg kommer ikke igen. 

Arabella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det godt du havde viljestyrke til at vende om i døren når du kunne mærke en dårlig stemning. Hun er ellers en af de få af det "slæng" der lader til at bruge egne billeder (er det hende på højre side af billede 5 og 6, og venstre af billede 7?), men det er selvfølgelig svært at give hende en medalje for det.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et langt spor af negativ omtale herinde - også under andre navne - af begge piger. Fx var det før den anden af de to, der kaldte sig Arabella.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shaGuar. skrev, den 11/1/2020 at 07:45:

Jeg valgte at tage forbi Arabella, da hun så sød ud på billederne. 
 

Så snart man kom frem til døren, begyndte den dårlige stemning, på trods af der havde været SMS dialog få minutter inden, hvor alt var fint. 
 

Hun arbejder "non stop" - Ved ikke om det har gjort at hun er på krigsstien hele tiden. 
Hun forstod ikke hvorfor jeg var der og jeg vendte om efter få udveksling af dialoger med hende.
 

Dette ville ikke føre til en god oplevelse for nogen af os. 
 

Jeg anmelder dette på baggrund af, at det er pisse ærgerligt at tage hele vejen ud mens en anden har ført SMS-samtalen og der er total sure miner fra start. 
 

Jeg kommer ikke igen. 

Arabella

Det er da klart hun er sur hvis hun er blevet gennem pulet non stop ? ville du ikke være det

Del dette indlæg


Link til indlæg
zukker skrev, for 18 timer siden:

Det er da klart hun er sur hvis hun er blevet gennem pulet non stop ? ville du ikke være det

Hun bestemmer selv hvor mange kunder hun tager ind. Så må hun booke lidt færre. Det er hos hende beslutningen ligger og ikke hos kunden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...