Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde

Dette er min første review men Liseth fortjerne den

https://annoncelight.dk/showad/287847

Efter at have kigget på hendes annonce skrev jeg til hende. Hun svarede efter kort tid og vi fik aftalt tidspunkt.

jeg skulle ringe kort før ankomst - allerede hendes stemme var lækker .

jeg kom frem og hun åbnede med et stort smil.

vi fik ordnet det praktiske og så blev der ellers åbnet for godteposen.

billederne i annoncen lever slet ikke op til hvor flot og fræk Liseth ser ud. Så er man til en choko skønhed så er hun bestemt værd at besøge.

hun er virkelig god til hendes arbejde - både som massør og det frække.

priserne står i hendes annonce.

jeg håber i vil kigge forbi hende - sidste dag er vist den 14.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super behagelig Massage og hun kan sagtens snakke dansk trods hun er svensk.

stedet er pænt indenfor - hun går meget op i hygiejnen - hvilket er endnu et plus.

når man skal ind så står man og venter lidt skærmet fra vejen og når hun ved man kommer så går det hurtigt med at komme ind.

kan varmt anbefale et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetGuy skrev, for 7 timer siden:

Super behagelig Massage og hun kan sagtens snakke dansk trods hun er svensk.

stedet er pænt indenfor - hun går meget op i hygiejnen - hvilket er endnu et plus.

når man skal ind så står man og venter lidt skærmet fra vejen og når hun ved man kommer så går det hurtigt med at komme ind.

kan varmt anbefale et besøg

Er blow uden og kysser hun ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i tirsdags i Odense og hvilken fantastisk krop og skønne babser selvom det er silikone

Fik 30 min Body to Body og en skøn sutter som afslutning og hun kunne sutte en god gren til UG :-)

Pris 600,- pengene værd og hun er samtidig utrolig sød at snakke med før og efter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle for første gang besøge Fåborgvej i kld. Jeg er skuffet :-(

havde bestilt tid til kl.10.30, og kørte hjemmefra kl.10.00. Fik så en sms hvor hun udsatte tid til 11.00 da en kunde var kommet for sent.

normalt gider jeg ikke vente, men denne gang ventede jeg alligevel. Kl. 10.50 sender jeg en besked til hende, at hun skal sende en sms, når jeg må gå til dør. Kl. 11.04 sender jeg igen en sms, om hun snart er klar, men ingen svar. Kl. 11.08 skriver jeg igen, om hun ikke godt enten vil afvise mig eller at jeg nu må komme til dør. Kl. 11.10 ringer hun til mig og spørger hvorfor jeg ikke var der kl. 11.00 WTF, jeg var der jo allerede kl. 10.25.

nu havde hun taget en anden kunde, og undskyldte og tilbød mig 10 % rabat hvis jeg ville vente igen. Det sagde jeg nej til. Her kl. 11.40 får jeg så en sms med svar på min sms fra 10.08 at hun er klar nu.

men nej er hjemme igen efter 1 time og 40 min. Spild af tid.

men hun havde en sød stemme i tlf. men ikke engang det får mig til at vente 70 min i min bil.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i dag, men jeg er ikke lige så begejstret som andre er.

Jeg ville have 30 min body to body med blowjob som afslutning. 
jeg ankommer og så var der en anden pige der åbnede, det blev der hurtigt styr på, og jeg endte med Liseth. 
Hun er som andre beskriver hende røvlækker, for at sige det pænt. 
Jeg skulle hurtigt have et hurtigt bad, og så troede jeg vi skulle i gang med massagen.. men vi endte med at skulle igennem en fotosession, hvor jeg skulle tage billeder af hende til hendes Snapchat, fair nok. Da det så var overstået begyndte hun at danse, hvilket egentligt var ok frækt. 
Så begyndte massagen, som jeg havde højere forventning til, men der blev jeg skuffet. Der var ikke meget body to body, bevares hun var da nøgen, og selve massagen var temmelig kedelig. 
tror jeg fik 10 mins massage, så skulle det afsluttes med blow, men der var meget mere hånd end det var mund. 
Under både fotosession, massage og selv blow snakkede hun hele tiden, om alt muligt, det gjorde heller ikke noget godt for mig.
alt i alt havde jeg bestilt 30 min, jeg var ude efter 35 min og det meste af tiden gik med bad og lege fotograf.. 

Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også været forbi, og er heller ikke oppe at ringe over besøg. 

Havde bestilt 30 min. Til kr. 1000.- og da jeg havde betalt, fortalte hun at det var 10 min. massage, 10 min. blow og 10 min. sex. Selvom jeg sagde vi bare kunne gå lige til sex, så insisterede hun på massage først. 

Massage og blow var med trusse på, og bryster måtte jeg ikke røre, da de er meget sensitive efter brystforstørrelse. 

Jeg kom aldrig op at ringe og kun halvstiv, så noget var der galt. De kr. 1000.- ville jeg hellere have brugt et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg kom aldrig op at ringe og kun halvstiv, så noget var der galt. De kr. 1000.- ville jeg hellere have brugt et andet sted. 

Kan godt anbefale en tur til b2b i Langeskov istedet for. God service og berøringsvillig - også selvom Honny ikke lige har et ansigtslook jeg er vild med. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 16 timer siden:

Kan godt anbefale en tur til b2b i Langeskov istedet for. God service og berøringsvillig - også selvom Honny ikke lige har et ansigtslook jeg er vild med. 

En tur på Nyborgvej 22 i Odense, kan også bruges. Der er som regel 3, eller flere dansk talende  piger, at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så seneste snapchat, besluttede jeg mig for, at jeg ikke skulle ende som næste kunde på film. 

Det er 3. kunde jeg nu har set filmet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 5 timer siden:

Da jeg så seneste snapchat, besluttede jeg mig for, at jeg ikke skulle ende som næste kunde på film. 

Det er 3. kunde jeg nu har set filmet...

Jeg er ikke helt med? Hvem filmer kunder og er det uden deres vidende og samtykke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Jeg er ikke helt med? Hvem filmer kunder og er det uden deres vidende og samtykke?

Åh, beklager...Liseth filmer kunder ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos liseth idag... Billederne af hende passer 100%. Men  havde bestilt b2b og det fik jeg ikke. Kun massage som var halvdårlig og en hurtig rykker i bananen... Sidste gang jeg kommer der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Annoncen har været på længe. I hvert fald et halvt år - måske et helt. Det er kun hende jeg har set annoncere, de andre piger der er på adressen har jeg aldrig set annoncer med. Dermed ikke sagt der ikke har været det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...